Guest mariemusen

JUUUUUUUUUUBBBBIIIIIIIIII

45 indlæg i dette emne

Hejsa

Uhhhhhaaa så er ventetiden overstået for nu er jeg lige blevet moster igen til en lille dreng her ca 20:35 .....aner ik hvor stor mv...da der var stor forvirring .... men men ska da se vidunderet imorgen .......

Gu ve om man ik sku smugle kameraet med ;)

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort stort tillykke med guldklumpen!!!!! :blush:

Det er da bare den bedste nyhed at få, her en kedelig tirsdag aften.... !!!! :bearhug::heart:

Selvfølgelig skal du da have kamera med...

:kiss:

Knus Simone (som også venter på at blive moster...)

0

Del dette indlæg

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuh søde.. Hvor dejligt... Så blev det jo idag *SS* Hils endelig søs mange gange og sig tillykke *SS* HVor er det bare super skønt med en dejlig sommer unge *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke. Så er det derfor han kalder sig Onkel Mali på Messenger. Jeg går ud fra at det ikke er Mette, men den anden. Ellers har jeg da misforstået noget :blush:

:heart: Bent nej du har ik misforstået noget ...det er ikke Mette ...ik før december i hvertfald .... men Malene ...som har født ......

og ja det er helt sikkert derfor Peter kalder sig Onkel ;) på sin messy ....

og til jer andre ....tusind tak for jeres lykønskninger ..... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for alle lykønskningerne

Jeg snakkede med min søster temmelig sent i går ...... da hun var lidt klar i hovedet ....

Min nevø er helt fin ...... han er 50 lang og vægten er 3090 så han er jo ganske fin ....

Han skal hedde Mads .....

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor ska jeg ud og rip en babyafdeling i dag :( så jeg er klar til afgang til barselsgangen i aften .......

:bearhug:

psssssst Kameraet er pakket :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har hun født henne, Marie?

Og er Mette gravid?!! :bearhug: Tillykke! Nej, hvor er det dog skønt! :denmarkflag::bearhug:

Hils dem allesammen! :denmarkflag:

:(

Hey smukke

Malene har født på Herlev ......og vi skal der ud her kl 19 glææææder mig sååå meget har også rippet hele H&M baby afdeling ... :bearhug::bearhug:

Jepper Mette er også gravid .... hun er lige præsis 12+ 5 i dag ... hun var til NF i går .... og har termin den 22 december :bearhug:

Jeg skal nok hilse mange gange

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke Fru. MOSTER Mali

Du skal da ikke snydes for et TILLYKKE med titlen som moster (igen) herinde :( .Og Mads er da bare et sødt og dejligt navn *Er faktisk et af de navne Jon og jeg havde/har på listen over bebsenavne-men NU er det taget....og dermed ikke længere en mulighed NÅR vi engang får en lille til :denmarkflag: *.

Kan sagtens forestille mig du har rippet hele H & M :denmarkflag: ....du kan Ik dy dig , det ved jeg ;).

Glæder mig til,at høre ALT om den lille nuser Mads.

Masser af :bearhug: til dig , Malene , Hr.Onkel Mali og selvfølgelig lille Mads og hans storebror Mathias :bearhug:

0

Del dette indlæg

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII

:bearhug::bearhug: Linda man sku næsten tro at du kender mig alt for godt ...... :( og jeg havde fået et budget af Hr Mali ...der lød på 300 bobs... :denmarkflag: men det kunne hende moster Marie vist ik lige helt overholde .... :denmarkflag::bearhug:

Billeder dem har vi ........ska jo liiige ha ham ONKEL MALI til at redigeret dem ..... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII

Linda man sku næsten tro at du kender mig alt for godt ...... og jeg havde fået et budget af Hr Mali ...der lød på 300 bobs... :kiss: men det kunne hende moster Marie vist ik lige helt overholde .... :kiss::kiss:

Billeder dem har vi ........ska jo liiige ha ham ONKEL MALI til at redigeret dem ..... :bearhug:

Din Hr.Mali BURDE da ha forudset , at det budget han havde lagt IKKE ville holde når det er dig :bearhug: .Men er nu sikker på du har fundet noget :kiss: nuser tøj til lille Mads :bearhug: .

Vil vente i spænding på billeder... :bearhug:

KOM SÅ ONKEL MALI KOM SÅ ONKEL MALI :carrot: :denmarkflag: :yay: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bearhug::(:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer