LisaOlsen

Min planlægning til bryllup d. 19. august 06

35 indlæg i dette emne

Hej igen

Ja synes også det er dybt mystisk!

Vi skal vies kl 14 og ville have haft hende med til reception efterfølgende. Er altså ret sikker på, at hun sagde hun skulel fotografere i Tisvilde lidt tidligere på dagen - for hun kunne ikke nå til os før ved 15-tiden. Hun sagde nemlig at hun ikke plejede at køre så langt (vi skal giftes i Slangerup). men fordi hun alligevel var i Nordsjælland ville hun gerne have haft gjort det, vhis dte havde passet.

Nå men hun kan vel være blevet aflyst i Tisvilde, så derfor I kunen få hende.

Held og lykke med det hele.

Kh Grisling2210

Hej

Ja, det lyder simpelthen FOR MYSTISK!

Jeg får lige "min bedre halvdel" til at ringe og følge op. Vil ikke risikere noget!!!! :bearhug:

Hvilken fotograf har I fundet i stedet?

KH. Lisa :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush: Hej og velkommen til!

Kan se, at du skal giftes 2 uger efter mig! :bearhug:

Den er da så lækker den karet, det er da en rigtig romatisk drøm, som kommer til at gå i opfyldelse! :loveshower:

Også skal i på bryllupsrejse til La Santa, det er et rigtigt skønt sted. Var der da jeg var yngre med mine forældre, man keder sig aldrig der! :bearhug: Skønt sted!

Og lovedsign er så fedt, har selv købt vielsesringe derfra!

:bearhug: Louise

Hej Louise

Tusind tak for den søde hilsen. jeg ved godt at det lyder lidt tosset, men jeg bliver SIMPELTHEN SÅ GLAD :bearhug: når der er nogle der skriver til mig.

Det er rart at have nogle at dele glæden med, når ens kæreste bliver lidt træt af at tale om bryllup hele tiden :bearhug:

Ja, som du kan læse i og mellem lilinerne, så glæder jeg mig helt vildt :butterfly: Det bliver super romantisk.

I øvrigt er det en super smuk kjole du har på :loveflag: Har du en planlægningstråd, hvor jeg kan se flere fotos af den skønne kjole?

:bearhug: Lisa

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Tusind tak for den søde hilsen. jeg ved godt at det lyder lidt tosset, men jeg bliver SIMPELTHEN SÅ GLAD når der er nogle der skriver til mig.

Det er rart at have nogle at dele glæden med, når ens kæreste bliver lidt træt af at tale om bryllup hele tiden

Ja, som du kan læse i og mellem lilinerne, så glæder jeg mig helt vildt Det bliver super romantisk.

I øvrigt er det en super smuk kjole du har på Har du en planlægningstråd, hvor jeg kan se flere fotos af den skønne kjole?

Lisa

Hej igen!

Det skal du ikke synes er tosset, for det gør vi alle vist! :blush:

Tak for komplimenten med min kjole, jeg har en planlægningstråd, tror faktisk den er på side 1 lige nu...? :loveflag:

Der er billeder af min skønne kjole, kan ikke lige huske sidetallet! :whistle:

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj - Der er jo 2 måneder tilbage i dag :loveflag:

Hvor spændende!!!!

Super lækker champange I har købt. Den er så lækker :blush:

Og så må jeg lige sige: GODT VALG AFF DESSERT!!!!

Den er simpelthen SÅ lækker, at det er helt utroligt. Vi fik den til min konfirmation og til min fars 50 års føsdag og..... Den er lækker :bearhug:

0

Del dette indlæg

Halløj - Der er jo 2 måneder tilbage i dag :loveflag:

Hvor spændende!!!!

Super lækker champange I har købt. Den er så lækker :bearhug:

Og så må jeg lige sige: GODT VALG AFF DESSERT!!!!

Den er simpelthen SÅ lækker, at det er helt utroligt. Vi fik den til min konfirmation og til min fars 50 års føsdag og..... Den er lækker :blush:

Hej Line

Hvor er du sød :bearhug:

Ja, det er lidt vildt at der nu "kun" er 2 mdr. tilbage :butterfly: Jeg har en fornemmelse af at de kommer til at gå stærkt :bearhug:

Tak for roserne om dessert-valget. Har du også erfaring med vores valg af forret og hovedret?

Jeg har i øvrigt lige skrevet en hilsen til dig i din tråd.

De fleste herinde er afhængig af Bk - jeg er mest "afhængig" af Line og Runes tråd :bearhug: Der er vildt mange erfaringer, som jeg har haft gavn af for at indhente tiden :bearhug:

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Har du også erfaring med vores valg af forret og hovedret?

Jeg har i øvrigt lige skrevet en hilsen til dig i din tråd.

De fleste herinde er afhængig af Bk - jeg er mest "afhængig" af Line og Runes tråd :bearhug: Der er vildt mange erfaringer, som jeg har haft gavn af for at indhente tiden :blush:

Ej, hold op hvor er du sød :bearhug:

Vi har ikke prøver hverken forretten eller hovedretten. Men det lyder lækkert!

Kh,

Line :loveflag:

0

Del dette indlæg

I går var Brian og jeg hos stofforretningen I.W. Hvidberg i København for at købe stoffer til Brians vest og skjorte, som skal syes hos en skrædder i Roskilde.

Vi fik en KANON betjening og var nær ved at købe hele butikken :hug: Vi endte med at købe stof til vest, slips og 2 par bukser (som skrædderen i Roskilde skal sy) og derudover bestilte vi 3 herreskjorter, som stofforreytbningen tilknyttede skrædder selv syer til kr. 2.900 for 3 stk.

Vi er simpelthen så glade for købene og den super behagelige betjening. :balloons:

Til alle jer kvinder, der overvejer at sy jeres kjole selv, eller få den syet andetsteds, så vil jeg helt klart anbefale jer at besøge denne butik :blushsmiley: De havde simpelthen så mange smukke hvide tekstiler i alle mønstre og typer.

Havde jeg ikke købt kjole i forvejen, så havde jeg helt sikkert købt stofferne til drømmekjolen dér og fået en skrædder til at sy den. :lol:

Efter butiksbesøget tog vi hjem til mine forældre for at fejre Sankt Hans. Min kjole opbevares også hos dem, så jeg kunne i løbet af aftenen ikke dy mig for at liste mig hen til min kjole for at beundre den (y)

På mandag skal jeg have kjolen på igen i forbindelse med at jeg skal til syerske for at få den tilrettet. Jeg glæder mig allerede helt vildt til at prøve den igen :)

Mange hilsener

Lisa :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg været hos syersken i Tune (Lillina's Systue) for at få tilrettet min kjole.

Hun var super dygtig og fortalte at hun kunne rette det hele til samtidig :balloons: - jeg troede at jeg skulle derhen 3-4 gange i alt.

Jeg er simpelthen blevet SÅ glad for min kjole og glæder mig til at vise den frem. :)

Jeg glemte desværre mit kamera :baa: (Sorry zilla's :) ), men jeg lover at tage en masse billeder, når jeg skal hente kjolen d. 11. august :)

Mange hilsner

Lisa

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer