Tina25

Hvad hedder det firma

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige været forbi dem i dag - de kan klart anbefales. Hvis du kører derop, så glem ikke et besøg på tegners museum........både askepot kjoler og tegner er virkelig køreturen værd.

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Askepot-modeller i Vitved v/ Skanderborg købte på et tidspunkt brugte kjoler. Ved ikke om de gør det mere?

Håber du får solgt din kjole - kan du ikke sætte den til salg her i forum?

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Askepot-modeller i Vitved v/ Skanderborg købte på et tidspunkt brugte kjoler. Ved ikke om de gør det mere?

Håber du får solgt din kjole - kan du ikke sætte den til salg her i forum?

-Lisbeth

Har sat den salg herinde på Bryllupsklar, og selvom den er gudeskøn hvilket flere også har sagt, så er der bare ingen der er intresserede og i den rigtige højde/bredde ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været forbi dem i dag - de kan klart anbefales. Hvis du kører derop, så glem ikke et besøg på tegners museum........både askepot kjoler og tegner er virkelig køreturen værd.

Beatles

Hej.

Måske du kunne oplyse hvor meget de sådan ca. giver for en brugt kjole.

Ved selvfølgelig godt der er forskel på kjole kvalitet osv. Det var også bare sådan ca.

Knus

0

Del dette indlæg

Ja nu bor jeg på Sjælland igen og har desværre ikke fået solgt min kjole endnu- og det link jeg fik i første svar til askepot kan jeg ikke benytte mig af, da de er fyldt op med kjoler for tiden.

Så kom med flere link til butikker der køber brugte brudekjoler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer