Guest fjord-pedersen

Flade brudesko....

14 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen....

Uhh jeg har kigget lidt rundt omkring med hensyn til brudesko... :(

Men jeg synes at alle de "flotte" er med høje eller tynde hæle, og det kan jeg altså bare ikke gå i, da jeg har svært ved at holde balancen og er hyber mobil i mine led, så jagten er gået ind på brudesko med flad hæl/lille hæl....

Har kig på disse her, men der ønskes flere ideer....

Hvilken synes i er pænest ?

Knus

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mine sko.

Vagabond, fås bla i skoringen.

Men det er en forårs-model, så måske de så småt er ved at være udsolgt?

post-17029-1150388723.jpg

Og her kan man se den titte ud under kanten af kjolen

post-17029-1150388767.jpg

De er ikke helt samme genre, som dem du har lagt billeder ind af - men de er HELT flade :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mine sko.

Vagabond, fås bla i skoringen.

Men det er en forårs-model, så måske de så småt er ved at være udsolgt?

post-17029-1150388723.jpg

Og her kan man se den titte ud under kanten af kjolen

post-17029-1150388767.jpg

De er ikke helt samme genre, som dem du har lagt billeder ind af - men de er HELT flade :bearhug:

Jeg så dem stadig i Nykøbing F i sidste uge, så hvis det skal være dem er der vel mulighed for at de kan skaffes omkring i landet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så så man lige mine sko.

Vagabond, fås bla i skoringen.

Men det er en forårs-model, så måske de så småt er ved at være udsolgt?

post-17029-1150388723.jpg

Og her kan man se den titte ud under kanten af kjolen

post-17029-1150388767.jpg

De er ikke helt samme genre, som dem du har lagt billeder ind af - men de er HELT flade :bearhug:

Jeg så dem stadig i Nykøbing F i sidste uge, så hvis det skal være dem er der vel mulighed for at de kan skaffes omkring i landet.

Og det er sjovt nok i Nykøbing F at jeg har købt dem :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :biggrin:

Jeg har valgt disse sko som mine reserve sko, de har kun en lille bitte hæl og har rund snude, så der er plads til de ømme tæer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Og så er de pyntete med det sødeste lille hjerte med sten i, perfekt til et bryllup.

post-14801-1150618229.jpg

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

efter måneders krise har jeg endelig selv fået købt min sko - flad, spids snude, bred, hvid læder , blød,, elastisk...fra bianco. pris 500

og nej jeg har ikke noget billed - øv øv øv øv øv pga. mit digital kamera er i stykker.

men det er i hvert fald en vildt fantastisk sko :-)

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine sko er godt nok ikke helt flade, men jeg kan gå i dem og jeg kan normalt ikke gå med noget som helst med hæl - måske er det fordi hælen er gennemløbende, jeg ved det ikke.... (og så var de billigt thi hi)

post-5840-1150739146.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer