Guest A-M

brudeopsætning

24 indlæg i dette emne

Hej

har netop fået extentions i mit hår + farve 4596 kr puha, men det er bar vildt flot:)

Men nu er det så jeg har bestilt tid hos frisøren til at få det sar på dagen, vil bare have det krøllet og så et par "totter" samlet med lidt hårnåle. Det vil de have 730 kr. for.... er det bare mig eller er det ikke temlig dyrt...hvad har i andre givet for brudeopsætning og ville det være billigere hvis man undlod at fortælle at det var til bryllup?

vh. Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er korthåret og der skal bruges ca. 45 min, det skal jeg give 398,- for. Ud over skal jeg have lagt make-up, og det er 455,- incl. en prøve make-up, så det synes jeg faktisk ikke er dyrt, men jeg har ringet rundt, inden jeg besluttede mig, og der er mange priser...

Svale

0

Del dette indlæg

Tror også der er mange forskellige priser... Min frisør skal ha 550kr for hår og make-up det er incl en prøve af begge dele så jeg er tilfreds...

Min storebror kender så en udlært kosmetolog og spurgte hende om en venne pris bare på make-up... 1000 (ja undskyld mig) fucking kroner :biggrin:

Jeg arbejder inde på støget og har Hotel d'angleterre's frisør som daglig kunde i min bager og de tager 700kr for hår og det er incl. prøve...

Så ja tror bare man skal kigge sig lidt omkring inden man siger ja til det første og 'bedste' man finder...

Knus håber du finder noget du kan betale dig fra og ikke fortryder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke noget så langt endnu, da jeg først skal giftes til næste år..

Men når jeg kommer dertil, så regner jeg med, at jeg siger jeg skal have sat hår til et bryllup og undlader at sige det er mit eget.. Så kan det være det bliver lidt billigere..

Der er mange frisører her i byen og håber da lidt på at bare en af dem har nogle tilbud på rimelige priser..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt stylist der kommer hjem til mig i to timer, forinden har vi haft konsultation og prøveopsætning. i alt 2700 kr. Synes måske det er lidt dyrt men ville gerne være sikker på at hun var dygtig....

Jeg tror det er med frisører som med alt andet, det er forskeld på kvaliteten. Jeg spurgte 5 frisører i Lyngby og fik priser fra 400 kr til 1800 kr. Jeg valgte å bruge den frisør jeg normalt bruger, og skal give ca 1500 kr uden prøveopsetning og make-up. Det er måske dyrt, men så ved jeg at jeg bliver fornøgd :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes 1½ time hjemmefra og tager afsted dagen før, så min sædvanlige frisør kommer til mig i stedet - og jeg skal give ca. 1500 kr for 2 x 1½ times kørsel, opsætning og makeup på mig og min mor, og opsætning på min søster. Så det synes jeg er rørende billigt..

Inge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg skal give 1500 for opsætning,make up og for prøve... og for mine brudepigers opsæting..

frisøren lukker salonen en time før for at køre til mig og sætte hår og hun skal køre 45km så jeg syntes hun er meet billig...

nu kender vi hende lidt min kæreste bliver klippet der inde... men jeg syntes det er en flot pris så vi er blevet enige om at vi giver hende 2000kr på dagen, også fordi hun lukker tideliger og hun skal køre så langt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikke give noget, da det er min veninde der klarer hår og make up ( har været på kursus hos Dennis Knudsen og lært med både hår og make up til bryllupper), men jeg køber en lille gave til hende som tak for hjælpen.

:biggrin: Birthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer