Guest TinaA1

Glemte at spørge frisøren...

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tvivler stærkt på, at du skal medbringe hårnåle selv.. Ja medmindre du har dine egne hårnåle med perler, pynt eller lignende og ikke bare skal have de almindelige i håret..

Normalt har enhver frisør enten en vask eller en spray til at gøre håret vådt med, så jeg tror da ikke at du behøver gøre det vådt hjemmefra..

Håber du finder ud af det..

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg havde med ned til prøveopsætning der havde jeg mit diadem og slør med, men ellers skal du ikke have noget med, hun havde hårnåle hun satte i og så satte hun jo diademet og sløret. Hun kom hjem til mine forældre på bryllupsdagen og jeg skulle bare have vasket håret inden hun kom, mit var tørt men hun sprøjtet det lidt og hun havde selv hårnåle med og det blev bare så flot

post-4489-1150305921.jpg

0

Del dette indlæg

Vil bare si at håret kan være vanskeligere å sette opp dersom det er helt nyvasket fordi det blir så glatt. Spesielt dersom man bruker balsam også. Jeg ville vasket håret dagen før, og heller latt være å ha spray o.l. i det før det skal settes opp.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min frisør sagde til mig at jeg skulle vaske håret aftenen inden og lade det tørre helt naturligt (ikke føntørrer). Desuden var skum, lak og spray m.m. BANDLYST - uff, hvor var det underligt at gå med en manke der lignede l...!!

MEN har også hørt om en frisør der sagde, at bruden skulle komme med vådt, nyvasket hår (for at spare tid), så du må vist ringe til din frisør og høre hvad hun foretrækker.

Og så skal du jo ha' diadem/slør med (alt efter hvad du skla ha' i håret på din store dag).

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer