Guest sbs

morgengave

28 indlæg i dette emne

Hejsa :biggrin:

Der er også et stykke tid til jeg skal giftes med min kæreste, men jeg vil give ham en billederamme eller en kalender med nogle flotte/frække boudoir billeder af mig - håber at kunne få dem lavet på min polterabend, men hvis det ikke sket, må jeg bare gå ned selv derefter.

Han vil helt sikkert syntes om den gave, også er den også lidt anderledes, noget vi begge godt kan lide :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været helt blank mht morgengave til k, for han går ikke med smykker, kun vores ring, han vil helt sikkert elske et billede af mig, men han har vist mig 3 flotte bøger om Oldtiden som han ønsker sig meget og dem regner jeg med at købe til ham. Jeg ved de vil blive læst meget i.

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er en supergod ide med en fjernstyret bil! Det ville min kæreste også elske!!! Men eftersom den modelflyver han købte i foråret til 1300 kroner kun har fløjet tre gange, tror jeg, jeg finder på noget andet...

Min veninde malede to smukke malerier til sin mand, og det er jo smart. På den måde kan selv vælge farver og tema, som passer til hjemmet og temperamentet. Der kræver dog, at man er en smule fiks på fingrene... Og det er jeg bestemt ikke...

Ideen med hunden er jeg helt vild med. Men da vi ikke umiddelbart ser ud til at vinde i Lotto og dermed får råd til et hus i København, holder den desværre heller ikke for os. Han ville ellers elske det, mn jeg synes, det er synd at have hund i en lejlighed på første sal...

Jeg tror, jeg vil gå mere efter oplevelser. Hvis jeg på nogen måde kan få billetter til en koncert med Sting eller Barenaked Ladies et eller andet sted, vil han elske mig for evigt. Det vil han forhåbentligt alligevel :hug:

Men jeg er helt enig i, at det er en svær opgave. Det er da godt, man har god tid til at tænke over det. Og at man har jer tøser til at komme med gode råd :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer