Guest Lavendel

19.august brude

87 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Hej :hug::kiss:

Det er godt nok længe siden, jeg har været herinde, det er jo ikke til at sidde inde i den her varme, men hvor er det en skøn sommer, jeg har haft fri hele juli, med perfekt vejr. :kiss::kiss:

Ja, så jeg burde jo være klar til bryllup, mennnnnnn, den har stået på nye vinduer i hele huset, samt maling af lofter, væge og paneler, man skulle tro vi skulle holde det hjemme, men nej, det hele griber bare om sig.

Nå men lidt bryllup er der selvfølgelig tænkt på. :blush:

Så jeg laver lige min egen lille huske seddel her, så jeg kan sammenligne med jeres.

Idag har jeg fået skrevet alle vores forsider til salmehæftet ud og foldet dem, imorgen aften er det så forsiderne til vores menu og bord kort som skal printes og foldes. Hvis jeg er frisk skriver jeg forsiderne til takke kort ud også.

så mangler jeg lige at besked fra rest. chefen ang. vin og mad menu, så jeg kan få lavet menukortet færdigt.

Jeg skal også lige have fat i præsten, med hensyn til de rigtige nr. på salmerne.

Samt det sidste par, som skal vies i den kirke vi skal vies i, vi er fire par den dag, så vi deles om pyntningen af kirken, men jeg står for det, så der skal jo lige skrabes nogle penge sammen. -HAHA-

Så mangler jeg at bestille en isbryllupslagkage, og finde udaf hvordan den skal smage og se ud.

Vi mangler sko til gemalen.

Morgen gave til Gemalen.

Få talen til gemalen skrevet.

Øvet brudevals.

Velkommen og velbekommesange skrevet ind i menu kortet.

et par ting mere på ønskesedlen.

Et par ord med forlover og toastmaster.

Er der nogen af jer, der kender en fra jylland, der kan komme og synge for min dejlige kommende mand. :kiss: i kirken 11.30

Ved jeg er sent ude men har overvejet og overvejet uhmmmmmmmmmmm

Så mangler jeg riúnde duge i sandfarvet, til receptionen hos mine forældre, det er altså ikke sådan lige at finde.

Renset en mink krave, som jeg har været heldig at købe brugt til 400 kr. den er hånd syet hos birger chr. vildt kup, har tænkt mig lige at have den over skulderne, hvis det er koldt når vi skal sejle en times tid.

Nå nu kan jeg vidst ikke lige holde mig vågen mere.

Held og lykke til Jer alle sammen med planlægningen.

nyd det nyd det, selve dagen flyver afsted. :kiss::kiss:

Knus August bruden

0

Del dette indlæg

Ja det er ufatteligt som tiden går....som skrevet i min planlægningstråd, så sagde min mor igår, at om 3 uger...og først der gik det op for mig, at om 3 uger så er det....hold da op... pludselig er der ikke mange dage tilbage at tage af!!

Min manglerliste ser således ud:

Ordne de sidste bordkort/gaveposer

Få rettet kjolen til så den sidder :blush:

Besøge præsten - sker den 15/8

Lave kirkehæfter efterfølgende

Lime perlehjerter på bordhæfter & klippe tyl

Printe bordplan ud

Gøre lærred klar - låne staffeli

Hente ringe

hente sørens tøj

Sisses kjole skal være færdig

Snakke brudebuket

Kigge kirke med henblik på oppyntning - torsdag d. 17/8

Lave risposer

Øve brudevals - (tvivler jeg på vi kommer til :hug: )

Det er da til at overskue synes jeg!!

Jeg glæder mig til dagen og ved, at jeg nok vil opleve et tomrum, men samtidig så glæder jeg mig også et eller andet sted til det er overstået....synes jeg så småt er beyndt at stresse, selv om listen ikke er alenlang...

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om min kjole, men jeg kan ikke finde ud af at sætte billede ind. Så hvis der er en der kan hjælpe mig med det, f.eks. jeg sender et billede pr mail, ville jeg blive rigtig glad. hvis der er en som kan/vil hjælpe så send en pm

0

Del dette indlæg

Hej med jer.

Ja, nu nærmer tiden sig, og jeg begynner så smått å mærke det i maven.

I morgen skal vi til presten, så da vil jeg også ta med salmeheftet, slik at han kan se om det er ok. For sikkerheds skyld. Nu er de jo alle lavet, så det er bedst at det er ok.

Svale, ditt lærred er det for at gæstene skal male eller er det til bordplan plansje?

Har i andre lavet en bordplan plansje? Jeg vurderer å lægge bordplanen ved menyene også. Det er måske lidt sjov og praktisk for gæstene. Hvad gør i?

Kh

Lavendel

0

Del dette indlæg

Har i andre lavet en bordplan plansje? Jeg vurderer å lægge bordplanen ved menyene også. Det er måske lidt sjov og praktisk for gæstene. Hvad gør i?

Kh

Lavendel

Hej Lavendel

Jeg har lavet en planche i A3 størrelse, som skal stå på et staffeli ved indgangen til lokalet, så gæsterne kan se, hvor de skal sidde. Desuden er der i vores menukort en bordoversigt med præsentation af hver gæst, så gæsterne måske har lidt at starte snakken op med.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Hej Hej -HAHA--HAHA-

Det er godt nok længe siden, jeg har været herinde, det er jo ikke til at sidde inde i den her varme, men hvor er det en skøn sommer, jeg har haft fri hele juli, med perfekt vejr. ()():bearhug:

Ja, så jeg burde jo være klar til bryllup, mennnnnnn, den har stået på nye vinduer i hele huset, samt maling af lofter, væge og paneler, man skulle tro vi skulle holde det hjemme, men nej, det hele griber bare om sig.

Nå men lidt bryllup er der selvfølgelig tænkt på. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Så jeg laver lige min egen lille huske seddel her, så jeg kan sammenligne med jeres.

Idag har jeg fået skrevet alle vores forsider til salmehæftet ud og foldet dem, imorgen aften er det så forsiderne til vores menu og bord kort som skal printes og foldes. Hvis jeg er frisk skriver jeg forsiderne til takke kort ud også.

så mangler jeg lige at besked fra rest. chefen ang. vin og mad menu, så jeg kan få lavet menukortet færdigt.

Jeg skal også lige have fat i præsten, med hensyn til de rigtige nr. på salmerne.

Samt det sidste par, som skal vies i den kirke vi skal vies i, vi er fire par den dag, så vi deles om pyntningen af kirken, men jeg står for det, så der skal jo lige skrabes nogle penge sammen. :lol:

Så mangler jeg at bestille en isbryllupslagkage, og finde udaf hvordan den skal smage og se ud.

Vi mangler sko til gemalen.

Morgen gave til Gemalen.

Få talen til gemalen skrevet.

Øvet brudevals.

Velkommen og velbekommesange skrevet ind i menu kortet.

et par ting mere på ønskesedlen.

Et par ord med forlover og toastmaster.

Er der nogen af jer, der kender en fra jylland, der kan komme og synge for min dejlige kommende mand. -HAHA- i kirken 11.30

Ved jeg er sent ude men har overvejet og overvejet uhmmmmmmmmmmm

Så mangler jeg riúnde duge i sandfarvet, til receptionen hos mine forældre, det er altså ikke sådan lige at finde.

Renset en mink krave, som jeg har været heldig at købe brugt til 400 kr. den er hånd syet hos birger chr. vildt kup, har tænkt mig lige at have den over skulderne, hvis det er koldt når vi skal sejle en times tid.

Nå nu kan jeg vidst ikke lige holde mig vågen mere.

Held og lykke til Jer alle sammen med planlægningen.

nyd det nyd det, selve dagen flyver afsted. :bearhug::kiss:

Knus August bruden

Jeg blev kontaktet af en fra Aalborg som tilbød at synge for min kommende mand.

Jeg valgte dog en håndbold veninden som også bor i Silkeborg i stedet for.

Det var meget pudsigt - hun har arbejdet i en butik for det firma jeg arbejder i men holdte da hun gerne ville gøre mere ved musikken.

Hendes arbejdskollegaer fra butikken siger hun er smadder dygtig.

Skriv hvis du gerne vil have hendes nummer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag været på systuen for 3. gang....næste gang - om 14 dage - skal kjolen hentes hjem!! GLæder jeg mig helt vildt til....

Desuden har jeg idag fået købt tyl til risposer...nu skal jeg så bare igang med dem, men mangler noget at standse sølv hjerter af..

Svale

0

Del dette indlæg

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PIGER

Nu nærmer tiden sig godt nok.

Om to uger ved vi, at der går en masse rundt i haven og binder æresport, skønt men også meget mærkligt, jeg tror måske først, at det sådan rigtigt går op for mig der, at nu skal jeg giftes, jeg glæder mig helt vildt, og føler egentligt jeg er meget godt med.

Jeg har fundet en til at synge i kirken, så det er dejligt.

Men tiden er ikke det samme mere der er ikke så meget af den tilbage, så jeg må vidre, med at klippe lidt bånd til de sidste salmehæfter.

Så de kan blive færdige.

God weekend og husk ikke stresse, men nyd det, disse dage kommer aldrig tilbage.

Dagene før dagen hvor festen er, eller som en god ven sagde, det er først der festen begynder(når i er blevet gift).

Knus August bruden

0

Del dette indlæg

Så er der 14 dage!!!!

ER ALLE KLAR???? :balloons:

Der er nu enkelte sommerfugle som danser rundt i maven. Synes egentlig jeg er godt med og så alligevel ikke.

Mit største problem er at svigermor blander sig i ALT :bask: og var lige ved at ødelægge min kommende mands polter :cheerleader3: Jeg er dog blevet ringet op i dag om at alt er i orden så han kan komme afsted næste lørdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg synes godt nok sommerfuglene er på vej i maven.

Jeg var ved syersken i onsdags og troede jeg skulle hente kjolen MEN nej den var bare ikke perfekt.

Den skulle stadig lægges lidt mere op, jeg har fået fjernet slæbet så jeg havde anderumpe så dette skulle også lige rettes.

MEN det værste var nok at hun ikke havde fået den lagt nok ind foroven. Nu har jeg ikke særlig meget foroven så jeg kunne ikke fylde kjolen ud.

Hun ville ikke sy den mere ind da hun mente den ikke ville være pæn så jeg har nu været ude og købe nyt undertøj (brugte 800 kr som jeg ikke lige havde regnet med) da det jeg havde ikke kunne bruges. Det nye undertøj er med indlæg + ekstra indlæg også er købt.

Nu skal jeg forbi hende igen på fredag og jeg håber bare den nu vil sidde perfekt ellers vil jeg være græde færdig.

Fik lige prøvesat håret for anden gang og det bliver bare så flot.

Ellers er alt ved at være på plads - brudevalsen bliver øvet hver ag da manden ingen tone har i kroppen.

Mangler kun lige at lave det sidste på bordkort/menukort.

0

Del dette indlæg

Jeg stresser, og kan slet ikke nyde den sidste tid her op til....hvor er det bare noget øv... jeg må se at få fart på og få de ting færdige, jeg kan få færdige....det er bare ikke til at holde ud...

Skal til at have mens, så det er nok også derfor, at det hele ser mere ell. mindre håbløst ud..

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg stresser, og kan slet ikke nyde den sidste tid her op til....hvor er det bare noget øv... jeg må se at få fart på og få de ting færdige, jeg kan få færdige....det er bare ikke til at holde ud...

Skal til at have mens, så det er nok også derfor, at det hele ser mere ell. mindre håbløst ud..

Svale

Hej du dejlige

Kan du ikke uddele nogle opgaver? Jeg ved godt, at det er skønt at have lavet alting selv, men det er vigtigt, at du føler dig klar og glæder dig. Der er sikkert nogle omkring dig, som hellere end gerne vil give en hånd med.

Det er også en god ide at prioritere opgaverne og måske sætte deadline på dem. Det giver lidt overblik, og det er fedt, hvis man fornemmer, at man er foran tidsplanen.

Pas godt på dig selv :balloons:

Kh Bettina

Redigeret af BrudenFie
0

Del dette indlæg

Så går dagene stærkt -og der er ikke længe til den store dag.

Martin og jeg drager til København i morgen og overnatter hos hans far og hans kone. Onsdag skal vi til samtale med præsten - og så går turen tilbage til nordjylland igen.

Vi forsøgte os på brudevalsen i går :baa: Hunden blev helt umulig, akkurat som om hun grinede hysterisk af os :balloons: Lige om lidt forsøger vi os igen igen ( selvom det ikke er sikkert, at vi kommer til at danse på dagen)

Hilsen

Miss U- Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så går dagene stærkt -og der er ikke længe til den store dag.

Martin og jeg drager til København i morgen og overnatter hos hans far og hans kone. Onsdag skal vi til samtale med præsten - og så går turen tilbage til nordjylland igen.

Vi forsøgte os på brudevalsen i går :baa: Hunden blev helt umulig, akkurat som om hun grinede hysterisk af os :balloons: Lige om lidt forsøger vi os igen igen ( selvom det ikke er sikkert, at vi kommer til at danse på dagen)

Hilsen

Miss U- Helle

Hej Helle

Tror du, det er muligt at nå at lære trinene endnu? Er der en ting, vi ikke får gjort noget ved, er det nemlig at øve brudevalsen. Vi startede for flere måneder siden, og har kun prøvet 2-3 gange i et par minutter.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Ja, trinene er nemme nok. Det bliver nok først besværligt, når vi skal gøre andet end at træde frem og tilbage.

Vi har købt dvd´en med dansen på - og det er faktisk nemt at lære. ( siger jeg, der har en hund, der synes vi er totalt til grin)

Vi har også investeret i selve brudevalsen på cd ( 29 kr i Stereostudie) Så lad os se, hvor længe jeg er kåd og optimistisk :balloons:

Man kan også vælge at give 500 kr for en lektion, men ....

Hilsen

Miss U- Helle

0

Del dette indlæg

Ja, trinene er nemme nok. Det bliver nok først besværligt, når vi skal gøre andet end at træde frem og tilbage.

Vi har købt dvd´en med dansen på - og det er faktisk nemt at lære. ( siger jeg, der har en hund, der synes vi er totalt til grin)

Vi har også investeret i selve brudevalsen på cd ( 29 kr i Stereostudie) Så lad os se, hvor længe jeg er kåd og optimistisk :balloons:

Man kan også vælge at give 500 kr for en lektion, men ....

Hilsen

Miss U- Helle

Vi har også både video og valsen på CD, så det er kun et spørgsmål om at komme i gang. Vi prøvede sidste gang at dreje lidt rundt. Det gik næsten godt, men vi er stive som brædder :cheerleader3:

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Ak ja, brudevalsen - der får folk nok lidt af en griner :cheerleader3:

Jeg er nemlig ikke blevet ret meget bedre - min kæreste elsker at danse og er meget rytmisk, jeg er bare stiv som et bræt :bearhug:

Men hvad, det går nok.

I dag sagde min kæreste til mig, at han er ved at være godt stresset. Om jeg også var det? Næ, men jeg har masser af :butterfly: :butterfly: i maven, sagde jeg.

Så blev han lige enig med sig selv om, at han da ikke er stresset, det er da sommerfugle i maven han også har :super:

Vi mangler stadig en del ting, man da vi er bedst under pres, er vi sikre på at vi nok skal nå det -HAHA-

Det jeg synes er værst, er at vi først kan få en samtale med præsten den 17/8 - ville da godt lige have gjort kirkehæfterne færdig først, men når det nu ikke kan være anderledes...

Ihhhhh, hvor jeg altså bare glæder mig....

:balloons:

Simone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi forsøgte os med valsen igen i dag. ca 10 -15 min. Martin var gennemblødt af sved, hunden hoppede rundt og gøede af os, og jeg var sexy i min langærmede grå bluse, sorte trusser og sorte strømper. Vi grinede og trådte hinanden over tæerne mange gange.

Da vi forsøgte at svinge lidt rundt gik det galt med motorikken ( vi har motorik som en gammel død brødrister)

Det er helt sikkert, at vi skal forsøge flere gange :cheerleader3: Og så må hunden gø og hoppe hen ad gulvet.

I aften blev jeg inviteret ud at spise. Vi tog på Hals hotel og fik dybstegte rejer, okseteak og is fragilite - og jeg konsumerede en halv flaske rødvin, så mit humør er frisk :balloons:

Hilsen

Miss U - Helle

0

Del dette indlæg

Hej Hej :super::bearhug:

Så skal jeg ud og prøve min kjole, efter den er blevet syet ind og lagt op, nu håber jeg den er som den skal være. :blink:

Jeg blev færdig med alle salmehæfter, menu/vin kort, velkommen og velbekommesang, samt bord kort igår, dejlig fornemmelse. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Jeg har ikke kun lavet en to do liste, men simpelthen en prioteringsliste, min kære sagde den anden dag, at jeg skulle passe på ikke at stresse mig selv, ved hele tiden at finde på noget nyt jeg da også lige kunne lave. :blink:

Min kære snart MAND har stået for bestilling af en bryllups IS lagkage, i 5 etage, lavet i de samme farver som indb. menukort og bordkort, med vanilieis og nougat med marcipan og nødder i, og over trukket med marcipan og med vores monogram på, jeg er meget spændt på at se den. uHMMMM :griner:-

Nå kjolen kalder.

God dag nyd den Knus august bruden :blink:

0

Del dette indlæg

Hej alle kommende brude.

Det lyder til at der er ved at være en del :butterfly: i maven rundt om i landet...

Jeg er faktisk overhoved ikke stresset, men glæder mig bare.

Hvad mangler I at få gjort her til sidst??? Jeg ved nemlig ikke lige hvad jeg skal stresse over....Måske er der noget vigtigt jeg har glemt...

Er alle blevet poltet? Eller er det vel ved at være sidste chance..

:griner:- Christina

0

Del dette indlæg

Vi mangler kun at komme til København og tale med præsten. Drager afsted her til middag, overnatter hos Martins far og tager til præsten i morgen formiddag ( og så retur til nordjylland )

Jeg har ikke stress pga brylluppet, men har til gengæld så en anden form for stress hver evig eneste dag. Men det går jo det hele alligevel :griner:-

Hilsen

Miss U- Helle

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer