Beate_L

Skt. Gertruds

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mener du Skt. Gertruds kloster?

Jeg har spist et par gange på Skt. Gertruds kloster. Maden er vidunderlig, men jeg synes personligt der er meget støj derinde. Så hvis vi taler om det samme sted, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan I havde tænkt, at holde bryllup så jeres selskab bliver privat, men undgå støjen?

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

hei!

Det er det jeg mener ja. Har hørt om flere norske par som har hatt bryllupsfesten sin der. Vi skal bare ha vår nærmeste familie, så vi kommer uansett til å feire på restaurant. Jeg har aldri vært der selv, så jeg vet ikke hvordan lokalene er eller noe...

0

Del dette indlæg

Hei!

Jeg er også norsk og skal gifte meg i sjømanskirken om 2 uker, 24. juni. Har mailet med flere norske som har hatt (en har faktiskt bryllupsmiddag der i dag!) bryllupsmiddagen på nevnte sted. Har bare hørt bra om det!

Vi skal ha middagen litt utenfor københavn, i Charlottenlund. Se her: http://www.skovriderkroen.dk/ . Denne restauranten ligger helt fantastisk til!! (Dog litt dårlig service etter nye eier tok over i vinter...)

Gleder meg, to uker igjen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg kender kun til deres restaurant-lokale, jeg har ikke set, deres store festlokaler, men det er et rigtigt romantisk sted, med super lækker mad.

Min kæreste friede til mig der, den 17 april :loveshower: og det var et perfekt sted, at gøre det.

Dog tænker jeg, at hvis I skal giftes om sommeren, er det måske et lidt mørkt sted, at tage hen, da selve restauranten ligger under jorden, og det er en lille vinkeltrappe op til de andre lokaler, men jeg ved ikke, hvor meget lys, der kommer ind der. De er jo så højere oppe.

Med hensyn til støj, som een skrev, så var vi de eneste i restauranten den aften, på nær et andet bord, så der var dejligt stille. Men hvordan det normalt er, ved jeg altså ikke.

vil kun tilslutte mig, at Skovriderkroen ligger et fantastisk sted, lige ud til skov og vand. Men jeg kender så ikke maden og stedet indvendigt...

Hilsen Cecilia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer