ztreg

Indslag til polterabend

15 indlæg i dette emne

Har brug for jeres kyndige assistance :)

Er netop blevet inviteret til en allerede planlagt polterabend, som umiddelbart lyder til at være såen lidt små-kedelig .... :biggrin::)

Derfor tænkte jeg på at lave en eller form for festligt indslag (eks. sang, leg eller noget...), som kan sætte lidt gang i festen :biggrin:

Kan I ikke hjælpe mig med det...?

Tuuuuuuuuuuuuuusind tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige blevet pollet i lørdags, og et af indslagene var, at jeg fik et forklæde på, som jeg skulle ud og samle underskrifter ind på!! For hver 5. underskrift jeg fik, fik jeg 5 kr af tøserne til at drikke for...der gik sgu sport i det, og hold op jeg kom i kontakt med mange mennesker...griner

Svale

0

Del dette indlæg

post-16412-1153248228.jpg

til min polterabend i lørdags lavede vi blandt andet sumobrydning.. du ved med der kæmpe kroppe på. det var skide skægt..hold da op hvor vi alle grinte haha :lol2: vi havde salen i 50min og det var egnetlig meget fint . vi var 10 tøser

hej fra anja

Redigeret af anjahn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv om det umiddelbart lyder kedeligt, er det ikke sikkert, det bliver det............

Flere af mine veninder fortalte mig efter min polterabend at de havde syntes, at programmet lød dødkedeligt, og at de havde frygtet det værste, men det blev bare den fedeste dag med hygge, stemning og fuld knald på til kl. 4 om natten.

Nu ved jeg jo ikke, hvorfor det lyder kedeligt, men det KAN godt overraske :biggrin:

Det var vist ikke lige et ret godt forslag til, hvad I kan lave, men bare en lille kommentar.

Håber det bliver en god dag!

:biggrin:

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Gode ideer - men....

- vi skal være langt pokker i vold ude på landet hele dagen.... :biggrin:

- det bliver holdt en søndag.... 2 X :biggrin:

... plus programmet står bla. på rengøring, oprydning samt istandsættelse af brudeparrets hus....

Mangler liiiige noget til at sætte lidt gang i den.... :biggrin:

ØH..... det lyder da ikke som et polterabend, men som en hjælpende hånd til brudeparret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay........jeg ved godt, at jeg næsten lige har skrevet, at det ikke behøver at blive kedeligt, bare fordi programmet lyder sådan.............det vil jeg gerne tage tilbage igen i denne her situation -HAHA-

GAB for en polterabend.........ja - det kan man jo næsten ikke tillade sig at kalde det. Det er en arbejdssøndag, hvor I hjælper jeres venner. Polterabend er det sgu da ikke!

Nå - men jeg er altså lidt blank. Tænker også på, hvordan de andre piger vil reagere, hvis du pludselig kommer med en helt ny plan for dagen (der må jo være noget galt med dem, når de vil tillade sig at kalde dét dér en polterabend).......så vil de garanteret også blive møgsure, hvis du finder på noget andet. Det kan du selvfølgelig vælge at blæse på - men måske skulle du lige tale med arrangørerne om det?! De kan jo have en højere mening med tingene, som de ikke har sagt noget om til dig :huh:

Der er ingen tvivl om, at du vil blive det festlige indslag på den dag, uanset hvad du kommer med :biggrin: ........jeg kan bare ikke lige komme på, hvad det skulle være.

:biggrin: med det hele.

Knus Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er altid fedt den der med at alle gæter skal ha en lille ting med der minder dem om brudeparret eller bare den ene af dem.... så skal de gætte hvem det er fra... jeg har været med hvor maxprisen var25kr........ men helst et minde????

det er jo bare at sæte igeng.. sidst havde folk alt fra hjemmebag til tørklæder og fuglefrø med......

knus

0

Del dette indlæg

I kan da lave en god gammel gang sækkeløb, det er da altid sjovt, så skal i bare lige købe nogle sække og have med, eller en gang stafet løb- tovtrækning eller lign. måske er der en der har digitalkamera så kan i da finde 12 sæt tøj i en genbrug og så lave billeder af den kommende brud til en kalender til manden????

ellers ved jeg ikke hvad i skal finde på. Jeg ville personligt blive skuffet hvis det skulle være min polterabend og vi skulle ordne hus, og man kan sagtens finde på små ting der ikke koster en formue. Held og lykke med det. Skriv lige hvordan det gik når det er overstået.

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer