Kalland

Bryllupsgave billeder

9 indlæg i dette emne

Nu er jeg jo en noget stor pige og derfor er jeg lidt blufærdig når jeg skal ned til det nederste... Har tænkt lidt på at få taget nogle af de der billeder til Thomas i morgengave (kan ikke stave til bouirdure), men vil gerne høre om I kan anbefale nogen der kan få en til at føle sig tryk og som der ikke er ALT for dyr... jeg er jo kun studerende trods alt *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået taget billeder her i mandags hos en i Ejstrupholm. Nu kender jeg hende godt nok fra før da hun er ven af familien, men jeg synes i hvert fald at hun formåede at få mig til at føle mig tryg. Det endte ove i købet med at vi fik joket lidt med nogle fandango billeder med rose i munden. Hun var kanon god til at få mig til at grine og slappe af. Nu venter jeg bare på cd'en der skal komme med posten idag.

Send mig en PM hvis du gerne vil have hendes nr.

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg har før oprettet en tråd med bette emne. Vil også gerne selv have yaget billeder til min mand. Er heller ikke selv en sylvfide, efter 2 børnefødsler har kroppen fået en anden form. Jeg er også selv meget blufærdig, at jeg har fået de tanker er ikke til at forstå.

Nå men summa sumarum, jeg er blevet enig med mig selv, dog ikke helt med min pengepung, at jeg vil vælge Jørgen Brandt. Jeg snakkede lidt med ham på bryllupsmessen i falkoner og har også hørt godt om ham herinde på bk. Har hørt, at han tager omkring 2500 kr for en mappe med 12 billeder.

Kan se vi bor i samme by. Hvor morsomt i hvilken kirke og dag skal i vies.

Knus Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg har før oprettet en tråd med bette emne. Vil også gerne selv have yaget billeder til min mand. Er heller ikke selv en sylvfide, efter 2 børnefødsler har kroppen fået en anden form. Jeg er også selv meget blufærdig, at jeg har fået de tanker er ikke til at forstå.

Nå men summa sumarum, jeg er blevet enig med mig selv, dog ikke helt med min pengepung, at jeg vil vælge Jørgen Brandt. Jeg snakkede lidt med ham på bryllupsmessen i falkoner og har også hørt godt om ham herinde på bk. Har hørt, at han tager omkring 2500 kr for en mappe med 12 billeder.

Kan se vi bor i samme by. Hvor morsomt i hvilken kirke og dag skal i vies.

Knus Charlotte

Ja ham har jeg også hørt om, men det springer lidt mit bryllupsbudget....

Vi skal giftes i Asminderød kirke... HElt oppe ved min mor.... Det er en dejlig kirke...

Aaiiiiiiiiii endnu en fra Bagsværd... JA jeg sidder jo i skønne bagsværd lige nu og nyder min sommerferie *SS* Skøøøøøøøøøøøøønt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan desværre ikke anbefale nogen - men lytter lige med efter andres anbefalinger, da jeg også selv godt kunne tænke mig at overraske min kæreste med billeder og selv er ret blufærdig.

(kan ikke stave til bouirdure)

Her kan jeg til gengæld bidrage. Det staves "boudoir" (og er fransk og betyder det kammer der var i forlængelse af velhavende kvinders soveværelser, hvor de klædte om og ind i mellem modtog deres mænd/elskere til hede møder på den chaiselongue, der oftest var fast inventar).

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Jamen jeg vil da gerne - endnu en gang - anbefale nævnte Jørgen Brandt! :bearhug:

Han er branddygtig (Ahahahaha :biggrin: ) - og meget flink og professionel. Jeg er en af dem, der aldrig tager toppen af, når jeg er på stranden (= MEGET blufærdig), men jeg er bare så glad for de billeder han tog (heraf også nogle ganske au naturel :biggrin: )

Og kæresten blev også glad (bare pokkers - nu ved jeg ikke hvad jeg skal give ham i morgengave... :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Jeg vil MEGET gerne anbefale fotograferne i Ballerup. www.fotograferne.com.

Jeg er absolut heller ikke den fødte model. Men jeg havde bare den bedste tid. Fra første sekund følte jeg mig bare tryg. Ja morede mig faktisk enormt.

NOget jeg syntes var fedt at det er et par der står for fotograferingen. Manden tager billederne og konen ændrer på lyset mm. Og de var virkeligt behageligt selskab.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer