EilaL

Er der nogen Århus piger

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tjah, nu brændte jeg jo både dig og dejlige Line ( lacour) af, men jeg satser bestemt på at komme til Århus på Lølrdag.

har faktisk lige aftalt med Johnny at vi skal på strøgtur og så vil han gå en tur med Frejsen mens jeg er til globryllup.

Han var faktisk lidt fornærmet over at han skulle gå tur med hende, fremfor at komme med, men Frejsen til globryllup -HAHA-:):bunny_4:

Så mig mig mig :biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor dejligt....

Jeg har lige logget ind og så ligger denne trå aller øverst.... Dejligt at logge ind til sådan en tråd....

I er ALLE meget velkomne...

Jeg har jo været ked af at der slet ikke er nogen der kommer fra mit arbejde til globryllup....

Men jer kan man altid regne med..... :loveshower:

:biggrin:

Susanne

0

Del dette indlæg

Hmm jeg må nøjes med at sende massevis af fantastiske tanker til dig, :biggrin: og se billederne herinde, for der er lidt langt til Århus herfra, og jeg skal til fødselsdag hele dagen.

Men jeg GLÆDER mig til billeder :loveshower:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig at vi alligevel bliver så mange - håber der er nok plads i kirken :super: til alle bridezillas.

:biggrin: Sandra

Vil lige gør opmerksom på at Susanne fortællte mig der kun må tages billeder under indgangen - lige efter vielsen af første kys og udgangen men ikke under vielsen - bare at vi mange paparazzi bridezillas er klar over det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er der allerede tidligere da vi skal tage billederog så synes jeg 13:45 er måske lige lidt sent - høflige gæster er der 30-20 minutter før da man går ind i kirken ca senest 10 minutter inden. Så vi er der sikkert fra 13:30 tiden af.

Vi ses piger og tak for billede update så må vi jo bare tage masse fra ind og udgangen

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige aftalt at vi tager tidligt hjemmefra imorgen.... så vi kan blive færdige... og jeg kan komme til glo :loveshower: .

Glæder mig.

:balloons:

-Lisbeth

PS. Sussen... har du tid til at sidde her?? Ser lige du er i tråden :) .

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer