hatshepsut

Se vores gæstebog!!!

17 indlæg i dette emne

Her er så vores gæstebog. Jeg har købt bogen i en boghandel, og så har jeg selv dekoreret den. Mangler bare at lave nogle flotte opdelings streger på alle siderne. Over stregen skal være billeder af de gæster der har skrevet. Og så skal jeg lige have købt en pæn kuglepen som skal sættes fast i et bånd. På siden indeni har vi skrevet et lille digt, der lyder således:

Vores bryllupsdag vi gerne mindes vil

vi beder vore gæster om at hjælpe til.

De blanke sider gerne fyldes må

med hilsner fra både store og små.

Under stregen vi beder jer skrive

for over den et billede af dig/jer vil blive

Vi håber at i alle nogle linjer skrive ned

så vi et evigt minde kan os tage med.

:blink::bearhug:

post-14801-1150921828.jpg

post-14801-1150921850.jpg

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op - WAU !! :blink:

Er det guldfilt - papir du har limet på? Jeg synes kun jeg har set det filterpapir i strimler på ca. 10 cm bredde - har du fundet det som A4 ark eller?

Er selv ved at tænke tanker over gæstebogen - og jeg kunne godt tænke mig noget á la jeres :bearhug: Så haps har lige taget en kopi :griner:-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op - WAU !! :blink:

Er det guldfilt - papir du har limet på? Jeg synes kun jeg har set det filterpapir i strimler på ca. 10 cm bredde - har du fundet det som A4 ark eller?

Er selv ved at tænke tanker over gæstebogen - og jeg kunne godt tænke mig noget á la jeres :bearhug: Så haps har lige taget en kopi :griner:-

:bearhug:

Helt enig den er bare super flot.

P.S jeg har købt guldfilt i Panduro i A4 størrelse - kan ikke lige se om det er det samme som her- det her ser lidt mere tæt ud -, men vi har brugt det til vore invitationer m.v.

/Lene

0

Del dette indlæg

Hej : )

Hvor er den bare fin!!! Jeg brugte også meget krudt på min og det hele endte med, at vi i velkomstalen glemte at nævne, at den lå på gavebordet og at alle gerne måtte skrive i den. Så alt i alt fik vi kun fyldt de første 5 sider ud - det ærgrer mig stadig.

Til gengæld har jeg brugt den til at klistre sange, min mands tale og meget andet lækkert i, bagefter. Det hjælper lidt på det hele.

Så HUSK at informere gæsterne om bogen!!!

Hej fra Kathrine :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej igen :balloons:

Endnu engang tak for alle de søde ord. Bogen er købt sådan, jeg har selv klistret de forskellige lag hjerter på og sølv glitterlim i kanten.

Og Kathrine tak for det gode råd om at HUSKE at gøre opmærksom på at der ligger en gæstebog :huh:

:):lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer