Guest Katrinus

Meget 'fladt' strømpebånd søges

11 indlæg i dette emne

Hej -HAHA-

Jeg mangler stadig at finde det blå og har svært ved at se andet end at det skal være strømpebåndet, der er blåt... (andre idéer modtages gerne)

Men stoffet på min kjole er ret tyndt og man vi derfor kunne se et blonde-strømpebånd igennem stoffet. Derfor skal det være meget fladt, hvis I forstår mig. Jeg skal ikke have strømper på - så synes egentlig det er lidt mystisk at have strømpebånd på, men ved ikke helt hvordan jeg ellers ska få det blå ind, og det er jo en tradition med det strømpebånd.

Derfor: gode idéer søges til et fladt blåt strømpebånd, eller alternative idéer til andre blå ting (ikke smykker, da de er købt og består af hvide perler og guld)

Mange tak alle I kreative tøser

Katrinus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres bud. Det med sløjfen på indersiden af slæbet var måske en meget god idé... Tror nemlig desværre man vil kunne se en sløjfe på undertøjet igennem stoffet, selvom det ville være en sød idé (har købt undertøj uden sømme af samme grund), men på slæbet... hmmm -HAHA-

Andre forslag er stadig velkomne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

alternativt:

- en blå sten eller andet på en enkelt negl.

- blå neglelak på tæerne, evt. bare en enkelt tå.

- enkelt blå perle i håret.

- blå sten i ring

- blåt klistermærke under skosålen, som så kan ses i kirken.

der er mange flere...hehe

mht. til strømpebåndet, så fik jeg min dejlige svigermor til at hækle mig et flad bånd med hjerter på, som jeg så syede sammen til en cirkel og trk et mørkeblåt silkebånd igennem foroven og forneden. Det sad så fladt rundt om mit lår og kunne slet ikke ses - og så blev hun selvfølgelig så glad at hun tudede da jeg spurgte om ikke hun ville laev sådan et til mig..... -HAHA-

badutski

0

Del dette indlæg

Til mit første bryllup :bearhug: syede jeg en lillebitte blå perle på BH'en - lige i midten, hvor der tit sidder en sløjfe. Det så ret fint ud.

Jeg vil denne gang IKKE følge traditionerne. Med vilje intet nyt, gammelt, lånt, blåt - det virkede ikke sidste gang, så jeg tror det bringer mig lykke at droppe det -HAHA-

-HAHA-

Ulla

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Køb noget blå satinbånd og bind det om låret :bearhug: Fladere bliver det næsten ikke - du kan evt. tilsætte noget blondebånd. Eller køb noget lidt bredt satinbånd og sy blondebånd på midten - det kunne også se godt ud.

Redigeret af Nenya
0

Del dette indlæg

Hej alle I søde piger

Tak for jeres idéer - super!

Jeg er lige kommet hjem fra skrædderen og hun foreslog at hun ville brodere et lille blåt M (min kærestes begyndelsesbogstav) i foret på min kjole. Det synes jeg jo er vældig romantisk, så det tror jeg at jeg gør...

Så mangler jeg bare det lånte... Hmm - nogle forslag? (hæhæ, just kidding, nu skal I få fri fra mig og alle mine spørgsmål. Lidt tankevirksomhed skal jeg vel også selv bidrage med, ikk?)

Katrinus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer