cato

De tog sgu røven på mig;-)

4 indlæg i dette emne

Mandag aften skulle jeg i biografen med nogle af mine kollegaer og se Historien om Rødhætte, en rigtig tøsetur. Okay, filmen var måske ikke til tøsetur, men alligevel. Tog bussen til Horsens med en Hanne, en kollega, så kunne vi jo altid blive hentet, da der skulle rødvin på bordet. Samtidig skulle vi prøvesmage en kollegas, Rivan, mands pizzaer fra hans nystartede pizzaria. Vi kom ind til kollegaen, Buggi, og fik startet ud med en god gang tøsesnak. Pizzaerne kom på bordet, og da tiden nærmede sig afgang mod biografen, begyndte jeg at holde øje med klokken. Telefonen ringede, da Buggi havde lagt røret på, siger hun, at der er sket en fejl, filmen går ikke!!!

Hm, naiv som jeg er, hopper jeg på den. Pludselig ringer det på døren, tror det er en Margit, en kollega som kom direkte fra et kursus v. Esbjerg for at være med. Lidt underligt at køre så langt for en animationsfilm, men tænkte ikke videre over det. Men det var ikke Margit. Istedet træder en kvinde ind af døren med en sort kuffert, og så vidste jeg godt hvad de havde gang i, da kvinden spørger efter, hvem det er der skal giftes. De havde sgu arrangeret et dildoparty :bearhug:

Nogle uger forinden havde vi også været i biografen, og under spisningen inden filmen havde jeg sagt, at det værste man kunne udsætte mig for på en polterabend var et dildoparty.... Jeg så vist vældig overrasket ud. Var et stort grin mens ansigtskuløren blev en anelse mere rød :biggrin:

Men hun gik igang, og det var faktisk ikke som jeg havde frygtet. Hun var yderst behagelig og ingen spørgsmål var for dumme. Da demonstrationen var slut fik jeg en fik lille pakke. Et stk. dildo :biggrin:

Næste morgen på arbejde skulle alle høre hvordan det var gået, og det virkede som om alle havde vidst det, altså med undtagelse af mig. De fortalte ellers, at de flere gange havde troet, at de havde røbet sig selv. Men jeg har jo overhovedet ikke fattet mistanke til dem på nogen måde. Men hold op hvor var det genialt -HAHA-

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Alletiders at de fik dig til at hoppe på den :biggrin: Fedt når man bare slet ikke har gættet hvornår ens polterabend bliver :biggrin:

- God historie -HAHA- Og godt du havde en god aften !

:bearhug:

Vores venner havde allerede holdt polterabend for os, hvilket jeg fortalte vidt og bredt om på arbejdet. Forventede da ikke, at de også holdt noget -HAHA-

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer