KarinaT

Vores store dag...

54 indlæg i dette emne

Hejsa :balloons:

Smukt brudepar og smukke smukke billeder :bearhug: Det er lige den stil vi godt kunne tænke os til vores bryllup næste år også :balloon: Og så bliver jeg simpelthen lige nødt til at spørge dig hvad I har givet for jeres ringe for det er lige dem vi også gerne vil have men kan de overhovedet fåes for ca. 10.000 ? Det er nemlig ikke mit indtryk efter et besøg hos en guldsmed den anden dag :bearhug: og 10.000 er vores absolutte max for ringe.....

:bearhug: Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Karina

Hvor har du købt din Ringenes Herre halskæde? Min svigerinde er nemlig vild med Ringenes Herre filmene og jeg er sikker på at hun ville elske at få sådan en halskæde... Den er nemlig super flot!

Knus, Helene

Hey søde...

Halskæden har jeg købt inde på QXL for 460 kr...

:blink:

Hej Karina

Hvor er det altså bare nogle flotte bryllupsbilleder. I er så flotte sammen :bearhug:

Meget flotte romantiske og stemningsfulde billeder...

Super flot takkekort du har lavet :carrot: :carrot:

:blush:

Mange tak skal du have søde...

0

Del dette indlæg

Bliver nød til at fortælle dig at du er en meget smuk dame :bearhug:

Hmm dame og dame...så gammel er jeg jo heller ikke...ej spøg til side...

Mange tak for komplimenten...

:blink:

Hejsa :blush:

Smukt brudepar og smukke smukke billeder :oops: Det er lige den stil vi godt kunne tænke os til vores bryllup næste år også :lol: Og så bliver jeg simpelthen lige nødt til at spørge dig hvad I har givet for jeres ringe for det er lige dem vi også gerne vil have men kan de overhovedet fåes for ca. 10.000 ? Det er nemlig ikke mit indtryk efter et besøg hos en guldsmed den anden dag :angry: og 10.000 er vores absolutte max for ringe.....

()() Christine

Mange tak søde...

Jeg mener vi gav omk 10500 for ringene...men vi har så ogse selv lavet dem. Vi var ovre på Guldsmedegården i Egtved hvor vi brugte en hel aften på at støbe, file, pudse og polere...Så derfor er disse ringe helt specielle og personlige for os :angry:

:angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer