Guest sbs

morgengave

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

NU er der jo længe til vi skal giftes, men min tanke er at han skal have en tur med mig til Paris weekenden efter - samme weekend hvor jeg har fødseldag - det tror jeg kunne være SÅ hyggeligt....og romantisk.....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lavet billeder af vores datter og jeg. Vores datter au naturel, og jeg med bare skuldre. Hun var dengang godt 2 år. De var i sort/hvid, og ham blev virkelig rørt over gaven. Billederne hænger nu i vores stue til glæde for os alle.

Med venlig hilsen,

Anne-Mette Jensen

Nej for en fed ide.... den snupper jeg lige!

Jeg synes det er så traditionelt med manchetknapper, lige en tand for kedeligt.

Fed ide med Billeder!

()()(y)

mette

0

Del dette indlæg

Min mand er af den holdning, at det er kvinden der skal have morgengave og ikke manden - så han ville ikke have noget.

Jeg købte dog et sødt kort til ham og skrev de ting jeg ikke kunne rejse mig og sige på dagen. Endvidere fik han den sidste nye store anders and jumbobog agtige ting (Han er fuldkommen fanatisk med jumbobøger), et brædtspil, et kærlighedsopgavespil med 52 uge opgaver til det første år og et par lækre røde boxershorts (med en fed text - Lisbeth har du stadig billedet????) :biggrin:

Så han blev noget overrasket over at få gave om morgenen på hotellet - men jeg kunne ikke have, at det kun var mig der fik noget - jeg fik jo trods alt et lækkert sæt smykker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... og et par lækre røde boxershorts (med en fed text - Lisbeth har du stadig billedet????) :)

:hug: - det skulle jeg da mene, men det bliver nok først på mandag, at jeg får tid til at finde det frem af gemmerne.

:biggrin:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Jeg tror min mand skal have en rundflyving med helikopter - det har han altid ønsket sig. Måske bliver det sådan en hvor han selv får lov at flyve, men det har jeg ikke helt bestemt endnu.

:thumbsupsmileyanim: Lone

Jeg har siden ændret mening og har nu bestilt et kursus til ham på køreteknisk anlæg. Så kan han komme ud og prøve kræfter med glatbane osv. Han har aldrig prøvet det og da jeg tog kørekort for 4 år siden sagde han at han vildt godt kunne tænke sig det! :bearhug:

:bearhug: Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se jeg ikke har haft min laaaaange, fedtede snude herinde :bearhug:

Der er jo tonsvis af events man kan bestille til sin kæreste. De findes mange steder på nettet, hvis han er til den slags.

Men hvis nogen overvejer at få malet et personligt maleri af en eller anden art, så kan I da tage et kig forbi mit galleri og få lidt inspiration og evt. sende mig en PM :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan se jeg ikke har haft min laaaaange, fedtede snude herinde :bearhug:

Der er jo tonsvis af events man kan bestille til sin kæreste. De findes mange steder på nettet, hvis han er til den slags.

Men hvis nogen overvejer at få malet et personligt maleri af en eller anden art, så kan I da tage et kig forbi mit galleri og få lidt inspiration og evt. sende mig en PM :blush:

Hejsa

Fede billeder du har på din hjemmeside.

Hvor tit opdatere du den, mere så jeg kunne se hvis der kom nye billeder.

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Jeg kan se jeg ikke har haft min laaaaange, fedtede snude herinde :blush:

Men hvis nogen overvejer at få malet et personligt maleri af en eller anden art, så kan I da tage et kig forbi mit galleri og få lidt inspiration og evt. sende mig en PM :biggrin:

Hejsa

Fede billeder du har på din hjemmeside.

Hvor tit opdatere du den, mere så jeg kunne se hvis der kom nye billeder.

Knus Christina

Hejsa :griner:-

Jeg opdaterer den så ofte jeg har mulighed for det :blink: For det meste er alle billeder der.

Men her indenfor de næste par måneder bliver hele hjemmesiden renoveret og jort mere bruger venlig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også haft problemer med at finde på noget, men nu har jeg fundet GAVEN, som jeg er stensikker på, at han vil blive vildt glad for!

Jeg køber en lækker Mont Blanc pen til ham, hvor jeg får graveret hans nye navn i. Han kan bruge den hver dag, når han er på arbejde, så det er jeg sikker på bliver en succes. Sidder dog også lige og overvejer om jeg skal kigge lidt nærmere på Galleribruun :bearhug:

Redigeret af Romeo
0

Del dette indlæg

Jeg har også haft problemer med at finde på noget, men nu har jeg fundet GAVEN, som jeg er stensikker på, at han vil blive vildt glad for!

Jeg køber en lækker Mont Blanc pen til ham, hvor jeg får graveret hans nye navn i. Han kan bruge den hver dag, når han er på arbejde, så det er jeg sikker på bliver en succes. Sidder dog også lige og overvejer om jeg skal kigge lidt nærmere på Galleribruun :balloons:

:loveboard:

Det er jo vildt individuelt om man vil sætte pris på et maleri :bearhug:

Men skulle du få lyst kan du bare kontakte mig så kan vi snakke om det:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kære mand får en rigtig drengerøvsgave.... Han får en fjernstyret Ferrari

Der var et forslag jeg kunne bruge til noget, jeg aner nemlig heller ikke hvad jeg skal give min tilkommende. Og han ikke den store pyntedukke efter manchet knapper eller lign. så de traditionelle kan jeg ikke bruge. Han er så frygtelig praktisk og selv om sokker altid er at finde på hans ønskeseddel, så kunne det jo være rart at overraske ham med noget, der frembringer lidt mere glæde!

Er det bil fra en legetøjsforretning du har købt eller? Og hvad skal man slippe for sådan en?

Anja

0

Del dette indlæg

Jeg går og leger med tanken om selv at male et billede til ham......forestiller mig noget med et eller flere hjerter som ligesom kommer ud af billedet og så skal der i baggrunden stå noget tekst om hvad jeg føler for ham og det vi har sammen.

Det er bare en ide jeg har og som jeg går og dyrker, men aner intet om hvordan jeg laver det og hvad jeg skal bruge andet end lærred og maling.....griner......

knus

0

Del dette indlæg

Min mand er af den holdning, at det er kvinden der skal have morgengave og ikke manden - så han ville ikke have noget.

Jeg købte dog et sødt kort til ham og skrev de ting jeg ikke kunne rejse mig og sige på dagen. Endvidere fik han den sidste nye store anders and jumbobog agtige ting (Han er fuldkommen fanatisk med jumbobøger), et brædtspil, et kærlighedsopgavespil med 52 uge opgaver til det første år og et par lækre røde boxershorts (med en fed text - Lisbeth har du stadig billedet????) :biggrin:

Så han blev noget overrasket over at få gave om morgenen på hotellet - men jeg kunne ikke have, at det kun var mig der fik noget - jeg fik jo trods alt et lækkert sæt smykker.

Hej du.....

Det der kærlighedsopgave halløj lyder rigtigt fedt, hvor får man fat i det ?

0

Del dette indlæg

Min mand skal (99% sikkert) have en hundehvalp og boudoir billeder.... :boohoo: Han ønsker sig brændene en hund, og omkring vores bryllup er der ved at være en opklaring på, hvor han får arbejde og hvor vi kommer til at bo for fremtiden.... :biggrin: Han får et billede af en hund og skal selv med ud og vælge den! :blush: Anderledes, det ved jeg, men han vil tænke på vores bryllup (næsten) hver gang han kigger på hunden... :td:

:bearhug: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer