Mariahønen

Kjole til store babser

12 indlæg i dette emne

Hej!

Kan nogen hjælpe mig?

Jeg er absolut IKKE en +size pige.... Men har +size babser!

Så det bliver jo nok ikke en af den streamlinede Lilly-modeller! :thanks:

Og hvad gør man så?

Har tjekket hjemmesider for at finde et korset e.l., men der står alle steder at de er bedst "op til en C- eller D-skål"! Jeg er en DD eller E....!

Og i den størrelse er støtte altså vigtigt! :)

Er der nogen, som har nogle gode ideer/links/navne på butikker, som ikke er i Kbh?

(Om jeg FATTER at nogle kvinder giver penge for at få mit problem...! :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg tror ikke du har et problem. Jeg vejer 70 kg, er 180 høj og har str. 70E i BH. Alle de Lilly modeller jeg prøvede passede perfekt. Så måske det bliver en Lilly model alligevel, endte dog selv med en model fra Villas.

Af korsetter kan jeg anbefale Marie Jo´s bryllupskollektion. Der er både selvsiddende bh, hofteholder og corsage at vælge imellem.

post-14027-1149350956.jpg

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Jeg har også et par 75DD/E og i langt de fleste kjoler, jeg har prøvet, har det ikke været noget problem. Mht. til undertøj har jeg været i Missya og kigge og regner med at købe mit der...

Fik det gode råd at en stor barm ikke syner af så meget med V-udskæring, og det endte det også med ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Lace i århus er butikken hvor du finder bh-en der kan passe til kjolen.

Og så kan jeg kun tilslutte mig at det ikke er noget problem at finde en kjole - den skal bare rettes lidt til.

Jeg bruger selv en 70E (stor barm, ingen røv) og har besluttet mig for at min kjole skal være havfrueformet, da jeg ellers hurtigt kommer til at ligne en barm der nærmer sig.

I mit tilfælde giver havfruekjolen lidt mere jævn facon. Det er måske værd at overveje.

Held og lykke med det

:)

0

Del dette indlæg

Jeg kunne kun finde én selvsiddende BH i str. 70E (bruger 70/75 E). Min kjole er lidt anderledes foran - hvilket gør der rigtig godt for barmen - den virker faktisk ikke så stor igen.

Jeg prøvede flere kjoler - der var altså nogle af dem som ikke kunne lukke i 38 og i 40 svømmede jeg i dem.

Den jeg endte ud med skal faktisk syes lidt ind i overdelen...

jeg har ikke et billed af mig i kjolen, men kun på en gine..

Lolu - som heller ikke fatter at nogle giver penge for at få store bryster... jeg ville gerne give penge for at komme af med noget - men ak total nåleskræk...

post-5840-1149445133.jpg

post-5840-1149445150.jpg

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Mange tak for alle de gode svar + flotte billeder!

Jeg har endnu kun kigget lidt efter kjole, så jeg håber da at jeg bliver så positivt overrasket som I alle skriver :bearhug:

Jeg blev bare nervøs, fordi min kusine er en 80F, og hun havde store problemer. Og jeg plejer nemlig ikke at kunne finde almindelige kjoler, overhovedet! (Eller; nærmere over barmen! Fnis) :balloons:

Så nu vil jeg frygtløst kaste mig ud på markedet! Med store babser og det hele...

Mange tak fra

Mariahønen Evigglad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa....

Uha kender jeg problemet el hva.... men men men jeg har da fundet kjolen alligevel.

Jeg er osse en 80 f ligesom din kusine, jeg havde overhoved ingen problemer, det er ik ligesom i "the real life" hvor man aldrig kan finde en skjorte som kan lukkes eller en bluse som ik er strukket ud til næsten bristepunktet. :bearhug:

Så ud og kig... jeg købte min hos http://www.askepot-modeller.dk/ og der var ritig mange at vælge imellem... kan desværre ik vise et billede endnu af mig i kjolen, da kameraet driller ;)

Så good luck

Knus Lene :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer