Jettehj

9. september brude

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

tjah...hvor langt er jeg så nu hvor der kun er en måned til?...tænke tænke...

Kjolen er klar

Mine sko er købt

Hans tøj er klaret

Dugene er købt

Bordkort er klar

bordkæfter er næsten klar

gaveposer er næsten klar

skal snakke med kokken i næste uge

kosmetolog er bestilt

skal tage mig sammen til at ringe til frisøren

...er ikke så pokkers langt...

0

Del dette indlæg

Vi er også godt på vej mod at være helt klar :carrot: .

Jeg mangler pt kun at få slør, som bliver sendt til mig i denne uge, mine sko, som jeg får på lørdag, og købe Tonnys morgengave.

Transport er OK - gave fra mine dejlige forældre

Mad OK - blev bestilt i januar (hvem sagde god tid???)

Musik OK - blev bestilt i september sidste år.. :)

Fotograf OK - Tonnys far tager billeder sammen med min far

Lokaler er OK - blev bestilt i december sidste år

Kjolen er OK - bliver rettet til i ugen op til brylluppet - det er ikke nemt at være gravid!!

Tonnys tøj er OK - der er lejet pingvin til ham og hans to drenge, skal hentes i ugen op til.

Undertøj & strømpebånd er OK

Frisør/make up er OK - blev bestilt i januar..

Tonnys frisør er OK

Bordplan er OK

Bordkort og menukort til gæsterne er OK

Engangskameraer er købt for 3 måneder siden

Bryllupsrejse er OK - var så heldige at VINDE en rejse til Bulgarien med afgang den 10/9

Hunden har fået plads i pension

Gaver til toastmaster og forlover er købt

Bryllupskage er OK - får en bryllups islagkage i 3 etager af mine forældre

Kirke er OK - blev bestilt i september sidste år.. :denmarkflag:

Sange til kirke er valgt

Møde med præst - planlagt til den 5/9 (lidt sendt efter min mening!!)

Brudevalsen skal vi til at tænke MEGET på at komme igang med!!

Jeg tror umiddelbart det var det, lyder det ikke meget rimeligt??

Det er sjovt, så meget tid man har brugt på de forberedelser, og nu er det snart helt slut... :balloon:

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her mangler vi "kun"

Tonnys sko

købe ind til velkomstdrink og lidt snacks

bordhæfterne er i trykken

brudepigekjolerne er næsten færdige

hente ringene fra gravøren om 1 uges tid

bestille tid til hunden på pension

og den samtale med præsten, som skulle have været :bask: men vi skal vente til efter 1 sep :) før er han ikke tilbage fra orlov, det kan give mig stress ikke at have styr på det nu.

men ellers er der styr på tingene, dejligt :carrot: :carrot:

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Kære Piger

Hvordan går det med jer?

Jeg er helt færdig med ALT. Nu er det kun en opsummering med de forskellige. Her er min liste giv mig lige et praj om jeg har glemt noget please.

Feststedet Fredensborg Store Kro kl. 13.00

Make-up kl. 8.30

Frisør kommer hjem 10.30

Brudepigerne er helt klar

Blomsterne til piger og brudebukketten til mig er klar

Bilen er klar til at hente os kl. 12.15

Min kjole, sko, taske og pynt til håret samt pigernes kjoler kommer den 30. august

Fotografen er klar hele dagen + aften

Videomanden er klar til hele dagen og aften kommer sammen med gommen

Musikken til receptionen er klar og under vielsen

Musikken til middagen og efterfølgende er klar

Vielsen og receptionen er klar en sidste samtale med personen som vier os i sept.

en prøvemiddag den 28. august

En opsummering med feststedet af det hele den 29. august

Bryllupskagen er klar

Værelserne er klar til alle gæsterne

Gommens tøj er klar

Forloveren/toastmaster er klar

Vielsesringene er hjemme

Morgengaven til gommen er hjemme

Næste dag tøj er ikke helt på plads

Brunch er klar

Mangler jeg et eller andet????

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

:balloons::bearhug::bearhug:

Så er der kun 3 uger til vi skal gå op ad gulvet, er begyndt at få lidt :butterfly: i maven, men samtidig føler jeg osse at jeg stadig har oseaner af tid..... Kan ikke helt følge ed tiden nu!

Troede ellers at jeg måske ville føle at det var tæt på når jeg nu havde fået sat mine extetions på, men nej!

Jeg tror nok at vi tjek på det meste herhjemme, min kæreste har endelig besluttet sig for hvem der skal være bestman- YES.

Vi fik snakkede med præsten i tirsdags og jeg tror det bliver godt.

Det eneste jeg undre mig lidt over er at vi må kun kindkysse i kirken, er der nogle af jer der har fået det samme af vide?

Nå men skal ud og hendle lidt mere i dag, måske jeg finder en morgen gave til min kommende :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Nu går det lige pludselig stærkt! Der er ikke så længe igen!

Tøj og ringe er nu ved at være i orden.

Feststedet er i orden.

Musikken er i orden.

Morgengaven er i orden.

Transporten til og fra kirke er i orden.

DETTE MANGLER VI:

Vi mangler at sende de sidste papirer til det sogn vi skal vies i.

Menukort/bordkortene skal lige rettes til og printes ud.

Mine små tyl/gaveposer skal pakkes.

Jeg har en tid til at få prøvesat mit hår om ca. 1½ uge.

Vi skal tale med fotografen d. 5. september.

Jeg skal have sat negle på d. 4. september, samt hente kjolen denne dag.

Jeg skal have lavet marcipanroserne i dagene op til brylluppet.

Jeg tror nok at jeg har det hele med!!!!!!?????? :baa:

Er der noget åbentlyst jeg mangler?? :butterfly:

0

Del dette indlæg

Lotte hvad er extetions? Er det vipper, som jeg spøger under "Smart i en fart"? Hvis det er, så vil jeg MEGET gerne høre din erfaring.

Men ellers jo, jeg kan slet ikke fatte, at nu er det snart alvor. :bearhug: Tænk piger vi er snart fruer :balloons:

Hilsen Krebsen

Det er ikke vipper jeg har fået lavet, men langt hår.

Det hedder dog det samme, så jeg kan godt forstå at man kan blive lidt forvirret, men du kan hos mange kosmetologer får lavet extenions på vipperne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har stadig flere småting der ikke er på plads. Bla. kirkepynten. Ideer modtages gerne.

Lige nu er det lidt svært at overskue. Min morfar døde igår og lige nu virker det hele ligemeget :hug: Er bare trist. Han skal begraves lørdag. præcis 14 dage før brylluppet....

hej, kan godt forstå at det ikke lige er det man har overskud til så kort før ens bryllup, jeg er ked af det på dine vegne.

:biggrin::sm::huh::blush::):)

håber at du klarer det trods alt

:kiss: Birthe

0

Del dette indlæg

Vi mangler lidt småting såsom hente ring, lidt indkøb, møde med præsten og sådan.

Har lige fået en håndfuld hjælpere til at gøre klar lørdag kl 10, for før får vi ikke nøglen til kroen, men der er så mange der gerne vil hjælpe, så vi skal nok klarer den.

:biggrin: Birthe

0

Del dette indlæg

JJJJAAAAAA- Så er det snart vores tur!!!!!!

Skal lige til lidt globryllup på lørdag hos Kalland, og så er det vores tur.........

Er alle med eller mangler der stadig nogle partier, som hos mig!

Jeg skal have syet den kjole ind og snakket med stedet hvor vi skal holde reception og feste stedet!

Men ellers må det gå som det nu går!

Håber bare at vi får noget bedre vejr end vi har nu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk at det er ved at være nu, synes ikke at det er så længe siden at der var laaang tid tilbage, hi-hi

jamen her går det også stille og roligt, tror helt sikkert på at vejret ændre sig, bare så det ikke regner og blæser, og ellers må vi jo tage det med :) men klart at fortrække fint vejr med lidt sol og ca.20 grader, det er da noget nær det perfekte.

morfar er ved at lave de sidste hæfter til bordene og vi har kun man-tors på job så har både tonny og jeg fri i 14 dage, så der klarer vi de sidste indkøb og små nusserier :bearhug: . mangler også at købe tonnys sko, men han har ikke travlt, altså de mænd :biggrin:

:balloons: Birthe

0

Del dette indlæg

:bearhug::(:bearhug:

Har lige været til glo bryllup hos Kalland...... Hvor var hun dog bare smuk!

Men hvor er det fedt at kun stå der og sige " På lørdag er det min tur"

Er I ved at værer klar?

Knus fra en der er begyndt at få mange :butterfly: i maven

0

Del dette indlæg

jep jeg er så klar som jeg kan blive, har også her de sidste dage fået rigtig mange :butterfly: :butterfly: :butterfly: i maven, det bliver bare så stort at træde ind i kirken og så min dejlige mand stå oppe ved alteret og vente på mig :bearhug:

Vi skal hente ringene på mandag og ud og handle med kokken torsdag.

Var lige ude ved noget der hedder frederiksminde hvor vi skal have taget vores billeder der er bare så smukt med præstø fjord lige op til.

:( Birthe

0

Del dette indlæg

Kære, kære piger

Jeg kommer en dag for an jer hi, hi. :bearhug: Jeg håber inderligt at fredag og lørdag bliver i vejret som i dag.

I går fik jeg ansigstpleje, farvet vipper og bryn samt franske negle. Jeg kan dårlig nok skrive med de klør. :bearhug:

Jeg er helt klar, men jeg mangler en eller anden sang under vielsen enten på fransk eller italiensk. Da vores harmonikaspiller kun synger og spiller fransk og italiensk. Hvad pokker skal jeg vælge? Jeg har surfet på de forskellige biblioteker, men fandt intet. Så mangler jeg samtalen med hende fra Fredensborg kommune, som skal vie os. Hende skal vi tale med på tirsdag. Sidst men ikke mindst de sidste små detaljer til toastmasteren inden fredag.

Jeg har rigtig mange :butterfly: :butterfly: :butterfly: i maven, og synes lige pludselig at det går for stærkt. Jeg glæder mig enormt meget til at mærke suset hele dagen samt aften og næste dag sammen med alle de mennesker som har flere gange løbet af ugen ringet og fortalt mig, at de glæder sig SÅ meget til vores bryllup. En del har ringet i går og sagt "så er det næste fredag min pige”:bearhug: Bliver så glad, at folk ringer for at høre om alt er vel hos os, og om der er et eller andet vi har brug for. Det er bare så dejligt.

Nå jeg må vel hellere slutte. For ellers går jeg helt i selvsving. :( Men piger har I nogle forslag til franske og italienske sange, så tages de imod med kyshånd

Knus fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja om en uge så er vi gifte fruer de damer!!! :bearhug::bearhug::(

Vi mangler kun et par småting: Øve brudevalsen lidt mere med musik på, hente vores smukke ringe i forældrenes bankboks, og så mangler vi vist lige begge to at få færdiggjort vores morgengaver (jeg mangler lige indpakning og kort - men ved ikke hvor meget kæresten mangler)

Vi har nu også kun 2 dage tilbage på arbejde inden vi holder 1½ uge fri, så onsdag-torsdag og fredag skal vi have ordnet de sidste ting som f.eks.:

Jeg skal hente min kjole onsdag formiddag og have ansigtsbehandling samt massage onsdag over middag (kæresten skal køre sin far og mor til Brædstrup, hvor hans far skal opereres for grå stær i det ene øje)

Jeg skal have lavet negle på torsdag

Fredag skal vi have afleveret bordkort, bordplan m.v. på hotellet

Så der er slet ingen stress på - kan slet ikke forstå, at jeg/vi er så godt med... Det er skønt! Så bliver der meget mere tid til at nyde sommerfuglene som så småt er blevet udklækket i mavsen nu.... :butterfly:

I går kl. 14 var vi ude at gå en tur og netop som vi snakkede om, at nu var der kun præcis 7 døgn til, så begyndte klokkerne i kirken at kime - der skulle også være bryllup kl. 14 i går - og så skal jeg lige love for, at det kom tæt på... Vi synes begge, der lige har været mere end 1 måned til...

Ha' en rigtig dejlige uge alle sammen - og lad være med at blive stresset :bearhug:

KnuS Mette

Redigeret af MetteR
0

Del dette indlæg

:bearhug::(:bearhug::bearhug::td:

Pyha- kun 5 dage tilbage...... Jeg kunne godt tænke mig at den gode chef kom og gav mig fri i morgen, jeg syntes bare ikke at det er ski.. sjovt at skulle på arbejde i morgen, kunne meget bedre bruge tiden herhjemme!

Har sovet elendigt i nat! Har for mange :butterfly: i maven!

0

Del dette indlæg

ja man sover ikke rigtigt i øjeblikket, vågner før fanden får sko på og så er man bare vågen :bearhug: . Tænk engang at det kan have så meget indflydelse, en enkelt dag og så er det hele slut. Hvad skal vi dog så få tiden til at gå med bagefter :(:bearhug:

Vi skal hente ringe idag

imorgen skal vi til blomsterdamen med vores krukker til borddekorationerne

onsdag skal vi en tur ud og hilse på, ved hundepensionen

torsdag skal vi handle med kokken.

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Ja jeg sover heller ikke ret meget i de her dage - men ved ikke om det er fordi at den lille bebse i maven vækker mig kl LORT!! -HAHA-

Jeg skal ud og hente min kjole i aften, og hænge den hos min søster til på fredag, hvor den kommer hjem til mig selv!!

I morgen kommer præsten, onsdag skal vi hente Tonnys tøj, og torsdag skal vi op og aflevere bordplan, kort, kameraer mv. på restaurrenten. Fredag skal jeg bare hygge med min søster.

Er så småt begyndt at få de velkendte :butterfly: i maven, men ikke så mange. Bebse fylder det hele, så der er ikk plads til dem!! -HAHA-

Men jeg er GLAD for at både Tonny og jeg har ferie i denne uge for at få det hele på plads!! og søndag smutter vi til BULGARIEN!! :baa:

:heart: Trine

0

Del dette indlæg

-HAHA-:biggrin::biggrin:

Så tøs'er, så er der kun 4 dage endnu til vi alle skal være pæne :heart:

Min mave er blevet indvaderet af :butterfly: :heart: :butterfly: -HAHA- , tør ikke tænke på hvordan min mave har det på fredag og lørdag

Redigeret af Fru Munk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer