snegris

ideer søges

11 indlæg i dette emne

Jeg er kørt sur i vores bordkort. Alle var lavet med hjælp fra min datter(4 år). men vi fandt ud af at den tuspen der var brugt blev for svær at se. så måtte igang igen. men har bare slet ingen ideer. alle jeg har spurgt kan heller ikke komme på noget. de skal være enkle at lave uden alt for meget besvær...ss

De skal laves af samme slags papir som indbydelserne og velkomsthæftet. altså det der grå/brune genbrugspapir.

Nogen der har nogen forslag...?? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo kan da lige prøve. de var ret kedelige men ville så gerne gøre hende stolt nu hun havde siddet og hjulpet så fint...ss

Det er det eneste billed jeg har tilbage af dem desværre. men lige nu er jeg lidt ligeglad med om det er i samme stil. bare de kan laves af samme slags papir. så ALLE forslag er velkomne..

post-20376-1151572687.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk en rigtig sød idé. også nu hvor festen skal holdes ude i en skov...ss

Men tror ikke manden syntes om det. men vil da præsenter ham for ideen når han kommer hjem....ss

Og så kan min datter Sólvá jo være den stolte pige igen der har hjulpet moar....

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg ved ikke, om I allerede har lavet velkomst-hæftet. Vi kombinere nemlig velkomstsang, menukort og bordkort i et - for at gøre det så enkelt så muligt. Dvs. at vi laver et hæfte magen til indbydelsen - bortset fra at der på forsiden så skal stå gæstens navn i stedet for bryllupsinvitation. Indeni er så velkomstsang og menu.

Ved ikke om du kan bruge det til noget ;)

Kh Annett

0

Del dette indlæg

Hej...

Jeg blev gift her pinse lørdag 2006. Vores bordkort var nogen jeg selv havde lavet.

Jeg havde lavet indbydelser i cremfarvet kort med to mellemstore hjerter på.

Den idé gik igen da bordkortene skulle laves.

Købte noget mere cremfarvet papir. Delte et A4 papir i 4 (ligesom postkort str.)

På de to af kortene limede jeg lidt mindre hjerter på (2 stk.)

Derefter laminerede jeg alle kort. Satte 2 og 2 sammen. dvs en forside med hjerter og en bagside uden noget på. Der blev lavet huller ( 2 huller i hver side) på langs af kortet, som blev sat sammen med bastbånd....

Til aller aller sidst, satte vi små fyrfadslysestager fra Ikea i bordkortet. Det var VILDT FLOT sidst på aftenen...

KH Susanne :)

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg ved ikke, om I allerede har lavet velkomst-hæftet. Vi kombinere nemlig velkomstsang, menukort og bordkort i et - for at gøre det så enkelt så muligt. Dvs. at vi laver et hæfte magen til indbydelsen - bortset fra at der på forsiden så skal stå gæstens navn i stedet for bryllupsinvitation. Indeni er så velkomstsang og menu.

Ved ikke om du kan bruge det til noget ;)

Kh Annett

Den ide havde vi også selv. men endte med bare at skrive velkommen i stedet for indbydelse foroven. for syntes at bardkortene skulle stå for sig selv. men det er nu sødt så indbydelserne pludselig dukker op på bordet også bare i mini format...ss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Susanne.

Har du mulighed for at sætte et billede ind af bordkortene med fyrfadslys. Det lyder som en rigtig god og flot ide. :)

Sophie

Hej...

Jeg blev gift her pinse lørdag 2006. Vores bordkort var nogen jeg selv havde lavet.

Jeg havde lavet indbydelser i cremfarvet kort med to mellemstore hjerter på.

Den idé gik igen da bordkortene skulle laves.

Købte noget mere cremfarvet papir. Delte et A4 papir i 4 (ligesom postkort str.)

På de to af kortene limede jeg lidt mindre hjerter på (2 stk.)

Derefter laminerede jeg alle kort. Satte 2 og 2 sammen. dvs en forside med hjerter og en bagside uden noget på. Der blev lavet huller ( 2 huller i hver side) på langs af kortet, som blev sat sammen med bastbånd....

Til aller aller sidst, satte vi små fyrfadslysestager fra Ikea i bordkortet. Det var VILDT FLOT sidst på aftenen...

KH Susanne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej ! :respekt:

Jeg skal bruge en æske med hjærter på med hank og skrevet gæsternes navn på den ene side og vores monogram på den anden, og så vil jeg sætte risposen i æsken.

Jeg har fået en til at hjælpe med at lave dem på coputern så kan jeg selv skrive navnen ind på gæsterne, æsken er lavet i kartong den skal skæres med en skallpell og bagefter

foldes .

Har prøvet at lægge et bilede ind men kan ikke få den til at virke, hvis du vil se den kan jeg sende dig den til din email.

Godt nyttår Samsø :bearhug:

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer