LisaOlsen

Min planlægning til bryllup d. 19. august 06

35 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :blink:

Nu har jeg fra sidelinien fulgt spændt med i deres dygtige planlægning :super: og smukke bryllupper siden marts, hvor jeg meldte mig til BK. :)

I dag er der præcis 2,5 måneder til mit eget bryllup :bearhug: , og nu synes jeg at det er på tide at skive lidt om mine egne oplevelser og ikke mindst få lidt vejledning og hjælp med alt det jeg endnu mangler :bearhug:

Efter kun 6 måneders "kæresteri" blev jeg forlovet med min elskede http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif Det er nu snart 4 år siden (hold da op, tiden går stærkt).

Vi (læs: jeg) valgte at vente med brylluppet til vi havde råd til det bryllup, som jeg har fantaseret om siden jeg var barn. :bearhug:

I november 2005 købte vi et skønt hus i Borup ved Roskilde, som vi flyttede ind i for 2 måneder siden. Salget af vores forhenværende lejlighed på Nørrebro gav os pludselig lidt penge på kistebunden :) , og så så vi det som en smuk start på en ny tilværelse med hus "på landet", at starte med et bryllup.

Vi har sat datoen til d. 19. august og jeg glæder mig helt vildt til den store dag :thanks:

Fortsættelse følger....

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej, og velkommen til :balloons:

Jeg har selv nydt godt af den store hjælp man kan trække på herinde, jeg er sikker på at du bliver glad for det.

Tillykke med huset :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen

Så er jeg tilbage igen :bearhug: Det er utroligt så hurtigt man bliver "afhængig" af BK.

Nå men hvor kom jeg fra?

Ja i november 2005 fastsatte vi bryllupsdatoen til d. 19. august 2005. Vi valgte den dato dels fordi den var den eneste dag hvor Borup kirke kunne, dels fordi vi ville være nogenlunde sikre på at vejret bliver godt :balloons:, og dels fordi at mine forældre har sølvbryllupsdag d. 29. august :blushsmiley: . De havde ikke lyst til at holde fest, men ville hellere invitere os ud og rejse... :hug: så nu holder vi dobbelt bryllupsrejse i den sidste uge i august. Det er første gang at vi rejser sammen og jeg glæder mig allerede. Vi skal til Club La Santa, et ferie og sportssted :bearhug: Jeg har ikke været der før, men har hørt godt om det. Er der nogle af jer, der kender det?

Nå, men vores plan for bryllupsdagen er nu er vi skal vies i Borup Kirke kl. 13.

Postet billede

Derefter holder vi reception i vores nye hjem i Borup (i haven da vi bliver ca. 85 personer), hvor der bliver serveret lidt lækkert mens Brian (min forlovede) og jeg bliver fotograferet ved Kimmerslev Sø.

Når vi kommer tilbage fra fotograferingen så serverer vi bryllupskagen. Vi ville hellere spise den til eftermiddagskaffen end efter festmiddagen, hvor alle alligevel er meget mætte.

Festen holder vi på Osted Kro (www.ostedkro.dk) ved Roskilde.

Postet billede

Det er et SUPER hyggeligt sted, som vi også kun har hørt godt om :carrot: Vi bliver 55 til festen, så det måtte heller ikke være for dyrt. For et helaftensarranbgement med:

- Velkomstdrink

- 3 retters menu efter eget valg

- Husets gode vine ad libitum

- Isvand

- Mocca med 1 cognac eller likør

- Natmad efter eget valg

koster det kr. 565 pr. kuvert!!! Prisen er incl. moms, betjening, blomster m.m. :yay:

Jeg synes at det er en meget fair pris taget det hele i betragtning.

På mit arbejde samarbejder jeg en del med restaurationsbranchen (ansætter bl.a. tjenere), så jeg ved hvor dyrt det er for en restaurant at holde sådan et arrangement. Så prisen er i mine øjne rigtig god! -HAHA-

Lige efter at bryllupsdatoen var sat, ringede jeg til Kasper Kristensen fra Eyelight Produktions (www.eyelight.dk) Postet billede som er en professionel videoman, der optager bryllupper og sender en redigeret DVD med alle detaljer fra hele dagen.

Det hele koster kr. 5.950,- Det er mange penge, men ud fra de mange anbefalinger jeg har fået, så tror jeg at det er hver en krone værd :)

Kasper vil følge os hele dagen - fra gæsterne ankommer til kirken ved middagstid til vi har danset brudevalsen ved midnatstid. Prisen inkluderer også:

1. Materialer til brug ved optagelse

2. Redigering af videooptagelser

3. Fremstilling af DVD menuer inkl. scenevalgsfunktion

4. Design af DVD cover og DVD label

5. Kopiering af DVD indeholdende den færdige bryllupsvideo

Den færdige video vil typisk have en varighed på ca. 1½ - 2½ time inkl. alle taler, sange og andre festlige indslag og højdepunkter i løbet af dagen. DVD’en indeholder endvidere ca. 2 minutters sammendrag af dagen med underlægningsmusik samt en scenevalgsmenu, hvor vi nemt og bekvemt kan springe frem til den sektion på DVD’en vi helst vil se.

Det er simpelthen GENIALT :hug: Min forlovede og jeg ville gerne kunne gense de store øjeblikke fra dagen - vielse, taler, sange, festlige indlæg - og så er det vores hensigt at spørge receptionsgæsterne om de kunne have lyst til at give en lille video-hilsen, mens vi bliver fotograferet et andet sted.

Ang. fotografering så har vi en lille krise, for vi har endnu ikke fundet en der kan fotografere os efter vielsen :hug: . Derfor kunne jeg VIRKELIG godt bruge jeres hjælp! Kan I anbefale nogle, som jeg kan kontakte?

Stort :bearhug:

Lisa

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Vores tema til brylluppet er romantik.

Derfor var der heller ingen tvivl om at vi skulle køre med karet fra Borup kirke til fotograferingen ved Kimmerslev sø og derefter til vores hjem, hvor receptionen holdes.

Jeg har brugt en del tid på at ringe rundt, men det lykkedes først at finde en kusk efter Brian og jeg havde været til bryllupsmesse i Falconer Salen på Frederiksberg. På messen fik vi et blad, der hedder ´Bruden`. Heri var der en lille annonce fra en kusk i Borup, som tilbyder hestevognskørsel. Han hedder Frede Svendsen og tager kr. 4.800 for bryllupskørsel med alt inklusiv. Hans hjemmeside er:Kusk Frede Svendsen.

Han har flere forskellige kareter, men vi har valgt denne:

Postet billede

Vielsesringene har vi endnu ikke bestilt, men dem bestiller vi i næste uge gennem LoveDsign (www.lovedsign.dk). Der kan man designe sine egne drømmeringe. Jeg er den type kvinder, der æææææææææælsker diamanter :bearhug: , så vores vielsesringe kommer også til at koste noget mere end det budgetterede :bearhug: men det er jo også nogle ringe, som vi skal gå med resten af vores liv :balloons:

Vi skal give kr. 9.980 for begge ringe med en blanding af hvid- og rødguld samt en STOR diamant i min :bearhug:

Ellers har jeg også hørt positivt om Chanti som er en net-smykkebutik, der sælger vielsesringe til rimelige penge. Det fleste ringe koster kr. 2000 - 2500 pr. ring, så det er jo en helt anden pris :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til din egen planlægningstråd - og ikke mindst tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det lyder SÅ romantisk med hestevogn - det havde jeg også valgt - hvis vi skulle have været transporteret :bearhug:

0

Del dette indlæg

For 1 måned siden var jeg ude og prøve brudekole med min mor og kommende svigermor.

Jeg havde bestilt tid hos ABC Brudekjoler i Næstved - et mindre sted der sælger meget billige brudekjoler. Alle kjoler koster kr. 3300 og der kommer ingen uventede udgifter oveni :carrot:

Jeg havde valgt at jeg hellere ville bruge pengene på en smuk ring end en dyr kjole for ikke at springe budgettet mere end det allerede er.

Jeg havde glædet mig MEGET til at prøve brudekjole, men dagen blev desværre ikke helt som forventet :hug: Først så kunne min bedste veninde alligevel ikke komme. Dernæst så døde mine forældres kat 1 time inden vi skulle mødes (en kat der tidligere havde været min, men som jeg måtte give afkald på da jeg flyttede til lejlighed i København). Og sidst men ikke mindst så var jeg halvsyg den dag :hug:

Jeg ringede til forretningsejeren Jørgen for at rykke min tid, men alle lørdage var optaget fra maj og frem til september, så der var intet at gøre.

Så trist og halvsyg tog jeg alligevel til Næstved for at prøve brudekjoler. Der var sat 2,5 time af til det og jeg troede aldrig at jeg ville kunne nå at vælge kjole på den (efter min mening) korte tid :hug:

Men alting vendte 180 grader (især humøret :bearhug: ), da vi ankom til forretningen hvor den virkelig behagelige ejer Jørgen tog pænt imod os.

Først bad han os om at sidde ned, mens han fremviste den ene bedårende kjole efter den anden. Dette passede mig PERFEKT nu hvor jeg jeg lidt halvsyg.

Efter at have valgt ca. 10 kjoler, gik jeg igang med at prøve. Han bad mig om at vælge 3 "finalekjoler" ud. Jeg synes at det var enormt svært og blev da også lidt irriteret over at han blev ved med at bede mig om at VÆLGE, men han var venlig og tålmodig hele vejen igennem.

I kan se billeder af kjolen på: Vores hjemmeside

Jeg købte også et gulvlangt slør i blød og fin tyl med rullet kant til kr. 650:

Postet billede

Sidst men ikke mindst fandt jeg også et par sko, som passede pefekt til kjolen:

Postet billede

De er fra Ivory Shoe og er kostede kr. 500,- hos ABC Brudekjoler.

Skoene er i off-white thai-satin med en hæl på 6,5 cm. Hverken for små eller for høje :bearhug:

For hele sættet - korsage, nederdel, skørt, slør og sko - gav jeg kr. 5200 i alt. SKØNT og BILLIGT :balloons:

Ih hvor jeg glæder mig til at skulle have kjolen på :loveshower:

Hav en skøn pinse alle sammen :bearhug:

Hilsen Lisa

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Hej alle sammen

Så er jeg stærkt tilbage igen efter en lille "pause" fra BK.

Jeg har været ved at køre lidt træt i alt bryllupsplanlægningen - primært fordi jeg hele tiden har følt mig håbløst bagud og ikke har kunnet overskue alt det jeg egentlig manglede. :unsure:

Bl.a. har det været et langt sejt træk at få invitationerne på plads, fordi der gik kludder i produktionen undervejs, så vi måtte haste-bestille nogle andre invitationer :pokey: Men for 4 dage siden modtog vi ENDELIG de nye invitationer fra producenten og har nu fået dem sendt afsted!

Invitationerne ser sådan ud (billedet er fra producentens hjemmeside, så navnene er ikke rigtige):

Postet billede

Brian (min forlovede), som ellers har ladet mig køre mit "lille ræs", mærkede hurtigt at jeg var lidt nede over alt det jeg endnu manglede og har derfor givet mig en STOR hjælpende og støttende hånd med planlægningen her på det sidste. :biggrin:

Bl.a. har han fundet og bestilt en fotograf i Køge. Fotografen hedder Helle Æbeltoft og hendes forretning hedder CoFoto - er der nogle af jer der har erfaringer med hende?

Brian sagde at hun virkede yderst behagelig at tale med og havde mange gode og sjove idéer til nogle "anderledes" bryllupsfotos :super:

Prisen for 80-100 stemningsbilleder fra kirken før, under og efter vielsen (inkl. bryllyupsmappe og CD-rom), samt fotografering "on location" koster i alt kr. 4500. Det er mange penge, men okay!

Derudover har Brian samt fundet en virksomhed, der udlejer alt det service mm., som vi har behov for til receptionen, som vi holder i vores egen have. Virksomheden hedder Vemmelev Festudlejning - er der nogle, som har erfaringer med det?

Hjælpen fra Brian gav mig "blod på tanden" -HAHA- til at komme igang med planlægningen igen, og i den sidste uges tid har vi været ektremt aktive...

Bl.a. har vi bestilt ringe hos en guldsmed på RO's torv. Det er virkelig DRØMMERINGEN, som jeg har fået :yllove: Jeg har en stor kærlighed for diamanter, men troede at der max ville blive råd til en lille diamant. Men Brian overraskede mig og sagde at han havde lavet en lille ekstra opsparing og at jeg kunne vælge lige den ring, som jeg ville have! :yay:

Så nu har jeg valgt en ring fra www.lovedsign.dk i halvt hvidguld og halvt rødguld med 1 stor + 2 små diamanter!

Den samlede pris for ringene blev kr. 13000!!!! Det er laaaaangt over det beløb, som jeg havde beregnet, men det er rart at vi havde råd til det, og jeg synes selvfølgelig at det er fantastisk at jeg have fået en ring, som jeg vil glæde mig over resten af mit liv.

Derudover har jeg ringet til min fætter, som er professienel trommespiller og som spiller i et 6 mands band, for at høre om de ville komme og spille til brylluppet. Det kunne de godt!!! :carrot: og det vil kun koste mig kr. 5000 for at have bandet til at spille hele aftenen og natten til festen slutter. Prisen er en "fætter/kusine-pris" men ellers tager de normalt kun kr. 6000 for det samme!

Hvis der er nogle som synes at det lyder interessant, så hedder bandet Soulmates og kommer fra Nykøbing Falster. Dog vil de godt køre til Sjælland for at spille (UDEN ekstra beregning)! Bandet består af en mandlig og kvindelig sanger, en guitarist, en bassist, en trommeslager og en saxofonist.

Jeg har før hørt bandet spille til min kusines bryllup og de er SK... GODE :unsure:

I dag hentede jeg brudekjolen hos ABC Brudekjoler i Næstved. Jeg prøvede den og blev hurtigt enig med mig selv om at jeg skal til en skrædder ASAP :unsure:

Jeg er den lille pæreformede type, så nederdelen sad ALT for stramt og var i øvrigt 10-15 cm for lang.

Korsagen var til gengæld alt for stor. Jeg tror at jeg skulle have bestilt den i et nummer mindre, men nu må jeg bare få den lagt ind hos skrædderen.

Bortset fra det så er jeg yderst tilfreds med kjolen. Når jeg har været til skrædderen en 4-5 gange :pokey: , så skal den nok blive perfekt.

Selvom vi har nået meget her på det sidste, så er der stadig en del ting, som vi endnu mangler, bl.a.:

- møde med præsten

- møde med Osted kro ang. valg af mad, vin, bordpynt, bordopstilling mm.

- få syet kjolen ind og op hos Lillina's Systue i Tune ved Roskilde. Pris kr. 500-600 kr.

- få valgt stof til Brians vest. Vi har hørt at I. W. Hvidberg Stofforretning skulle være det helt rigtige sted!

- få syet vest til Brian og tilrettet jakkesæt hos skrædder 'Nål & Tråd' i Roskilde. Pris kr. 1.500,-

- tale med blomsterbutikken Fru Hansens Have i Viby Sjælland ang. borddekorationer, pynt til kirke, knaphulsbloster og brudebuket. Jeg kunne især godt tænke mig noget i stil med Postet billede

- købe champagne til receptionen

- beslutte os for hvad vi skal have at spise (udover kagen) til den stående reception i vores have

- lave en liste over alt det service, som vi har behov for til receptionen, og få det bestilt hos udlejningsfirmaet Festhuset

- øve på brudevalsen

- lave bordplan (kan først gøres efter d. 21. juli hvor svarfristen udløber)

- skrive taler mm.

Ja, der er laaaaaaang vej endnu, og jeg har sikkert ikke fået det hele med på listen :pokey:

Jeg synes til gengæld at det er IMPONERENDE og meget inspirerende at se hvor langt I andre er nået så langt med jeres bryllupsplanlægning :denmarkflag: Det kunne jeg godt lære noget af :blushsmiley:

Hav en god weekend.

Stort knus

Lisa

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til, Lisa :heart:

Jeg har slet ikke været her inde og sige velkommen selv om vi har snakket sammen over PM :kiss: Sikke noget.

I bliver SÅ glade for Kroen. Det hele var bare perfekt da vi var der :bearhug:

Glæder mig til at høre mere :blush:

Redigeret af Librian
0

Del dette indlæg

Hej hej :bearhug::(

Velkommen til, dejligt med endnu en man kan læne sig op af, da jeg også skal giftes den 19. August :bearhug:

Held og lykke med planlægningen fra August bruden Lene :denmarkflag:

Hej Lene

Mange tak for den søde hilsen :bearhug: Det er rat at have en "dato-veninde" at følges med

Hvordan går jeres bryllupsplanlægning?

Mange :denmarkflag:

Lisa

0

Del dette indlæg

Velkommen til, Lisa :(

Jeg har slet ikke været her inde og sige velkommen selv om vi har snakket sammen over PM :bearhug: Sikke noget.

I bliver SÅ glade for Kroen. Det hele var bare perfekt da vi var der :bearhug:

Glæder mig til at høre mere :denmarkflag:

Hej Line

Jeg er heller ikke et øjeblik i tvivl og at vi bliver glade for kroen. Vi var faktisk derhenne for at tale med ejeren Bjarne i dag om menuvalg, vinvalg, bordopstilling, blomsterdekorationer mm.

Vi har valgt menu 3 :

Velkomstdrink: Mouserende vin med skovbærsmag

Forret: Kold laksesymfoni med lime-. orange- og ferskrøget laks smukt dekoreret med friske muslinger og rejer. Hertil hjemmelavet basilikumpasta og lunt hjemmebagt flûte a part

Hovedret: Rosastegt oksemørbrad med årstidens friske grøntsager, mixed salat, pommes au Four og Anna a la creme

Dessert: Isbombe Valentine - Flødeparfait iblandet blød nougat, lagt i bombeform med orangesorbet i midten og flot pyntet med chokoladeslør samt flødeskum

Natmad: Spegeskinke med slikasparges, varme røræg, samt brie og flûte

Bliver helt sulten bare af at tænke på det :bearhug: Mums!

Vi er kommet lidt i tvivl om vinene til maden. Til forretten har vi (muligvis) valgt Gran Robles Chardonnay Cabernet Sauvignon Postet billede, men rødvinen er vi MEGET i tvivl om, eller det vil sige at Brian er i tvivl for jeg drikker stort set aldrig rødvin.

Vi overvejer Los Robles Private Reserve Postet billede

Jeg har også spurgt efter tjeneren Hans Christian som du anbefalede - tak for det :bearhug:

Mange :denmarkflag:

Lisa

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op det bliver da et romantisk bryllup. Er helt vild med karreten :denmarkflag:

Glæder mig til at følge med i din planlægning :bearhug::(

Hej Anja

Tak for den lille hilsen.

Ja. jeg er også helt vild med kareten og glæder mig til at skulle køre i den :denmarkflag:

Hvad skal I køre i?

:bearhug: Lisa

0

Del dette indlæg

Så er jeg nået lidt længere i bryllupsplanlægningen. :carrot:

Først og fremmest er champagnen (ja det kalder vi den :biggrin: ) nu købt. Det er en sød men frisk mousserende vin ved navn Martini Asti Spumanti. Den var sat ned fra kr. 69,95 til kr. 49,95 i SuperBest i denne uge. Det var et godt tilbud, når man skal bruge 20 flasker... eller det vil sige jeg købte 24 flasker, for jeg ELSKER den bare og ville lige have lidt ekstra hvis man nu fik lyst til at "prøvesmage" -HAHA-

Derudover så har jeg købt det mest GUDESMUKKE slør hos Lilly Brudekjoler :loveshower: . Jeg havde faktisk allerde købt et slør hos ABC Brudekjoler, hvor jeg også købte min kjole.

Men da jeg i tirsdags tilfældigvis gik forbi Lillys butiksvindue, hvor det smukkeste slør med perler og broderier i samme form som broderierne på min korsage, så var jeg TOTALT solgt!

Så det blev en "lille" ekstra regning på kr. 1.275 :)

Jeg har ikke tænkt mig at droppe mit andet slør, som er helt enkelt (uden broderier mm). Nu vil jeg have Lilly-sløret på i kirken, til fotografering og til receptionen. Til festen om aftenen skifter jeg til den enkle slør, som alligevel skal rives i stykker http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Jeg vil gerne vedhæfte foto, men det fylder åbenbart for meget.

Er der nogle der ved hvordan jeg får et billede til at fylde mindre...? jeg er desværre ikke EDB-haj :super:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg må lige stille et spørgsmål, for har siddet og læst med i din planlægning (har kommenteret før http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ).

Men forstår ikke rigtig det med fotografen Helle Æbeltoft; hvornår har I bestilt hende?

Vi skal jo giftes samme dag, og jeg ringede til hende i oktober, og der var hun optaget d. 19 august - mener hun havde et bryllup i Tisvilde den dag?? Er det ikke lidt mystisk????

Vi har selv fundet en anden fotograf, som vi tror er god, men det undrer mig bare lidt....

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg må lige stille et spørgsmål, for har siddet og læst med i din planlægning (har kommenteret før :super: ).

Men forstår ikke rigtig det med fotografen Helle Æbeltoft; hvornår har I bestilt hende?

Vi skal jo giftes samme dag, og jeg ringede til hende i oktober, og der var hun optaget d. 19 august - mener hun havde et bryllup i Tisvilde den dag?? Er det ikke lidt mystisk????

Vi har selv fundet en anden fotograf, som vi tror er god, men det undrer mig bare lidt....

:biggrin:

Ja, det er GODT NOK mærkeligt da brian først reserverede hende d. 18. juni http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Helle skal fotografere os fra kl. 12:30 til kl. 14:30 (under og efter vielsen samt ved Kimmerslev sø). Brian fortalte at hun havde sagt at hun havde et bryllup i Køge senere på dagen, men at det ikke ville have betydning for vores tid til fotografering.

Hvornår på dagen skulle I fotograferes? Hvis det først er om eftermiddagen, kan det måske være årsagen til at I fik et nej! -HAHA-

Hilsen Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest er champagnen (ja det kalder vi den :biggrin: ) nu købt. Det er en sød men frisk mousserende vin ved navn Martini Asti Spumanti. Den var sat ned fra kr. 69,95 til kr. 49,95 i SuperBest i denne uge. Det var et godt tilbud, når man skal bruge 20 flasker... eller det vil sige jeg købte 24 flasker, for jeg ELSKER den bare og ville lige have lidt ekstra hvis man nu fik lyst til at "prøvesmage" -HAHA-

Derudover så har jeg købt det mest GUDESMUKKE slør hos Lilly Brudekjoler :loveshower: . Jeg havde faktisk allerde købt et slør hos ABC Brudekjoler, hvor jeg også købte min kjole.

Men da jeg i tirsdags tilfældigvis gik forbi Lillys butiksvindue, hvor det smukkeste slør med perler og broderier i samme form som broderierne på min korsage, så var jeg TOTALT solgt!

Så det blev en "lille" ekstra regning på kr. 1.275 :)

Jeg har ikke tænkt mig at droppe mit andet slør, som er helt enkelt (uden broderier mm). Nu vil jeg have Lilly-sløret på i kirken, til fotografering og til receptionen. Til festen om aftenen skifter jeg til den enkle slør, som alligevel skal rives i stykker http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Er der nogle der ved hvordan jeg får et billede til at fylde mindre...? jeg er desværre ikke EDB-haj :super:

Uuuuuuuuh... det er altså også en lækker lækker "boblevand" Vi fik den til nytår og der røg den næsten ned som saft så godt smager den... Er ikke til alt for søde ting, men den var lige tilpas synes jeg... Kunne være man skulle kigge ned i sin super best
0

Del dette indlæg

Først og fremmest er champagnen (ja det kalder vi den :biggrin: ) nu købt. Det er en sød men frisk mousserende vin ved navn Martini Asti Spumanti. Den var sat ned fra kr. 69,95 til kr. 49,95 i SuperBest i denne uge. Det var et godt tilbud, når man skal bruge 20 flasker... eller det vil sige jeg købte 24 flasker, for jeg ELSKER den bare og ville lige have lidt ekstra hvis man nu fik lyst til at "prøvesmage" :)

Så det blev en "lille" ekstra regning på kr. 1.275 :bunny_4:

Jeg har ikke tænkt mig at droppe mit andet slør, som er helt enkelt (uden broderier mm). Nu vil jeg have Lilly-sløret på i kirken, til fotografering og til receptionen. Til festen om aftenen skifter jeg til den enkle slør, som alligevel skal rives i stykker :super:

Er der nogle der ved hvordan jeg får et billede til at fylde mindre...? jeg er desværre ikke EDB-haj -HAHA-

Uuuuuuuuh... det er altså også en lækker lækker "boblevand" Vi fik den til nytår og der røg den næsten ned som saft så godt smager den... Er ikke til alt for søde ting, men den var lige tilpas synes jeg... Kunne være man skulle kigge ned i sin super best

Jeg er HELT enig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Vi skal drikke den til kagen, og så må den jo ikke være for tør, hvilket den heller ikke er!

0

Del dette indlæg

Jeg opdagede lige at jeg helt har glemt at skrive om valg af bryllupskagen.

Efter mange mange anbefalinger her fra BK, tog Brian og jeg til Føtex bageren på RO's torv. Konditoren var helt vildt sød at tale med og gav os fin vejledning om kagen.

Vi har valgt en rund kage på 5 etager (vi bliver ca. 85 der skal spise den).

Fyldet er en blanding af hvid sarah bernard creme og jordbær-fromage.

Kagen er betrukket med en speciel hvid kokos glasur og pyntet med marcipanroser.

Bare af at skrive om kagen, løber min mund i vand :super: Jeg har også en MEGET STOR sød tand, hvilket ikke er så heldigt når jeg skal giftes om nu kun 2 mdr! :)

Men det bedste ved kagen (endnu - vi har jo ikke smagt den) er at den kun koster kr. 30 pr. kuvert http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Den bliver dermed 2500 kr. billigere end forventet :carrot:

Da vi allerede har sprunget (og jeg mener SPRUNGET) bryllupsbudgettet en del gange så er det virkelig dejligt at kagen i det mindste er billgere end forventet :bunny_4:

Topfiguren har vi købt hos Calligraphen til kr. 275. Vi har valgt denne, som vi begge synes var rigtig sjov, da den passer ret godt til hvem der tog initiativet til vores bryllyp -HAHA-

Postet billede

:biggrin: Lisa

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Hej igen

Ja synes også det er dybt mystisk!

Vi skal vies kl 14 og ville have haft hende med til reception efterfølgende. Er altså ret sikker på, at hun sagde hun skulel fotografere i Tisvilde lidt tidligere på dagen - for hun kunne ikke nå til os før ved 15-tiden. Hun sagde nemlig at hun ikke plejede at køre så langt (vi skal giftes i Slangerup). men fordi hun alligevel var i Nordsjælland ville hun gerne have haft gjort det, vhis dte havde passet.

Nå men hun kan vel være blevet aflyst i Tisvilde, så derfor I kunen få hende.

Held og lykke med det hele.

Kh Grisling2210

0

Del dette indlæg

:loveflag: Hej og velkommen til!

Kan se, at du skal giftes 2 uger efter mig! :blush:

Den er da så lækker den karet, det er da en rigtig romatisk drøm, som kommer til at gå i opfyldelse! :loveshower:

Også skal i på bryllupsrejse til La Santa, det er et rigtigt skønt sted. Var der da jeg var yngre med mine forældre, man keder sig aldrig der! :bearhug: Skønt sted!

Og lovedsign er så fedt, har selv købt vielsesringe derfra!

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer