Guest sbm

"ny her og desperat...

5 indlæg i dette emne

Først og fremmest hej til alle herinde! jeg har i et stykke tid smugkigget lidt på jeres debatter men har ikke selv haft overskud til at være forfærdelig aktiv, jeg håber dog alligevel at der er en eller to herinde der har mulighed for at hjælpe mig.

Jeg har i dag været til 3. tilretning af min kjole og har det problem at skørtet som er i a-facon (satin-stof) falder ind omkring skridtet på mig. På systuen prøvede de i første omgang at se om de kunne rette det, men da jeg kom i dag var det desværre ikke blevet så meget anderledes - øv. Jeg fik derimod oplyst at når jeg havde et tyl skørt under kjolen ville den altid falde ind og folde ved den mindste bevægelse - prøver så lige at forklare skørtets udsende da jeg ikke har noget billede af det.

Skørtet er et stort 3 lags tyl skørt med en enkel stiver forneden og den har foroven et helt jævnt/lige stykke på små 30-40 cm inden selve tylskørtet "starter", og forklaringen på indfaldet/folderne er at det skyldes at der ikke er noget til at holde kjolen oppe på den del hvor der ikke er tyl - synes bare det ser meget underligt ud. Og det gjorde kjolen ikke! da jeg prøvede den i butikken men er lidt interesseret i at høre om andre har oplevet noget ligende - hvis dette indlæg overhoved er til at forstå.

Mange tak for at du gad læse så langt ()()

Hilsen

Sanne

P.S jeg skal giftes med min fantastiske kæreste den 29/7-06

Redigeret af sbm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til ()()

Det er da surt med det skørt... Det SKAL du sørme da have ordnet. Hvis den der laver kjolen ikke kan finde ud af det, ville jeg tage ind til en stof-butik og høre om de ikke har et godt råd.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - har slet ikke forstand på kjoler.

Håber du finder ud af det (y)

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Min kjole er også A-facon. Den har et fast underskørt af tyl som er syet i. Under det skal jeg have et underskørt med 3 ringe.

Måske det kan være løsningen for dig??? Min kjole falder helt glat og uden folder på den måde.

Underskørtet koster 400 kr hos Askepot og Valentino i Tønder

Håber du finder en løsning (y)

()() Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer