frejaena

Bryllupskage....opsats og forme...

5 indlæg i dette emne

Hejsa...

Vi er så heldige at vores total søde genbo har sagt at hun gerne vil lave vores bryllupskage - vildt fedt :carrot: ()() :carrot: (y)

Men nu melder det næste spørgsmål sig så, hvor får vi fat i det udstyr som hun nu skal bruge, dvs. opsats og diverse forme???

Vi bor i Fredericia, så hvis der er nogen, som lige tilfældigvis kender et sted, hvor vi kan låne/leje tingene i nærheden ville det jo være super dejligt, for har forhørt hos den lokale bager og de lejer ikke ud - æv :thanks:

Mange hilsner Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er selv ved at gøre klar til min egen bryllupskag og har købt mange ting på disse 2 sider...

www.kagekompagniet.dk

www.kagebutikken.dk

I kagebutikken fik jeg et 5 etage stativ til 450 kr.

Så kan det faktis ikke betale sig at leje et...

0

Del dette indlæg

Hej Gitte....

Så bliver jeg nødt til at spørge dig, hvad har man egentlig brug for, for at kunne lave en bryllupskage - altså udover opsatsen??? Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad jeg skal anskaffe mig, for at min genbo kan lave kagen, og hun er på ferie de næste tre uger, så jeg kan ikke engang spørge hende....

Og så et tillægsspørgsmål, er du eventuelt interesseret i at leje eller sælge dit kagestativ til mig efter at du har brugt det - jeg blev nødt til at spørge, håber at det okay ()() Jeg skal giftes den 26.august, og så vidt jeg kan se, er det jo lidt efter dig.

God fornøjelse med kagebageriet...

Mange hilsner

Lone

Hejsa

Jeg er selv ved at gøre klar til min egen bryllupskag og har købt mange ting på disse 2 sider...

www.kagekompagniet.dk

www.kagebutikken.dk

I kagebutikken fik jeg et 5 etage stativ til 450 kr.

Så kan det faktis ikke betale sig at leje et...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jannie...

Det var ellers billigt - også mange af de andre ting, som de har derinde....men desværre er der ikke lige sådan et sted i nærheden af mig, så vidt jeg ved....

Mange hilsner Lone

Hejsa

Vi har bestilt et bryllupskageopsats med ringe til 80 kr i UC festcenter. Jeg ved ikke om der er sådan et hvor du bor.

Knus Jannie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer