junibrud06

Morgengave

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved min kæreste er total tom for ideer... Jeg har overvejet at give ham en helikopter-flyvetur, det koster omkring 2000.

I weekenden kiggede vi lidt på kamera - det koster omkring 7-8000 så måske vi bare ender med at give hinanden sådan et, eller måske en bryllupsrejse, synes ikke der kan blive råd til det hele og jeg vil egentlig nok hellere på ferie end have et smykke, synes jeg har hvad jeg har brug for på den fond...

0

Del dette indlæg

Nu er det ved at være op over. :blink:

Vi skal giftes på lørdag og hvis han taler sandt har han stadig ikke fundet på noget selv.

Jeg giver ham et billede af en hundehvalp = han må få en når brylluppet er overstået samt et smukt maleri.

Sidder der ikke en derude med en super god idé?

Jeg ville være så ked af bare at få et gavekort eller noget andet små-uopfindsomt.

0

Del dette indlæg

Hej Juni brud

Nu kaster jeg bare en masse ud i luften, og så må du selv se om der er et eller andet som kan bruges.

Boduaior billede af sin mand evt. med sit/sine børn på. (Hvorfor er det kun kvinder der laver billeder til mænd?) :blink:

Halskæde, øreringe, armbånd, ur, ankelkæde, blegning af tænder, :bearhug: ja, ja det var lige noget jeg kom til at tænke på. Tatovering :bearhug: Hvad ved jeg, måske det var noget for dig. :griner:-

Maleri, en ting til hjemmet, weekend ophold.

Krebsen

0

Del dette indlæg

Med så kort tid til :( er det ikke helt nemt.

* Digitalkamera (lidt dyrer end 1000,- ved det godt -HAHA- )

* Udstyr til den sport du dyrker

* Tatovering (gav vi hinanden og dét er ihvertfald noget varigt :) )

Du kan da lige få lov til at se min (fik den FØR dagen) post-10810-1150950115.jpg

* En miniferie (kro/hotel ophold)

* Et faldskærmsudspring

Kan ikke lige komme på flere... og aner jo ikke om der er noget af det her der falder i din smag :griner:- .

:blink: I ønskes den bedste af alle dage på lørdag - der ER ikke længe til nu :bearhug:

:bearhug:

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det med Budoair billede syntes jeg var en rigtig god ide.

Det vil jeg selv ønske mig og måske han får det af mig også.

De er visst rigtig dyktige til å fremhæve gode sider ved en og skjule de lidt mindre heldige sider :blink: . Og ettersom man bliver ældre, så er det jo meget rart å ha nogen flotte billeder af sig selv.

Håber du finder ud af noget.

Kh

Lavendel

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer