KarinaT

Karina og Christian d 24 juni

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Da vi kom hjem fik vi et glas champagne og byttede morgengaver...

Det var helt en fornøjelse at få den varme og tunge kjole af og kun sidde i undertøj og slappe af...klokken blev 4 inden vi kom i seng og vi havde siddet og fordøjet alle indtrykkene fra dagen...

Jeg blev traditionen tro båret over dørtærskelen - dog ind til soveværelset :biggrin:

Og så får i ikke mere for den 25-øre :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay så kommer den her...men lige en lille forhistorie...

Da vi kom hjem med taxa'en ville jeg bare af kjolen med det samme, men Christian sagde at jeg lige skulle vente lidt endnu. Han havde bundet en snor op som jeg skulle følge...den førte mig ind i stuen, ud i køkkenet, ud i baggangen, ud i udestuen og ud i garagen...

NEJ DET VAR IKKE EN BIL :hug:

Jeg gik ind i mørket og så tændte han lyset...

DER STOD DET JO...mit drømmeskab!

Vi var i starten af juni på det blå marked i Bramming for at passe en stand for Christians morfar. Han havde dette super flotte antikke skab til at stå og jeg var solgt...men det var bare alt for dyrt (ja selv på et kræmmermarked)

Da vi var kommet hjem og jeg lige var uden for rækkevidde, havde Christian ringet til sin morfar og sagt at han ikke måtte sælge skabet for det skulle være min morgengave :biggrin:

Sådan ser det så ud. Det skal lige have en voksbehandling inden vi kan tage det ind...

(Det er toppen der ligger på pladen, men den kunne ikke lige være der)

post-11386-1153558503.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

:hug:Neeejjj hvor er det bare FLOT!!! Det kan jeg sørme godt forstå, at du var helt vild med...!! :biggrin:

Det gad jeg da også godt eje.... :whistle: :whistle:

:)

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw sikke en morgengave, kan godt forstå du blev vild glad

:biggrin:

Ja ikk...glæder mig helt vildt til at få den behandlet så vi kan få den ind...

Men vi ska bruge noget egetræsvoks...og det kan vi bare ikke finde nogle steder...øv øv :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øj nogle finde billeder i har fået taget....

det ser ud til i havde den bedste dag man kunne ønske sig som brud.... lige fra gommens start i den røde fræser... til din morgengave....

men må lige spørge om du har akrevet i din invitation hva folk skule have på.... ikke mindst fordi alle var i så pænt tøj og i samme stil.... undtagen fyren i cowboy bukser og gul t-shirt... ()():heart::kiss:

i så bare så lykkelige ud på dagen... det er så skønt at se.....

men os dejligt at høre at din far ikke holde tale ... for så liver jeg ikke den eneste brud der kommer til at opleve dettte.....

må vi forresten se det billede du malede til ham????

:bearhug: fra louise

0

Del dette indlæg

hej hej karina

så lige jeres videoklip :bearhug:

eej altså så romanstisk jeres bryllups ser ud til at have været ()()

jeg laver selv videoer og elsker bare at se bryllupsvideo de er altid så flotte og rørende :loveshower:

stort tillykke med jeres bryllup :heart:

Ja jeg kan også bare se det igen og igen :loveshower:

øj nogle finde billeder i har fået taget....

det ser ud til i havde den bedste dag man kunne ønske sig som brud.... lige fra gommens start i den røde fræser... til din morgengave....

men må lige spørge om du har akrevet i din invitation hva folk skule have på.... ikke mindst fordi alle var i så pænt tøj og i samme stil.... undtagen fyren i cowboy bukser og gul t-shirt... :heart::):(

i så bare så lykkelige ud på dagen... det er så skønt at se.....

men os dejligt at høre at din far ikke holde tale ... for så liver jeg ikke den eneste brud der kommer til at opleve dettte.....

må vi forresten se det billede du malede til ham????

:kiss: fra louise

Hejsa...jeg havde ikke skrevet noget i invitationen...men på hjemmesiden skrev jeg at gommen kom i jakkesæt (bare så der ikke var nogen der dukkede op i smoking) og at vi ønskede at folk følte sig behagelig tilpas, så tøj var frit - så længe de lod campinghabitten ligge derhjemme... :hug:

Maleriet til Christian så sådan ud

post-11386-1153816468.jpg

post-11386-1153816486.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig flot morgengave, dte må jeg sige, det er en opfindsom mand du har -HAHA-

Har lige set jeres bryllups-film-klip, hvor er det bare vidunderligt. hele dagen på 3½ minut, jeg er imponeret, super romantisk film. -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Louise

0

Del dette indlæg

ALTSÅ søde Karina - gode gode billeder, og en rigtigt god fortælling!!!!

*suk* glæder mig endnu mere til min egen bryllupsdag nu...

Kan jeg godt forstå søde...det er også bare den mest fantastiske dag...

:thumbsupsmileyanim:

rigtig flot morgengave, dte må jeg sige, det er en opfindsom mand du har :blush:

Har lige set jeres bryllups-film-klip, hvor er det bare vidunderligt. hele dagen på 3½ minut, jeg er imponeret, super romantisk film. :griner:-

:bearhug: Louise

Ja det er utroligt hvor meget sådan et klip kan sige...det giver meget godt et indblik i hvor dejlig og romantisk hele dagen og aftenen var :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa Karina! :balloons:

Hvor er du dog fantastisk smuk!!! -HAHA-

-og hvar ser I vildt lykkelige ud... Stort TILLYKKE herfra!

:cheerleader3: , AnnaBritta

Tak for det søde :super:

Tror heller aldrig jeg har været mere lykkelig i hele mit liv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer