Guest LotteD

min planlægningstråd 7/7-2007!

78 indlæg i dette emne

tja, så har jeg så startet min første planlægningstråd..

Egentlig mest fordi jeg lige har fået reinstalleret min computer - og hovse - pludselig manglede min "bryllupsmappe" fra skrivebordet, med alle de idéer og tanker jeg har haft indtil nu.. tsk, tsk.. så må man ty til cyberspace.. :biggrin:

Min kommende mand (André) og jeg skal giftes den 7/7-2007 i Søborg Kirke kl. 13 (er allerede i tvivl om tidspunktet, om det er for tidligt???)

Vi skal holde festen i vores have som hører til beboerforeningen, og har heldigvis fået grønt lys for det.. :biggrin:

jeg lægger lige ud med et billede af 2 af de kjoler jeg skal ind og prøve den 6/7 i House of brides! :bearhug::biggrin::biggrin:

post-20764-1151484637.jpg

post-20764-1151484646.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med fyrværkeri kl. 00.00, for at fejre at det er den første dag man går ind i sit nye liv sammen? http://www.ballsoffire.dk/ leverer vist noget der kan bruges..

bordpynt - Runde dekorationer, med blomster der passer til brudebuketten... og så med bloklys i midten.. Eller evt. dessertglad med plasticperler og fyrfadslys..

eller, eller - glasvaser fyldt op med 2 forskellige slags sand, og så bloklys.. evt. med guldståltråd med perler om forneden om bloklyset!!

transport fra kirken.. ville SÅ gerne overraske min kære skat med en tur i sportsvogn ud og blive fotograferet, for det er et af de punkter vi har aftalt at vi sparer lidt på.. (Er der nogen der kender et sted man kan leje det, evt. med chauffør?)

:bearhug::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

Jamen hejsa!

:bearhug:

Velkommen til BK.dk

Det er vist ved at være overflødigt at fortælle folk hvor afhængig man bliver af det herinde og hvor nødvendigt det er med MASSER af billeder :biggrin:

Hvor er det dog nogle flotte kjoler du skal ind og prøve. HUSK kameraet! Vi vil se billeder :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogt med feststed - reception evt. - børn/ikke børn - billeder i kirken eller ej - ris ved kirken eller ej.

Det var hvad jeg lige kunne finde på... :balloons:

Velkommen til - du blir helt afhænging. Måske noget om hvis folk skal overnatte? Altså til indbydelserne

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen her til Bryllupsklar.

Med hensyn til at tage billeder hos House of Brides, så må du gerne - når du har besluttet dig for kjolen. Det var i hvert fald hvad de sagde til mig. Jeg skal til tilretning på mandag, så der skulle gerne snart komme et billede af mig og kjolen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak tak :):)

Dejligt at høre med House of Brides. Skal også i Casa Lezar havde jeg tænkt mig og prøve den pink kjole med tyllet.. Med mindre jeg blir så forelsket i en kjole det første sted, så man bare slet ikke er i tvivl..

glæder mig helt enorm til at komme videre med planlægningen - lave indbydelser, borddekorationer og det hele..!!

Er der nogen steder oprettet en tråd til billeder af kjoler/indbydelser/bordpynt osv?

Ville jo gerne inspireres.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Velkommen til stedet med alle de gode ideer. Hvis man kigger sig omkring i de forskellige grupper kan man finde svar på næsten alt og ellers kan man spørge - der er mange hjælpere. :yay:

Sikke nogle kjoler du har kig på - du er vist til det helt store. Jeg glæder mig til at se nogle billeder med dig selv i for så er det meget nemmere at bedømme.

Igen, velkommen til og held og lykke med planlægningen.

:bearhug: Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jojojojojo

jeg har KØBT kjole igår..

og hvis jeg kan få den til at sætte billederne ind (den afviser dem fordi de er for store???) så kommer de på idag... den er bare SÅ SMUUUKK!! jeg er helt solgt.. og den er slet ikke som jeg havde forventet, men pludselig stod jeg i den vildeste prisessedrøm og lignede en mulliard og så måtte jeg bare eje den.. Så frem med dankortet og så sige det til kæresten bagefter -HAHA- det blev han ikke SÅ glad for, men sådan er det.. jeg har fundet min kjole, og jeg er 100 procent sikker i min sag.. så jo - jeg prøver med billeder med DET SAMME ()()(y):thanks:

0

Del dette indlæg

fjernede lige billederne, hvis nu man skulle være så uheldig at gemalen kom herind og kiggede.. :thanks:

Aj de skal nu være her.. han kommer jo aldrig herind, og den er altså bare SÅ smuk.. (y)

Og jo, det gør han så... Så væk med billederne ()()

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja, jeg var fuldstændig sindsygt glad, og vidste bare lige med det samme at det var den det skulle være.. følte mig som askepot da hun blir droning, og havde aldrig troet at jeg kunne komme til at se sådan ud! (y)

simpelthen så dejligt.. ()()

og nej jeg har desværre ingen andre billeder... havde glemt kameraet derhjemme, så det her var hvad det kunne blive til :thanks:

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

ja, og så har jeg fået en god idé fra en anden tråd jeg har kigget lidt på.. nemlig at bruge sten som bordkort!!

Jeg skal bare ha fundet et sted hvor de sælger navne i guldskrift, og så måske enten 2 små guldringe eller guld/røde sommerfugle til at sætte på også..

Synes bare idéen var helt genial, og med til at dække et smukt bord.. smider lige et billede på her også..

Ja så har jeg prøvet, og det er fakstisk rigtig nemt! Man skal bare bruge relief-liner i guld, så er det lige til at skrive derudaf.. Blir bare SÅ fint :-)

post-20764-1152537046.jpg

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak -HAHA-

glæder mig også rigtig meget til at se det.. da vi skal holde festen i et stort telt i haven, tror jeg også det kommer til at passe rigtig godt sammen i stemningen..

Jeg smider lige nogle billeder på af forskellige pynte muligheder (som alle er fundet herinde hos de andre inspirerende tråde!!!!)

post-20764-1152602500.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er du sød Birgit.. har også lige siddet og kigget i din planlægningstråd, og der er også bare SÅ mange fede ting! F.eks. dine bordkort!! Men med min skrift ville det aldrig gå.. Vi har måske skiftet lokaler til Havarthigårdens nyrestaurerede lade, så der var bare så mange af dine idéer jeg kunne bruge! :cheerleader3:

Jeg ligger lige lidt billeder ind af forskellige frisurer og blomster som jeg har forelsket mig lidt i :cheerleader3:

post-20764-1155298611.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer