rltrampedach

Fotograf

3 indlæg i dette emne

Hejsa,

Håber sån´i kan hjælpe os.... :blush:

Vi er i tvivl om, hvem vi skal vælge...Vi er helt vilde med den stil Torben Thorhauge, Ole Mortensen og Betina Pihl dyrker ( sidstenævnte Betina Pihl er dog optaget d. 16. sep.)

Hvad er jeres erfaringer med disse to mænd- og ikke mindst prisen???

Tak for hjælpen :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, hvis I skal giftes d. 16. sep. i år, tror jeg det handler om, hvem I kan få!! Jeg skal giftes d. 9.9 og jeg bookede fotograf for måneder siden og allerede der, var det helvede at få en god, der var ledig. Jeg snakkede med både Betina Phil og Ole Mortensen. Jeg synes, Ole Mortensen laver nogle fantastiske billeder, men han er også dyr. Betine Phil brugte nogle af vores venner, og jeg synes billederne var rigtig gode, men traditionelle. Torben kender jeg ikke, men ud fra hans hjemmeside ser det ud til, at han er frisk på lidt anderledes billeder. Så det handler vel bare om, hvilken stil I er til.

Da jeg skulle finde en fotograf ringede jeg rundt og forklarede, hvilken type billeder vi kunne tænke os - lokation, motiv mv. og bad dem om at sende nogle billeder, de havde taget fra tidligere bryllupper, som mindede om vores ideer. På den fandt jeg ud af, om de forstod, hvad vi var ude efter - og om de rent faktisk var gode til ex. strandbilleder.

Bare et tip. Held og lykke med jagten.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer