sannaw

Smil til verden.....

162 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Men så får I heller ikke flere i dag - Godteposen skal jo også tages frem i morgen :balloons::blush::)

Godnat og sov godt - når I når så langt ;)

det i midten er aller yndlings billede nummer 2

I er bare SÅ smukke og det var en ære at få lov til at være en lille del af jeres store dag *SS*

Knuz Trine aka Morfar tudefjæs

0

SUUUUUKKKKK!!!!

Sandra. Du lignede sku den skumfødte venus med den kjole. Hvor er du smuuuuk! Og sikke skønne omgivelser i helt perfekt vejr!

Tillykke din smukke 'kone'. :blush:

:balloons:

Og tak til morfar og morfar for mængden af labre billeder!!!!

0

SUUUUUKKKKK!!!!

Sandra. Du lignede sku den skumfødte venus med den kjole. Hvor er du smuuuuk! Og sikke skønne omgivelser i helt perfekt vejr!

Tillykke din smukke 'kone'. :)

:bearhug:

Og tak til morfar og morfar for mængden af labre billeder!!!!

Tak skal du ha' Jelly belly danser ;) Dagen var intet mindre end PERFEKT :)

0

Annonce ♥

Sødeste, sødeste Sandra!

Først: Et STORT TILLYKKE lyder herfra!

Og så skal man altså bare give sig totalt over. Hvor er du bare smuk! Smuk i dig selv, i din kjole, din frisure - dagen, stedet, din HUSBOND, vejret.... Hvad kan man sige? Jeg har da set billeder tidligere af din, din skøne pige, men SIKKE nogle fotos. Så - hvornår er godteposen her igen? OG ARRRRRRGHHHH min ¤#%(/%¤)(#/%)(¤/% computer er smadret igen så jeg må kun kigge i frokostpause i skolen.... AAAAHH!!!!

0

Wauuuuwww - hvor du dog bare stråler lyser end solen - du er så utrolig smuk - håret, kjole, manden, vejret, omgivelserne - alt passer bare så super perfekt sammen - MMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEE

:bearhug: Sandra

0

Wauuuuwww - hvor du dog bare stråler lyser end solen - du er så utrolig smuk - håret, kjole, manden, vejret, omgivelserne - alt passer bare så super perfekt sammen - MMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEE

:denmarkflag: Sandra

Tak søde Sandra - men jeg gik også efter at skulle ligne dig :whistle: :iloveyou::bearhug:

0

Annonce ♥