Metteapril06

Mariemusen og Gemal

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Find Maries planlægningstråd så har I jeres referat ;)

Søde Marie - måske du kan besvare dette spørgsmål. Hvordan finder Ude & Hjemme frem til sine historier? Kontakter man dem selv med en god historie eller kontakter de én? Og nej det er ikke fordi jeg vil i Ude og Hjemme, men nu er du den fjerde person jeg kender der har været deri og jeg er begyndt at spekulere lidt over hvordan de skaber kontakten!

0

Del dette indlæg

Find Maries planlægningstråd så har I jeres referat ;)

Søde Marie - måske du kan besvare dette spørgsmål. Hvordan finder Ude & Hjemme frem til sine historier? Kontakter man dem selv med en god historie eller kontakter de én? Og nej det er ikke fordi jeg vil i Ude og Hjemme, men nu er du den fjerde person jeg kender der har været deri og jeg er begyndt at spekulere lidt over hvordan de skaber kontakten!

:blink::bearhug::bearhug: smukke ... jamen jeg kan kun sige de kontakter dig ....... ;)

0

Del dette indlæg

:blink::bearhug::bearhug: smukke ... jamen jeg kan kun sige de kontakter dig ....... ;)

Se det havde unægteligt været lettere hvis det havde været den anden mulighed, for nu begynder jeg at spekulere... Hvordan finder de så frem til disse personer? Ja du er relativ nem, da du er en halvoffentlig person via dette forum, men de andre jeg kender er så vidt jeg ved ikke involveret i lignede fora og slet ikke om de emner de nu blev inviteret om.

Var det nu jeg skulle nævne at jeg er kommende journaliststuderende? :griner:-

0

Del dette indlæg

Se det havde unægteligt været lettere hvis det havde været den anden mulighed, for nu begynder jeg at spekulere... Hvordan finder de så frem til disse personer? Ja du er relativ nem, da du er en halvoffentlig person via dette forum, men de andre jeg kender er så vidt jeg ved ikke involveret i lignede fora og slet ikke om de emner de nu blev inviteret om.

-HAHA-:):( smukke ...... vi kan da godt bikse en god Artikel sammen om BKlar og dens bridezillas :kiss::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps vi skal bare lige finde en villig udgiver, og så starter vi sq Woman Wedding op igen. Det eneste gode bryllupsmagasin på det danske marked! Vi kunne kalde det for BK - Bridezilla Klubben :griner:-

Den er jeg skisme med på ...... uuuuh det må skisme gi nogle gode guldkarameller fra Martin og Ki .... :blink::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Britteren

Kan kun sige at det er et spørgsmål om research, research og research og så et godt netværk. Det er jo altid nogen, der kender nogen, der kender en god historie - og så er det jo bare om at få fat i vedkommende og høre om de vil være med.

Hilsen Christina (der er journalist, men altså ikke på ude og hjemme -HAHA- )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er jeg skisme med på ...... uuuuh det må skisme gi nogle gode guldkarameller fra Martin og Ki .... :bearhug::bearhug::griner:-

Mindst TO kilo :blink:

Hej Britteren

Kan kun sige at det er et spørgsmål om research, research og research og så et godt netværk. Det er jo altid nogen, der kender nogen, der kender en god historie - og så er det jo bare om at få fat i vedkommende og høre om de vil være med.

Hilsen Christina (der er journalist, men altså ikke på ude og hjemme -HAHA- )

Se den var jeg jo med på - derfor kan jeg godt stadig sidde her og undre mig over hvordan en journalist finder frem til Hr. og Fru Anonym i en lille bondeby, der tilfældigvis mødtes mens han var i hæren i Jylland. (Spændende historie I know - der ovenikøbet kom på forsiden ;))

Med mindre, der er nogen der kender nogen som kender nogen, der kender en halvgod historie :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter sin egen skilsmisse svor Marie fra Bagsværd ved København, ar hun aldrig ville være med til at splitte en anden familie. Men mødet med den gifte familiefar, Peter, fik hende på andre tanker.

Dramaet udspillede sig over kun én uge: Mandag talte de sammen første gang. Fredag kyssede de. Og søndag stod Peter i døren med en taske og spurgte, om han måtte sove hos hende.

- Det er gået vildt hurtigt, erkender 29-årige nygifte Marie Malinovsky fra Bagsværd og kigger forelsket på sin ægtemand, 38-årige Peter Malinovsky, mens hendes to døtre fra tidligere forhold leger et andet sted i lejligheden.

Peter havde den søndag for knapt to år siden netop gjort ende på et tre års ægteskab og 12 års samliv. Han havde pakket en taske og var flyttet fra sine kone og deres to døtre på hhv. nu og seks år.

Alt sammen på grund af én uge!

Nu stod han i døren, og Marie svarede ja til, at han måtte sove der. Det har de gjort sammen, hver nat, lige siden.

Marie havde eller svoret, at hun aldrig ville ødelægge en familie. Hun kender alt for godt omkostningerne: Hendes forældre blev skilt, da hun var barn, og som 21-årig blev hun selv skilt, efter tre års ægteskab.

Men i dag må Marie erkende, at den stormende kærlighed har blæst alt andet væk.

Det begyndte, da Marie en mandag for knap to år siden mødte op i klubhuset for fodboldklubben, der er tilknyttet Værebroparken i Bagsværd. Hun var dengang 27 år og boede alene med døtrene Sarah og Emma.

- Jeg var frustreret over noget med børnene og savnede én at drøfte det med. Det blev Peter, fordi han også havde to døtre. Vi talte og han sagde at jeg bare skulle ringe, hvis jeg havde brug for at snakke.

Tirsdag spillede Peter kamp for oldboysholdet, der tabte stort.

Onsdag sendte Marie en drillende sms-besked om kampen. Der fulgte flere drillerier frem og tilbage, og samme aften, mens børnene sov, fortsatte kommunikation som chat via computeren. Peters kone havde nattevagt på job, og da Marie loggede af kl. 01 om natte, var hun forundret over den fortrolighed, hun havde opnået med Peter.

Torsdag skulle Peter igen spille kamp, og Marie lokkede i en sms med et kys, hvis han scorede.

- Jeg kæmpede som besat, men fik ikke scoret, siger Peter, men tilføjer lidt efter:

- Og dog…

Kortene på bordet

Fredag var der sommerfest på byggelegepladsen, som også er knyttet til Værebroparken. Peter var der sammen med kone og børn. Men da han fik overtalt Marie til at komme, kunne han ikke dy sig for at give hende et langt, meget venskabeligt kram.

- Det var helt elektrisk. Jeg følte mig som 15 år igen og forelsket for første gang, husket Peter.

Da konen og børnene tog hjem, fik Peter trukket Marie lidt afsides. ”Vi har et problem,” sagde han. ”Har vi,” spurgte Marie uskyldigt, og så kyssede de. Den aften, fredag den 3. september 2004, regner de for den officielle kærestedag.

Lørdag, er Peter ikke så stolt over, fordi han var uærlig over for sin familie. Han undskylder det med, at han havde brug for at finde ud af, hvad han ville. Han ville gerne skåne børnene så meget som muligt, men han blev også klar over, at han ikke ville fortsætte, som om intet var hændt. Han var vildt forelsket i Marie og ønskede at være sammen med hende. Han besluttede at ende sit ægteskab hurtigt.

Søndag formiddag kørte han børnene over til sin søster. Derefter lagde han kortene på bordet over for sin kone.

Bagefter, da børnene var kommet hjem, fortalte de i fællesskab, hvad der var sket.

- Selvfølgelig blev de kede af det. Især den ældste, der er meget følelsespræget. Så pakkede jeg

en taske og tog over til Marie, fortæller Peter

Han erkender, at skilsmissen har ramt børnene. Det varede noget, før de ville overnatte hos Peter og Marie, når de havde samvær.

- Vi bor jo tæt på hinanden, faktisk dør om dør, så de kunne nemt komme hjem og sove. Omvendt kan de også komme og gå, som det passer dem. Der er både fordele og ulemper ved at bo så tæt på, men det er i hvert fald praktisk for børnene, siger Peter.

Mens børnene havde brug for tid, gik der til gengæld kun lidt over en måned, før Peter friede til Marie.

- Vi svinger perfekt sammen, så hvorfor vente.

Brylluppet stod i Gladsaxe Kirke den 22. april i år. Som billederne antyder, var det en lykkelig dag.

- Vores tilsammen fire døtre var brudepiger. De glædede sig på vores vegne. De er heldigvis blevet fine venner.

Mine piger har også hurtigt taget Peter til sig. Så selv om jeg måtte bryde en anden familie – og mine egne principper – endte det alligevel lykkeligt, siger Marie.

0

Del dette indlæg

Jah , jeg tilstår så,at jeg på vej til arbejde imorges ILEDE ind på den nærliggende DSB kiosk for ,at købe UDE & HJEMME (ellers IK lige det blad jeg holder -HAHA- :whistle: ).

Vil sige til dig Marie, at det er modigt....må nok indrømme,at jeg syntes overskriften "Marie splittede børnefamilie" måske er LIDT grov...men ok de skal jo sælge blade ;) :kiss:.Og det er da den bedste artikel jeg har læst i det blad :hug: . :blink: til både dig og din Hr.Mali for , at stille op.

:bearhug::bearhug::griner:-

*PinkyL der syntes Marie og Peter ser SÅ søøøøde og glade ud på billederne i UDE & HJEMME :(:) *

0

Del dette indlæg

Jah , jeg tilstår så,at jeg på vej til arbejde imorges ILEDE ind på den nærliggende DSB kiosk for ,at købe UDE & HJEMME (ellers IK lige det blad jeg holder -HAHA- :whistle: ).

Vil sige til dig Marie, at det er modigt....må nok indrømme,at jeg syntes overskriften "Marie splittede børnefamilie" måske er LIDT grov...men ok de skal jo sælge blade ;) :kiss:.Og det er da den bedste artikel jeg har læst i det blad :hug: . :blink: til både dig og din Hr.Mali for , at stille op.

:bearhug::bearhug::griner:-

*PinkyL der syntes Marie og Peter ser SÅ søøøøde og glade ud på billederne i UDE & HJEMME :(:) *

:hug::hug::hug: Linda hvor er du bare sød........ men jeg kan kun gi dig ret i overskriften .... den er jeg heller ik helt vild med ...

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer