malene-ms

NU MÅ I HAVE MIG UNDSKYLDT!!!

9 indlæg i dette emne

Hej alle kommende (og nuværende) brude.

Jeg er nu herinde på sitet og har med stor interesse læst mange af jeres besvarelser.

Jeg sidder med en lidt chokeret følelse lige nu, efter at have læst jeres polter historier. Enormt mange af jer er skuffede og kede over, at jeres familie og veninder - de mennesker, som burde lægge et stort stykke arbejde i at gøre jeres dag helt speciel, svigter og melder fra fordi de ikke kan enes og ikke kan få lov at være enevældige beslutningstagere over, hvordag JERES polter skal forløbe!!!

Jeg er simpelthen SÅ chokeret over, at man som menneske og veninde/familie ikke kan tilsidesætte sine egne holdninger og meninger på sådan en dag, som i princippet udelukkende burde handle om JER og hvad I har lyst til!

Til alle jer brude, som sidder med en halv flad fornemmelse over en polterabend, som ikke levede op til forventningerne, vil jeg bare sige; op med hovedet og se fremad - glæd jer til jeres store dag og læg den dårlige oplevelse bag jer. Selvom det måske er svært, så bare videre - når alt kommer til alt er det jo brylluppet og ægteskabet der er det vigtigste -HAHA-

Og til alle jer veninder, mødre, svigermædre, søstre, svigerinder osv. som læser med herinde og har været på tværs til polterabend og sat jer imod flertallet fordi det ikke passede jer eller ikke var "passende"....hvor skulle i dog SKAMME JER!!!!

Tænk på alt den negative energi, som i stedet kunne have været brugt på at give jeres kære en uforglemmelig dag.....FYYYYYY SKAMME SIG!!!! -HAHA-:bearhug:

Og kære med-brude, for at bruge et udtryk, som jeg har set mange gange på dene site.....

- så fik JEG luft..... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej og velkommen -HAHA-

godt indlæg......

:bearhug:

håber det hjælper lidt, er sk... noget øv, med de egoister.......

stort -HAHA- går ud til jer der er blevet ked af jeres polter

Redigeret af katetøsen
0

Del dette indlæg

Rigtigt dejligt indlæg -HAHA-

Havde lige brug for, at læse en post som denne efter mit eget polterabend i lørdags.

Det var simpelthen så tarveligt. 3 meldte fra dagen før, så vi var kun 3. Desuden blev jeg udsat for alle de ting jeg havde gjort klart jeg IKKE ville lave.

Så egentligt er jeg bare totalt skuffet.

0

Del dette indlæg

super godt skrevet...

Jeg er nemmelig os en af dem hvor ingen kan enes, jeg har selv endag kommet med gode forslag til hva jeg kunne tænke miog.. men NEJ jeg må intet bestemme... og jeg HADET virkelig overraskelser.. så hvorfor ikke bare lave noget som de er sikker på jeg syntes ville være sjovt og hyggelig, isted for at jeg skal udforderes... dumt syntes jeg..

Men jeg må se vente os set, ja og se om jeg overhovedet går en polder..?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tillader mig, at gå en smule mod strømmen.

Mange herinde er "vant" til, at planlægge og bestemme ned til den mindste detalje, så det at man pludselig skal give 100 % slip og lade andre arrangere for en, er noget af en udfordring.

Jeg er en af dem der ikke tror, at jeg får nogen polterabend, simpelthen fordi jeg ikke har en bestemt veninde der står mig rigtig tæt, men tilgengæld spandevis af superdejlige vennepar. Hvis der blev holdt noget for mig, ville jeg blive så positivt overrasket - hvad de så end havde arrangeret ville være en biting.

Folk gør det bedste de kan og at blive skuffet over noget som andre har brugt tid og kræfter på, det er efter min mening....... ja man kunne jo tænke over hvordan man ville reagere hvis de slet ikke havde arrangeret noget.

Pernille

0

Del dette indlæg

Et helt fantastisk indlæg! -HAHA-

Hvor er det dejligt at høre andres meninger på det som vi selv går og tror måske også bare er os som er vildt utaknemmelige. (hvilket vi bestemt ikke er, vi ville bare ønske at folk, som du netop skriver kunne lægge deres egne lyster, meninger bag sig den ene gang og bare være der for den der skulle poltes! :blink: Hvor f... skulle man ellers lave en polterabend!!!!!!!) :bearhug:

Mange herinde er "vant" til, at planlægge og bestemme ned til den mindste detalje, så det at man pludselig skal give 100 % slip og lade andre arrangere for en, er noget af en udfordring.

Jeg er en af dem der ikke tror, at jeg får nogen polterabend, simpelthen fordi jeg ikke har en bestemt veninde der står mig rigtig tæt, men tilgengæld spandevis af superdejlige vennepar. Hvis der blev holdt noget for mig, ville jeg blive så positivt overrasket - hvad de så end havde arrangeret ville være en biting.

Folk gør det bedste de kan og at blive skuffet over noget som andre har brugt tid og kræfter på, det er efter min mening....... ja man kunne jo tænke over hvordan man ville reagere hvis de slet ikke havde arrangeret noget.

Pernille

Det da ikke så meget det at vi er vant til at planlægge og forventer en polterabend, men mere det at de mennesker som man stoler på, enten vælger at gøre grin med en, eller som i mit tilfælde, hvor jeg føler at gør man noget, så gør den for den man vil gøre det for og ikke en selv. Jeg er da super glad for at de alle have lyst til at lave polterabend og super ked af at der var så meget intrigere, problemer og flad stemning. Jeg synes det var fedt at der var nogen der ville overraske en og styre det man skulle, men alligevel gjorde de det kun momentalt og det var jeg egentlig ked af fordi man for en dag bare kunne give slip og bare være, hvilket jeg så alligevel ikke kunne, men den var der nogen gange (dette var vidst lidt forvirrende)

Jeg ville jo bare grine og have en god dag, men nu det det og så må man netop bare se på det positive der var den dag og glæde sig fremefter selvom det stikker lidt nogen gange..

Hilsen Nuller og ha' en god dag -HAHA-

Redigeret af Nuller2406
0

Del dette indlæg

Hvorfor alle disse forventninger? Skal tingene køre efter en snor?

Blev selv "såkaldt" poltet i lørdags - det var ikke nogen succes for mig, da det hele stort set var gået i vasken med misinformationer, misforståelser og meget andet.

Men tilgengæld gik min tilkommendes polterabend rigtig godt og han havde en fed dag! Det kan jeg kun glæde mig over, da jeg ikke har noget problem med at unde ham noget!!

Knuz

0

Del dette indlæg

Jeg tillader mig, at gå en smule mod strømmen.

Pernille

Kære Pernille

Jeg er en af dem der sidder og er enormt ked af det efter min polterabend.

Jeg er da glad for at der og nogle der ville arrangere den. Men når jeg nu sidder med følelsen af at den blev arrangeret mere af pligt end af lyst, så får dagen altså en helt anden betydning.

Jeg er fx meget tæt knyttet til mig mor, men mit polterabend skulle være så billigt som mulig, hvilket betyder at vi skulle bevæge temmelig langt til fods, resulterede det i at min mor ikke kunne være med, da hun er dårligt gående. Det gør ondt at end veninder ikke tager hensyn til min mor, når hun nu er så vigtig for mig ... og det ved alle.

Min kommende mand og jeg går tit ud og spiser, man kan næsten kalde det for en hobby. Vi går meget op i mad, specielt rigtig god (og dyr) mad. Min favoritter er japansk og spank. Men på min polterabend skal vi spise elendig indisk buffet til 59 kr.

Sidst på aftenen skal jeg hives ind på Pub og Sport, et sted jeg ikke kan fordrage ... hvorfor???

Arrangøren af mit polterabend, gjorde ikke alle disse ting, for at prøve og udvidde min horisont og måske vise mig at tingene godt kan være billige og samtidig være gode. Det var ren og skær ubetænksomhed.

Jeg føler bare ikke at der på nogen måde, var tænkt over hvem det var man arrangerede polterabend til. Og det gør en pisse ked af det - for man tolker det som mangel på engagement. Og så lige i en tid, hvor min kæreste og jeg bruger oceaner af tid, på at lave en dejlig fest til dem.

Jeg vil ikke være utaknemmelig, men hvis man ikke arrangerer et polterabend ordentligt, så gør man altså tit mere skade end gavn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer