brud1981

Majbrit og Lars 26 august 2006

14 indlæg i dette emne

Ja, så er jeg kommet i gang igen efter lang tids pause. Lidt om os:

Vi har kendt hinanden i snart 7 år. Har vores dejlige datter, Laura (130404) og så har vi englebarnet, Andreas (020706). Andreas skulle først have været kommet til verden til november, så regnede med at jeg ville have en pæn mave til brylluppet, men sådan skulle det desværre ikke være. Her kommer lige et billede af min kjole, dog ikke med mig i.post-15637-1153337723.jpg

Glæder mig for vildt til at skulle i den. :loveshower:

Redigeret af brud1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rød= ikke klaret

Orange = besluttet men ikke bestilt

Grøn = er klaret

Inden festen:

Husk at få gommen til at fri: Venter stadig spændt

Bestil plads i kirken: Pjedsted kirke kl 15

Reserver festlokaler: Skærup forsamlingshus

Arranger transport til og fra kirken: Kører med min far til kirke og vi kører i vores egen derfra

Arranger overnatning til bryllupsnatten: Det bliver hjemme

Gavekoordinator: Vi har lavet en ønskeliste hos Imerco

Skrive gæsteliste: Er klaret.

Indbydelse:Er Sendt

Bestil Frisør: Skal til prøve sætning den 21 aug. Han kommer hjem til mig den 26 aug.

Bestille tid til makeup + negle: Kommer hjem til mig den 26 aug. Prøve make up den 21 aug. Negle sørger min svigerinde for

Vielses ringe + Indgravering i vielsesringe: Har lige hentet ringene i dag. Kommer billede af dem senere

Oppynting i kirken: er ikke planlagt endnu men har nogle ideer. Pers mor står for blomster

Ægteskabserklæring: er sendt

Skrive ønskeliste: Er sendt med indbydelserne ud Opdatere gæsteliste:

Øve på brudevalsen: Er slet ikke begyndt endnu

Gå skoene til: Låner sko af en veninde

Arranger musik: Lars Bruun Jensen

Forside til gæstebog:Er Næsten færdig

Udvælge Menu, vine og velkomstdrinks: Skal lige snakke med forsamlingshuset

Kok: Det ordner forsamlingshuset

Gaveposer: Ved ikke helt endnu om vi vil have gave poser

Bruden:

Kjole + Kjole tilretning: Kjolen er købt. Tilretningen står en veninde for

Underskørt til kjolen: Låner min mors

Sko:Låner en venindes

Strømpebånd: Mangler

Undertøj: Har købt bh og g-string. Billede kommer senere

Smykker: Har både diadem og nogle blomster til håret.

Slør : Har købt

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt: Har lånt en del, kjolen er ny, det blå bliver jo nok strømpebåndet. det gamle ved jeg ikke helt endnu.

Gommen:

Jakkesæt: Ved han ikke endnu og jeg skal ikke blande mig

Skjorte:

Strømper (evt. 2 par):

Slips:

Boxershorts:

[Brudebuket og knaphulsblomst: Pers mor står for dette

Til festen:

Bordplan: Ved ikke hvordan bordene kommer til at stå

Bryllupskage:Per laver den

Blomster: Pers mor står for dette

Leje duge, glas mm: Det sørger forsamlingshuset for

Vin, champagne, vand: Skal snakke med forsamlingshuset om dette

Pynt mm. til festen: Det står forsamlingshuset for

Bordkort: er næsten lavet

Engangskameraer: Skal ikke have nogen, da min onkel er fotograf og tager billede under hele festen

Menukort: tror ikke at vi skal have nogen

Redigeret af brud1981
0

Del dette indlæg

Hej Majbrit..

Tillykke med din tråd, det er dejligt med et sted at samle sine tanker og ideer.. Jeg vil se frem til at følge med herinde da jeg kan se vi ikke bor såå langt fra hinanden (bor selv i Fredericia)

Knuz Mia :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hvad gør i med brudebuketten bagefter????

Ville gerne have lagt et billede af vores ringe ind, men de bliver ikke tydelige nok til at man kan se dem når jeg tager et billede af dem. Og kan desværre ikke finde dem på nettet. De minder lidt om disse, dog er guldkanten lidt længere inde i ringen og så er der en lille sten i min ring.

post-15637-1153679192.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Majbrit.

Velkommen hertil - dejlig med endnu en tråd at følge med i.

Med hensyn til brudebuketten... Jeg ønsker ikke at beholde min - sådan noget med tørrede blomster og blomster i ramme er slet ikke mig (og heller ikke min kommenden mand). Så vi har valgt at give min mor og hendes mand buketten med hjem. Så får min mors mands mor den, da hun desværre er blevet for gammel til at kunne deltage i brylluppet. Vi bor på Sjælland og min familie i Jylland. Hun ved ikke at hun får buketten - det skal være en overraskelse. Men ved hun bliver meget glad for det, da hun er utrolig glad for blomster.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Majbrit.

Velkommen hertil - dejlig med endnu en tråd at følge med i.

Med hensyn til brudebuketten... Jeg ønsker ikke at beholde min - sådan noget med tørrede blomster og blomster i ramme er slet ikke mig (og heller ikke min kommenden mand). Så vi har valgt at give min mor og hendes mand buketten med hjem. Så får min mors mands mor den, da hun desværre er blevet for gammel til at kunne deltage i brylluppet. Vi bor på Sjælland og min familie i Jylland. Hun ved ikke at hun får buketten - det skal være en overraskelse. Men ved hun bliver meget glad for det, da hun er utrolig glad for blomster.

:biggrin:

Det var da en utrolig god ide. Vi har nemlig heller ikke lyst til at have en tørret buket stående derhjemme. Vi tænkte lidt på at lægge den op på vores søns gravsted, kan man godt det?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morgengave - HJÆLP

Min kommende mand og jeg havde aftalt at vi ikke ville give hinanden morgengave for at spare nogle penge. Men nu er det så sket at han er kommet til at tale over sig. Han har købt morgengave. Jeg havde jo slet ikke spekuleret på noget til ham, er der nogen der har nogle gode ideer, som ikke kræver en kæmpe opsparing. Har jo ikke lyst til at stå der på vores bryllupsdag og så ikke have noget til ham. Har prøvet det til en juleaften, hvor vi havde aftalt at vi ikke ville give hinanden julegave, da jeg var studerende og han var ved militæret (alle hans penge gik til en motorcykel).Vi skulle holde jul samme med hans familie, og der står jeg med en dyr ring og har absolut ingen ting til ham.....

havde allermest lyst til at :biggrin: ham.

0

Del dette indlæg

Det var da en utrolig god ide. Vi har nemlig heller ikke lyst til at have en tørret buket stående derhjemme. Vi tænkte lidt på at lægge den op på vores søns gravsted, kan man godt det?????

Det synes jeg også er en helt fantastisk idé at gøre. Så viser I også at I har ham i tankerne på jeres dag

0

Del dette indlæg

Hej Majbrit.

Tak for din hilsen i min planlægningstråd. (vi har besluttet at vælge de høje dekorationer, de skal nemlig passe til disse http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...ndpost&p=234103 lysestager.

Mht til din ide med at lægge brudebuketten på jeres søns grav, så synes jeg det er en smuk ide - min buket bliver lagt på min svigerfars grav, vi vil gerne på den måde vise at han er i vores tanker på dagen. Inden jeg lægger den på graven, klipper jeg en enkelt blomst af, som jeg får forsølvet og lavet til en broche.

:biggrin: Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået ringet til Skærup forsamlingshus ang. menu. Vi skal derned på tirsdag kl. 18.30. Det glæder vi os rigtig meget til, så vi kan få lidt styr på det med pengene.

Vi har en aftale med præsten den 8 august. Den er vi nødtil at skal have rykket frem, da Lars har fået nyt arbejde på sjælland, så han er væk fra mandag morgen og kommer så først hjem torsdag eftermiddag. Det bliver helt mærkeligt at skulle være selv med Laura det meste af ugen. Men så har han da heldigvis en forlænget weekend hver eneste uge.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer