Annett

Anderledes brudebuket med roser

16 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Jeg vil meget gerne have en brudebuket med hvide roser. Den skal være meget enkel, men jeg vil alligevel ikke have en traditionel. Jeghar overvejet lidt en hjerteformet, men vil meget gerne have inspiration til andre :bearhug:

Er der nogen, der kan hjælpe mig? Har I en super idé til en flot og anderledes brudebuket. Har I selv haft en, eller set en, der evt. kan hjælpe mig på sporet?

Håber I har mange gode forslag - det vil være en stor hjælp :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde en "taskebuket" med røde roser og den er ihvertfald anderledes, men jeg faldt fuldstændigt for idéen tidligt i planlægningen, da jeg synes det så fint ud til min store drøm af en tylkjole :loveshower:

Hej Birgit

Stort tillykke med brylluppet. Det var dog en bedårende buket. Den ligner en bold. Den er meget anderledes, men absolut smuk. Hvad måtte du give for den eller rettere sagt din gemal?

På forhånd tak

Krebsen

0

Del dette indlæg

Jeg havde en "taskebuket" med røde roser og den er ihvertfald anderledes, men jeg faldt fuldstændigt for idéen tidligt i planlægningen, da jeg synes det så fint ud til min store drøm af en tylkjole :loveshower:

Hej Birgit

Stort tillykke med brylluppet. Det var dog en bedårende buket. Den ligner en bold. Den er meget anderledes, men absolut smuk. Hvad måtte du give for den eller rettere sagt din gemal?

På forhånd tak

Krebsen

Hejsa,

Vi gav 600 kr for buketten hos den lokale blomsterhandler i Sorø og det var billigt og ja jeg var med inde og forklare hvordan den skulle være og var så lykkelig for valget. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer