Muzen©

Lucca&Lerche

9 indlæg i dette emne

Nogen der har handlet hos dem??

Jeg har selv lige bestilt et slør hos dem idag - kan fåes noget billigere end hvor jeg ellers har forhørt mig....men glæder mig til at modtage det og håber at det lige er det slør jeg gerne vil have :bearhug:

Nu står der cirka 14 dages leveringstid - den tid må helst ikke overskrides for meget, for at jeg ikke kommer til at stresse over det. :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et slør der. Bestilte 5/6 og de sendte det 9/6 så det gik hurtigt. Jeg har ikke noget at udsætte på dem. Jeg har dog købt et andet slør da det først indkøbte alligevel ikke var noget for mig.

Det lyder godt - nu vil jeg glæde mig til at få det, så jeg kan nå at bytte det hvis nu.....Hvilket havde du først bestilt og hvilket endte du med???

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også købt slør hos dem og det er billigt syntes jeg når man tænker på at det skal klippes i... Havde set et til næsten 1000 kr. Men det er jeg altså nok for nærig til at give når det skal klippes i.... Jeg købte det der hedder stockholm også sætte jeg nogle palietter på (nogle sølv man stryer på) Ikke dyre end 300 kr. Se det kan jeg gå med til...

Knus

Elisa

0

Del dette indlæg

Jeg havde også købt det der hedder Stockholm 75 cm. Jeg endte med at tage ind til Nicolai hvor jeg har købt min kjole og købe et der (to lags med satinkant). Jeg skal helst have lov til at pille-rode-rage inden jeg køber noget, så jeg turde ikke bestille et nyt derfra. Det havde dog intet med kvaliteten af sløret at gøre og det svarede også fint overens med billedet på nettet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min første kjole købte jeg et slør hos dem og fik en super flot service. De var meget behjælpelige med at svare på alle mine spørgsmål - godt nok købte jeg senere et andet slør, men det var fordi det ikke passede til min nye og smukke kjole, som blev brugt den 24. juni :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer