martinique

Mine dejlige kjole

12 indlæg i dette emne

Så har jeg endelig billeder af min drøm af en kjole som er syet og designet af beluga brudekjoler (og mig :biggrin:).

Servicen har været i top og resultatet er bare langt smukkere end jeg havde turde håbe :blushsmiley:

Nå mern nok snak, her er billederne.

Hvad synes I? Skal nok huske lige at sige at skoene er mørke end billedet viser og passer derfor perfekt til kjolen.

Hvad synes I om sløret skal jeg vælge det eller tage et helt enkelt chiffonslør?

Hvad synes I om armene, er de for store? Skulle jeg tage en ´bolero i chiffon udover eller er det ikke noget man ligger mærke til?

:)

post-4228-1151602011.jpg

post-4228-1151602069.jpg

post-4228-1151602150.jpg

post-4228-1151602294.jpg

post-4228-1151602350.jpg

post-4228-1151602651.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Tillykke med din kjole - den ser virkelig smuk ud.

Desværre er billederne lidt mudret, så det er rigtig svært at se detajlerne på kjolen, men jeg syns altså ikke dine arme er for store - jeg tror du vil have det alt for varmt i en bolero.

Det må have været spændende at være med i designer processen selv.

:biggrin: Lisen

0

Del dette indlæg

:biggrin: Tillykke med din kjole - den ser virkelig smuk ud.

Desværre er billederne lidt mudret, så det er rigtig svært at se detajlerne på kjolen, men jeg syns altså ikke dine arme er for store - jeg tror du vil have det alt for varmt i en bolero.

Det må have været spændende at være med i designer processen selv.

-HAHA- Lisen

Tak :blush: , ja det er ærgeligt med billedkvaliteten. Kjolen kommer slet ikke til sin ret ()() Jeg er meget i tvivl mht. bolroen da jeg virkelig har komplekser med mine overarme. Men du har nok ret i at det hurtigt kan blive for varmt :hug:

Rigtig smuk kjole - jeg er især vild med snøren i ryggen, flot flot :)

Tak ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg synes også din kjole ser rigtig smuk ud, selvom den er ret svært at se detaljerne på billederne.

Mht dine arme - så er de da vist ligesom de skal være i størrelse. De er ikke for store ;)

Sløret har jeg svært ved at se i forhold til kjolen. Men har de samme farve? Det synes jeg er vigtigt i hvert fald.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg synes din kjole ser fantastisk ud :balloons:

Sløret ville jeg faktisk nok vælge mere enkelt - men det er jo bare min ydmyge mening ;)

:blush:

Birgit

Tusind tak :blushsmiley:

Mht til sløret må jeg indrømme at jeg selv er meget i tvivl. Valget står mellem et enkelt chiffonslør eller det blondeslør jeg har på. Det vart faktisk dit smukke blondeslør der inspirerede mig til at vælge det slør :whistle:

0

Del dette indlæg

Hej,

hold op hvor jeg synes den sidder flot på dig...

:blush::):blush::blink::)

Personligt ville jeg vælge et helt enkelt chaffon-slør da jeg synes at kjolen ikke rigtig kommer til sin ret med de store mønstre på - og det ville virkelig være ærgeligt når den er så smuk...

Men det er jo selvfølgelig helt op til dig...

Men :balloons: herfra...

:(

Lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

hold op hvor jeg synes den sidder flot på dig...

:):):cowsleep::super::blink:

Personligt ville jeg vælge et helt enkelt chaffon-slør da jeg synes at kjolen ikke rigtig kommer til sin ret med de store mønstre på - og det ville virkelig være ærgeligt når den er så smuk...

Men det er jo selvfølgelig helt op til dig...

Men :bearhug: herfra...

:bearhug:

Lykke

tusind tak :blush:

Det med sløret vil jeg have i baghovedet når jeg skal vælge slør her d. 13 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Virkelig smuk kjole - og jeg ville vælge det enkle slør - ellers tager det for meget opmærksomhed fra kjolen, tror jeg.

Armene er der ikke nogen der lægger mærke til - tro mig - de kigger på dig og du stråler.

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer