LisaOlsen

Morgengave - hvad giver/gav !

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Har I nogle gode forslag til morgengaver?

Jeg har overvejet boudour-fotografier, men vil også have andre kreative idéer. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Hvad giver/gav I til jeres "eneste ene"?

:biggrin: Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har valgt at give Søren et 3 dages ophold sammen med mig!! Vi har ikke planer om bryllupsrejse, og jeg vil så gerne, at vi skal afsted bare os 2 (har en datter på 3½) lige efter bryllupet, så det bliver simpelthen hans morgengave!!

Jeg har hele tiden regnet med at skulle give ham matchende slipsenål og manchetknapper, da han er et skjorte/slipse mennesker, og det gør jeg nok også alligevel...

Jeg har nemlig overvejet kraftigt at holde tale for ham, og synes det kunne være kanon at overraske ham med hotelopholdet i forbindelsen med talen!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt det fra. Vi havde det med fra starten, og på et tidspunkt talte vi om, om vi skulle sætte en beløbsgrænse på, så det ikke løb løbsk. Vi var bare helt blanke på denne fantastiske, unikke gave, vi skulle finde til hinanden. Hvis det skal være rigtig sjovt, bliver det hundedyrt, og vinder vi i lotto, får han sq den MC, han gerne vil have. Men vi spiller ikke lotto, og vi synes faktisk, det er dyrt nok med alt det andet, så igen... Vi har droppet det.

Skulle vi mod forventning komme til penge, vil vi hellere bruge dem på at rejse lidt væk. Selv et par dage i udlandet kan fungere som en bryllupsrejse for os.

Kh Bettina

P.S. Vi har opdraget vore forældre forkert. De burde hver være kommet med 50.000 til os, så vi kunne få en fed bryllupsrejse, ikk'? *GG*

0

Del dette indlæg

Faktisk er det lidt sjovt med bryllupsrejser, folk tror man skal bruge 50.000kr for at få en dejlig luksus ferie.

Dette er altså forkert. Min kæreste og jeg skal til USA i 12 dage og bo på et 4 stjernet hotel, med fri spa og massage.

Vi giver 16.000kr for både flybillet og ophold - så det behøver ikke koste en formue.

Mht. morgengaver, så har min kæreste og jeg besluttet at vi giver OS en morgengave.

Altså vi køber ikke en ting til hinanden, men i stedet giver vi os selv en helikopter tur over Grand Canyon når vi når til USA.

Dette fungerede bedst for os http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:biggrin: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har aftalt ikke at give hinanden noget, har selv sparet op til brylluppet uden hjælp fra nogen, og skal til og lave vores hus med nye døre og vinduer det skal males og vi skal have lavet badeværelse, så vi synes at der er nok at bruge penge på.

:biggrin: Birthe

0

Del dette indlæg

Vi har også valgt det fra.

Min kæreste fik stjålet sin cykel for en måneds tid siden, og min trængte til en udskiftning, så vi blev enige om at de give hinanden en ny cykel i stedet for morgengave, det var jo så i god tid, men det var på det tidspunkt vi manglede dem.

Postet billede

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer