Guest HenrikSusanne2006

Min polterabend lørdag den 8. juli

5 indlæg i dette emne

Så blev jeg også poltet. Havde sådan lidt gættet på at det ville blive der, for der var jo ligesom ikke så frygtelig mage lørdage tilbage. Min mor begyndte allerede for en uge siden at ævle noget om det gavekort hun har til en kosmetolog, og om hun ikke skulle prøve at ringe og reservere tid til os. Jo jo sagde jeg bare. Indtil hun i torsdags ringede og sagde at nu havde hun fået en tid, for der havde været et afbud (ja, men vi er jo ligesom to tænkte jeg så) men jeg spillede med på den. Så kl. 9.41 drog med bybussen til Næstved Station, og ventede sådan set bare på at blive overfaldt et eller andet sted. Men da jeg så kommer ned på banen, siger min mor at kosmetologen har rykket vores tid til kvart i tolv, men at hun ikke havde kunnet nå at ringe til mig (yeah right) Så der havde vi lige to timer til at trave rundt i Næstved by, troede jeg. Vi går og går, og til sidst tænker jeg virkelig på om det mon er idag. Vi går videre og videre, og lige pludselig kan jeg se at min mor stiler meget skråt til venstre. Vi kan vel lige nå ind og få en kop kaffe, ja ja siger jeg. og der sidder de så, 12 vidunderlige tøser. Så vi startede med brunch. Så siger en af dem til mig. Susanne, når vi går skal du lige gå op i baren og spørge efter en sort taske. Rædslen havde stået malet i hovedet på mig, og jeg havde fremstammet 'mener du det?'. Men det gjorde de så ikke. Så blev jeg pyntet med en kæmpe Yvonne har med friske roser i. Jeg frygtede jo selvfølgelig det allerværste, men til kosmetolog kom jeg så alligevel med ansigtsbehandling, lækkert. Tilbage hos mig bliver tre af dem, mens de andre hugger mine husnøgler fra min taske, åh nej tænkte jeg. Så gik vi ned til Susåen, hvor vi spillede KUBB, drak rosevin og hyggede os. Jeg skulle selvfølgelig få væltet den der pind inde i midten, og så døde hele mit hold, så det var godt klaret af mig!

Så kørte vi væk fra byen, og endte i vores lejlighed (til dette skulle nøglerne bruges) Her var der dækket op til kageparty. Vi skulle nemlig lære at dekorere kager. Det var kanon fundet på, og noget jeg altid har ønsket mig, så det kunne bare ikke være bedre. Jeg prøver lige at vedhæfte et billede af de kager vi fik lavet (min er den i midten på kagefadet)

Det sad vi med i nogle timer, det var bare så godt.

Derefter indtog tøserne mit køkken, hvor de lavede mexicansk mad, min livret.

Så skulle jeg male et billede, og så malede de også på det, så det er meget sjovt at have hængende.

Så blev jeg dullet op med sminke, og vi tog en taxa til byen. Hvor vi mødtes med drengene der holdt polterabend for Henrik.

Her var jeg i nogle timer. og kl. 3.30 delte jeg en taxa hjem sammen med Henrik. Sikke en dag. Kanon arrangement.

Her er kagerne:

post-17244-1152543926.jpg

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det lyder somom du har haft et super godt polterabend. Ser rigtig godt ud de kager I har pyntet, det kunne være sjovt at prøve.

Var også selv på polterabend i lørdags -HAHA-

"Os mig! os mig!!!" :carrot: Jeg var også på polter, og det lyder som om at du havde en fantatisk dag, hvor de virkelig havde taget hensyn til dine ønsker!! DEJLIGT!!!

-HAHA- KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer