Pentonella

Anja og Christians bryllup d. 17.06.06

51 indlæg i dette emne

Tiden fløj bare afsted uden vi på noget tidspunkt gik synderligt højt op i hvad klokken egentligt var blevet...men en ting fandt vi ud af og det var at MANGE gæster gerne ville at vi pakkede gaver op (hvilket er helt forståeligt - jeg ville have det på samme måde selv da jeg ELSKER at se hvordan folk reagerer på det jeg har givet) så vi gik op for at begynde på det.....der var simpelthen gaver i overflod,jeg har aldrig set så mange gaver på en gang!!

Vi har fået et par billeder af gavebordet,dog ikke et hvor man kunne se hele bordet for det var ikke muligt,men jeg prøver at lægge et par stykker ind så kan i da få en idé om det....

post-11458-1150925930.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter gaveoppakningen var det blevet tid til brudevalsen...vi havde virkelig øvet og øvet og øvet og ikke mindst glædet os til at få lov "for alvor" at danse den sammen og det fik vi så også....det gik bare så fint og vi har efterfølgende fået meget ros for at have danset den så flot!

Som i kan se måtte FRU Hansen virkelig hive op i skørterne for ikke at jokke i kjolen...men skidt med det,vi nød det i stor stil....

Lidt billeder af brudevalsen,samt afklipning af Christians sokker og "vold" mod mit slør :blink:

post-11458-1150926408.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter brudevalsen,blev der danset og hygget i stor stil.

Christian og jeg fik mulighed for at sludre lidt mere med vores gæster og ja,i det hele taget bare nyde resten af aftenen alt imens vi i den grad blev rost for et godt og gennemført bryllupsarrangement!

Ja,som i nok kan forstå var både vi og vores gæster virkelig tilfredse med det hele.

Nu tror jeg at jeg vil stoppe for idag...der er nemlig ikke ret mange timer til vi skal være i lufthavnen!

Vi har lige 9 timer til vi skal være der og 11 timer til vi gerne skulle sidde i flyveren på vej mod Mamaris.

Vi skal være dernede i 14 dage og vi glæder os rigtig rigtig meget til at komme ned og hygge os sammen og bare nyde ferien og minderne om vores helt perfekte dag :bearhug:

Jeg vil vende tilbage efter ferien,med billeder fra fotografen...dem venter vi er klar til vi kommer hjem.

Kan i alle have det så godt så længe :blink:

:bearhug: fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilykke med bryllupet og tak for den fine beretning og ikke mindst alle de flotte billeder - wauw hvor er i flotte - og det stråler bare med kærlighed og glade på de billeder.

Rigtig god bryllupsrejse.

:blink::bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

:carrot: iiiiiiiiiiiih Anja, hvor var du bare smuk. Din kjole og din frisure var virkelig helt speciel.

Dejligt at se din mand, han ser rigtig sød ud - og totalt smilende hele tiden :loveshower:

Skønt at læse, at i havde sådan en dejlig dag. Håber i får en dejlig honeymoon.

:blink: Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov...

Ved godt du er på bryllupsrejse lige nu, men jeg bliver nødt til at vide hvilket mærke dine strømper er og hvor du har købt dem. Hvilken farve har de? Er de hvide? Havde du åbne eller lukkede sko på?

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt fantastiske billeder, hvor ser du og din mand bare smukke ud :balloons:

Sikke et gavebord, med vildt mange fede gaver fra Rosendahl hehe :D (Vi har selv ønsket os en del derfra).

Håber du ligger flere billeder ind, i samme stil som de forrige :)

Alt held og lykke i fremtiden til jer begge 2, må i få et langt og lykkeligt ægteskab.

0

Del dette indlæg

kæmpe stort tillykke med dagen....

sikke et overflod af gaver og gode minder.....

må lige høre dig om hvor du har købt dit smukke diadem.... vil du ikke sende en pm om det.... er nemlig helt forelsket....eller hvis du overvejer at sælge det.... skal først giftes august 07.. så du har god tid til at overveje det.... eller bare som før skrevet, fortæl om hvor du har købt det...

:) fra louise

ps. håber at rejsen var lige så skøn som jeres bryllup.... :biggrin:-HAHA-:hug::blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer