KarinaT

Karina og Christian d 24 juni

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hvor ser det bare dejligt ud det hele.

hvor jeg dog glæder mig til det bliver min tur om et års tid og lidt mere. Må jeg spørge hvad i gav for jeres bryllupsvideo og var det det hele hver. går nemlig med tanken men kan ikke finde udaf om jeg bare skal spørge en af gæsterne eller om vi skal betale os fra det.? :balloons::cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor ser det bare dejligt ud det hele.

hvor jeg dog glæder mig til det bliver min tur om et års tid og lidt mere. Må jeg spørge hvad i gav for jeres bryllupsvideo og var det det hele hver. går nemlig med tanken men kan ikke finde udaf om jeg bare skal spørge en af gæsterne eller om vi skal betale os fra det.? :balloons::super::loveshower:

Hejsa...vi gav ca 8500 kr...men det er incl transport, nu hvor han kom helt fra kbh og vi bor i det mørke vestjylland...Men det var helt sikkert pengene værd...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer