chemnitz

kan svigerfar følge mig op?

10 indlæg i dette emne

Jeg står i den situation ikke og have min far til at følge mig op da han døde sidste år.

Min kommende svigerfar har ingen døtre og derfor ikke mulighed for at følge nogen op.

Her kommer så spørgsmålet... :blink:

Kan jeg bede min kommende svigerfar følge mig op, og samtidig bede ham om ikke at sidde ved alteret, da jeg gerne vil have min fars guitar stående der...

Synes måske det er at bede om noget halvt... enten eller..

Håber i kan hjælpe :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Det synes jeg helt klart godt du kan bede ham om, han vil sikkert blive meget beæret. Og tror du ikke at han godt kan forstå, at du gerne vil have din fars guitar ved din side, når din far desværre ikke er der? Forklar ham hvad det betyder for dig, og så skal det nok lykkedes så det bliver som du vil have det.

Knus Lotte

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på, at han vil blive meget beæret. Men hvorfor må han ikke sidde ved alteret? Normalt sidder bruden med sin mor og far i venstre side, og gommen i højre med sine forældre.

Jeg har mistet min mor for nogle år siden, så der er blot min far oppe ved siden af mig. Mens Brian naturligvis har begge sine forældre ovre hos sig.

Charlotte :blink:

0

Del dette indlæg

det håber jeg da at han kan for ellers har jeg da også et kæmpe problem...

min far kender jeg ikke el jo men jeg har ikke haft kontakt til ham siden jeg var 3 og han vil vist ikke kendes ved mig... så jeg har ikke nogen til at følge mig...

min svigerfar har så altid sagt at han ville sætte stor ære i at følge mig op af gulvet den dag vil skal giftes og det skal vi jo så her den 9-9-06

hvis min moster og onkel fra hawaii kunne komme hjem så skulle min onkel følge mig men de kan ikke komme da hans mor er meget syg så han tør ikke rejse så langt....

så de bliver min svigerfar der skal give mig væk til hans egen familie smil....lidt sjovt....

da min mor desværre heller ikke er her mere så skal jeg sidde sammen med min svigerfar og det bliver så kun os på min side...

på min kommende mand´s side skal hans mor og hendes kæreste sidde.... svigerfar og mor er skilt... svigerfar er gift igen så manden min har to sæt forældre så jeg låner lidt smil...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Tak for de søde svar :bearhug:

Jeg har ikke hørt det med at moderen også sidder helt oppe ved alteret før, hos os sidder kun forloveren ved gommens side, og så kun faderen ved brudens side. Resten af den helt tætte familie sidder så på første kirkebænk.

Men jeg vil helst sidde alene ved alteret med min fars guitar ved siden af, ved godt det kan lyde fjollet men det er den eneste måde hvor jeg kan føle at han er ved min side.

Men tak for svarene, det hjælper altid at hører andres mening :blink:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg synes helt klart at du skal spørge din svigerfar! Efter reglen mener jeg at ens svigerfar skal sidde oppe ved gommen og vente på bruden - men det passer da bare perfekt at han så kan følge dig op, og så sætte sig ved sin søn - og på den måde kombinere begge dele!

Din svigerfar vil uden tvivl blive meget beæret, og vil helt sikkert nok også gøre det! Det er desuden en meget smuk tanke med at have din fars guitar med!

I den verden vi lever i idag kan alt lade sig gøre - så bare spørg ham! :blink:

0

Del dette indlæg

Hej,

Syes sagtens du kan bede ham følge dig op - tror kun han vil blive gald og beæret.

Jeg mener da også, at ved protestantiske bryllupper i Danmark, at forældrene sidder ved brud/gom inden de bliver gift og så sidder de sammen efter de er belvet gift.

Skal i giftes katolsk? For jeg ved, at hos os sidder familierne også på første række inkl. bestman, og så sidder vi sammen hele tiden.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved ikke om det bare er mig. men det vender forkert for mig at din svigerfar skulle føge dig op.

og da han ikke skal sidde ved din side i kirken

vil jeg bare høre om du har tænkt tanken, at gå op ad gulvet alene?

har du en bror ?

men føl efter inde i dig selv, hvad føles rigtit i dit sted.

:balloons: lone

0

Del dette indlæg

Hej alle :-)

Jeg har vendt tanken om at gå alene op... havde først besluttet mig for det, men synes at turen op ad gulvet virker meget lang alene... :)

Jeg har desværre ikke en bror, ellers havde jeg helt klart valgt det.

Men men men, tror bare jeg må lidt i tænke boks, uanset så skal det jo nok blive en dejlig tur op ad gulvet :lol:

Tusind tak for jeres svar det er rart med både for og imod'er

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer