Guest tarri

Kunne denne her bruges...

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er jo ingen der siger en brudekjole skal have et slæb - det er der da mange der ikke har!

Jeg synes den er super flot, og rød er jo kærlighedens farve - så det er vel meget passende :bearhug:

Du skal have den på som du synes er rigtig for dig, for så vil du se fantastisk ud :bearhug:

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig kan den bruges som brudekjole.. Det er jo din store dag og det du drømmer om og har det godt med, det er selvfølgelig det rigtige... sløb eller ej... Jeg skal da ikke have noget slæb på min kjole iog gør bestemt ikke noget... I det lange løb vil du nok være glad for ikke at skulle slår med et langt slæb hele dagen *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

hvor er den bare smuk, jeg tror det er den flotteste jeg har set, virklig flot, hvor har du set den, og hvad kostede den??

knus janne

Jeg har ikke valgt den som brudekjole, men faldt over den og syntes den måske kunne gå an, men var lidt i tvivl..

Den er fundet inde på QXL.dk hvor der er en der har den til salg..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super smuk kjole! jeg havde heller ikke slæb på min kjole og var rigtig glad for det i sidste ende da det gav mere frihed til bevægelserne...

Slæb er selfølgelig smukt, også, men hvis kjolen føles dejlig når du har den på så er det det vigtigeste.

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg tænkte da jeg så kjolen var: WOW

Den er simpelthen så smuk, og jeg synes bestemt ikke det gør noget der er rødt i! Den er FANTASTISK!!!!

Hvis det var mig ville jeg vælge den uden slæb, og simpelthen bare som den er!

Held og lykke med valget

Anne Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

For det første er der jo ingen regler for hvad en brud skal have på. og det er jo forskelligt hvordan vi syntes at en brudekjole skal se ud, for at være en rigtig brudekjole.

Det kan vi jo se her inde, vi har jo alle forskellig smag og personlighedder.

Så hvis denne flotte kjole lige er dig. så kan jeg ikke se at der skulle være noget galt i at bruge den..

og hvad andre forventer af din kjole er jo ikke dit problem.

så pøj pøj med den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dig der bestemmer, hvad der er den rigtige kjole for dig, ikke os andre.

Vi har vores smag og preferencer og du skal vælge det du synes er rigtig for dig...

Den er smuk og er den rigtig for dig, så køb den og gift dig i den...

Mange tanker

fra

Nethe

0

Del dette indlæg

Jeg synes også bestemt, at du kan bruge den som brudekjole! :) Hvis ikke det var fordi, du havde skrevet det, ville jeg ikke have gættet at det IKKE er en decideret brudekjole...!

Så jeg synes da bare at du skal slå til, hvis du har forelsket dig i den ville det jo bare være ærgeligt, hvis du IKKE købte den! :)

Men kan du komme til at prøve den før du køber? For jeg ved ikke, hvordan du er bygget, men mig med mine store hofter ville se smælder-fed ud i den, fordi der er det fremhævede, røde skørt lige på mit bredeste sted... Til gengæld ser den jo vildt flot ud bagfra! :balloons:

Masser af held og lykke med den :)

:) fra Mariahønen

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke helt om jeg er for eller imode. Kjolen er supersmuk og ville være det perfekte valg til enhver gallafest, og jeg kunne selv finde på at købe den.

Nu er jeg måske lidt gammeldags, men jeg har været til bryllup, hvor bruden var helt i sort, en helt i rød og en med pink tyl underdel, så alt kan uden tvivl lade sig gøre.

Personligt vil jeg købe det, man definerer som en "rigtig" brudekjkole, ellers kommer jeg jo aldrig til at bære en sådanne. Desuden tænker jeg nu også lidt på kæresten, han ville også foretrække en "brudekjole".

Men det afhænger fuldstændig af, hvilken type du er. Den brud som var helt i sort, blev holdt i Kgs have med levende fakler og det var bare perfekt, stemningen, lyset, pynten og det hele. Meget rørende.

Så enten sig okay, jeg er den type eller jeg vil være den type. Ligegyldig hvad så er kjolen utrolig smuk. Så held og lykke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer