Jettehj

9. september brude

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha, om 2 dage. Jeg er både spændt men også begyndt at være nervøs. Bare mine nerver holder til det. -HAHA- I går aftes kunne jeg slet ikke sove. Og for ikke det skal være løgn, så drømte jeg at alle mine gæster har meldt afbud. Spørg mig lige om jeg ikke var dårlig her til morgen.

Men heldigvis var det bare en ond drøm.

Ja, Jette vi er heldige med vejret. Hurra.

Puha, kan næste ikke holde til mere. -HAHA-

:heart: fra en spændt Krebs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: ja nu er det godt nok snart nu, og jeg syntes stadigvæk vi mangler en del hvad ved jeg ikke men jeg føler jeg mangler noget :) nå vi når det nok...

dagen i morgen er der ikke noget bryllups planlægning for i morgen bliver vores smukke dejllige datter nemlig 2 år og det er hendes dag....

men hold da op hvor er jeg ved at være gdt nervøs, jeg kan ikke blive enig med mig selv om om jeg skal holde tale el ikke. jeg går i skole for tiden sosu-assistent udd og jeg kan sllet ikke koncentrere mig jeg har myre i bagen.. imorgen går jeg lidt tideliger hjem og så fredag holder jeg fri, jeg ville nok ikke lære noget fredag alligevel fordi mine tanker ville være en masse andre steder....

:heart::biggrin::heart:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

:biggrin: ja nu er det godt nok snart nu, og jeg syntes stadigvæk vi mangler en del hvad ved jeg ikke men jeg føler jeg mangler noget :) nå vi når det nok...

dagen i morgen er der ikke noget bryllups planlægning for i morgen bliver vores smukke dejllige datter nemlig 2 år og det er hendes dag....

men hold da op hvor er jeg ved at være gdt nervøs, jeg kan ikke blive enig med mig selv om om jeg skal holde tale el ikke. jeg går i skole for tiden sosu-assistent udd og jeg kan sllet ikke koncentrere mig jeg har myre i bagen.. imorgen går jeg lidt tideliger hjem og så fredag holder jeg fri, jeg ville nok ikke lære noget fredag alligevel fordi mine tanker ville være en masse andre steder....

:heart::biggrin::heart:-HAHA--HAHA-

Tillykke med datteren!

0

Del dette indlæg

tonny må selv kører ud og handle med kokken, for vi har lige været hos lægen med den store af pigerne, hun havde noget eksem, som vi lige skulle have tjekket, men vi fik så afvide at hun har lungebetændelse og at eksemen var en følge af den infektion hun så har :biggrin: Så hun starter pennicilin idag, gudskelov er hun ikke meget mærket af det, har da godt hørt at hun har hostet lidt men ellers ikke lagt mærke til noget, så det var noget af en overraskelse. Hun er glad for det betyder jo at hun er hjemme fra skole og vi kan hygge lidt.

:balloons: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::biggrin::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Jeg vil lige bruge denne tråd til at ønske jer alle en rigtig god dag i morgen!

Vi ses "på den anden side", som Downfall skrev i min tråd!

Med et ønske om en god dag til jer alle fra lille mig!

0

Del dette indlæg

:balloons::biggrin::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Jeg vil lige bruge denne tråd til at ønske jer alle en rigtig god dag i morgen!

Vi ses "på den anden side", som Downfall skrev i min tråd!

Med et ønske om en god dag til jer alle fra lille mig!

Mange tak søde og i lige måde.

0

Del dette indlæg

Er i ved at være lige så nervøse som mig?? Jeg fatter SLET ikke, at det er I MORGEN!!! Om 24 timer sidder jeg og spiser frokost med mine forældre, søster, niece og gudfar (som skal følge mig op)! Og nerverne er højst sandsynligt helt udenpå, så jeg slet ikke får slappet af!! Glæder mig til at skal være sammen med min søster og niece i dag, så jeg får slappet lidt af. Kunne simpelthen tude af nerver lige nu, så hvordan har jeg det så ikk i morgen?????

Prøver at tænke på ALT muligt andet, det er bare ikke så let.. :biggrin:

:balloons: Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja her er nerverne også uden på. Min kommende mand er lige taget afsted til sin forlover så nu ser jeg ham ikke mere før i morgen i kirken :biggrin: Det bliver bare så hårdt at skulle undværer ham resten af tiden hvor man bare har brug for at nusse og hygge fordi man jo alligevel ikke kan sove og tænker og tænker hele tiden, men sådan er det jo nu engang.

Glæder mig ubeskriveligt meget, og alligevel synes jeg ikke humøret er helt i top idag, er sådan lidt trist til mode, er dog helt sikker på at det skyldes nervøsiteten som virkelig har fået taget i mig. Troede jeg kendte mig selv godt nok til ikke at lade mig påvirke sådan, men jeg tog fejl.

0

Del dette indlæg

Birthe, jeg er glad for at du har det på samme måde som mig - jeg er også helt trist til mode!! Kan KUN være pga nerver!!

Jeg skal op og hente min søster nu, og ser heller ikke Tonny mere før i morgen i kirken - GUD hvor jeg også bare mangler ham!!!

Hvis jeg har det sådan nu, hvordan bliver det så ikk senere, i løbet af natten og ikk mindst i morgen??? Jeg glemmer garanteret ALT i morgen - er lykkelig for min dejlige søster!!!!

0

Del dette indlæg

:balloons::biggrin::blush:

Hey Rart af vide at man ikke er alene.....

Og her hjemme har kæresten rendt rundt og lavede hemmeligheder! Det gør det hele meget værre!

ER skut lidt spændt på hvad han har lavet!

Nu om lidt går jeg ned til min storebror og hygger med dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer