Guest Angaard

Pyntning til brylluppet????

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Halløjsa... :biggrin:

Jeg vil høre om der er nogen, der kan give mig lidt idéer til farver til brylluppet...

Hvad har i andre valgt at farver, pynt osv... og hvorfor har i valgt netop det???

Takker :yay:

Lea!

vi kører i rødt/hvid, det er af den simple årsag at min tilkomne og jeg begge er vilde med den farve...

Synes næsten man kan bruge lige de farver man kan lide

:hug:

0

Del dette indlæg

Vi havde blomsterbutikken til at pynte op i kirken for os med nogen af de samme varer og farver som der var i min buket. Det gav flot sammennhæng.

Vi havde guld, pink, "sort" calla, dyb rød dahlia. Mine ynglingsfarver de der skarpe mørke røde nuancer.

Syntes det er en god finish at det hele matcher og de fleste blomsterbutikker gør det.

0

Del dette indlæg

Jeg syndes i skal finde ud af hvilke farver i begge kan lide. For samtidig vi det jo ikke være fedt hvis alt er lysserødt, og din kommende man ikke kan lide lysserød :)

Samtidig syndes jeg når man bruger farver skal man bruge de "dæmpede" farver. Eller "støvede" farver hvis man er til sådan noget. :hug:

Man skal også passe på med at sætte for mange farver sammen, det kan godt se lidt for vildt ud.

Håber du finder ud af det!

Kram :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores farver bliver hvid/creme, dyb pink og grøn. Jeg synes lyserød er for "tøset" - og ved min mand heller ikke er alt for pjattet med den farve (det er vist de færreste mænd, der er det :biggrin: ).

Jeg er så også blevet helt forelsket i denne brudebuket, og den blev så udslagsgivende for valget af farver :hug: :

post-20582-1153646026.jpg

0

Del dette indlæg

Cremefarvet var gennemgående i hele vores tema..

Vi var lidt bange for at det ville blive for meget idet vi også valgte beige duge og servietter..

Men vores bekymringer blev gjort til skamme idet det på bordet blev brudt af guldtallerkner og de store guldlysestager på bordene..

Det skal hertil siges at guld også var gennemgående i indbydelser, bordkort og takkekort..

Vi.. samt alle vores gæster synes det var rigtig flot.. Og vi har siden fået mange komplimenter for at det var så gennemført...

Tror den røde tråd gennem det hele betyder rigtig meget for helheden..

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi har ikke valgt farver - men derimod en årstid og en stemning. Vi kører med nordisk efterår. Dvs. masser af brændte farver, træ, birkebark, æbler, ild og alt der lugter af patineret ødegård.

Min veninde der skal giftes start juni i en gammel skovpavillion har gjort det samme. Hendes stemning hedder sommerhus fra 40erne. Dvs. syltekrukker med markblomster i, ikke matchende stel, flagermuslygter og stofrester syet om til puder.

/Fortuna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde rigtig sommertema, så farverne var grøn, orange og gul. Selve stedet lå også i lækker natur og det synes vi at vi ville holde fast i.

Men som der er blevet sagt en del gange skal man nok sætte sig ned og blive enige. Min mand meldte klart ud fra starten at han ikke var til det lidt "forfinede" guld, sølv, creme.

Ideen kom faktisk sidste sommer da han friede, det gjorde han i et lille naturreservat og der stod alt simpelthen i flor og der sagde vi nærmest i munden på hinanden at det skulle være sådan nogle farver....

0

Del dette indlæg

Hejsa vi har lilla/lavendel-hvid/cremefarvet, pigernes kjoler er lavendelfarvet med lyserøde roser foran på bæltet og blomsterne bliver lilla-creme/hvid og lidt lyserød, tror at det bliver meget sødt :)

Hvorfor vi valgte lige netop de farver??? tja det tog udgangspunkt i pigernes ønske om farve af kjole tror jeg.

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Vi har ikke valgt farver - men derimod en årstid og en stemning. Vi kører med nordisk efterår. Dvs. masser af brændte farver, træ, birkebark, æbler, ild og alt der lugter af patineret ødegård.

Min veninde der skal giftes start juni i en gammel skovpavillion har gjort det samme. Hendes stemning hedder sommerhus fra 40erne. Dvs. syltekrukker med markblomster i, ikke matchende stel, flagermuslygter og stofrester syet om til puder.

/Fortuna

Dét er jeg vild med!!! Det lyder helt fantastisk!!!

Jeg kommer til at tænke på "Robin Hood" med Kevin Costner, hvor Robin og Marian bliver gift om efteråret med blade i efterårsfarver væltende ned. Wow!!

Vi har slet ikke snakket farver endnu - heller ikke dato, men satser på februar-marts 2007.

Jeg tror, at jeg går efter hvidt, grønt og guld...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gik også meget op i det med farver i starten, men nu er det endt med at det bliver blandet lidt med hvad vi kan lide! Men meget er i samme stil! Indydelser, gaveæsker, bordkort/menuhæfte er i samme stil. Creme farvet med et bånd med Rød/bordeux hjerter. blomster bliver også creme og bordeuax. Vores dug er creme. Så fandt jeg nogle lys som jeg syntes var rigtig flotte, dem valgte vi men de er egetnlig ret hvide. Men vi besluttede os for at det ikke gør noget da det så kan pifte det lidt op så det hele ikke bliver creme.

Der er også lidt guld indimellem. Og grønt som pynt.

Så lidt af hvert men håber det bliver fint:)

0

Del dette indlæg

Halløjsa... :biggrin:

Jeg vil høre om der er nogen, der kan give mig lidt idéer til farver til brylluppet...

Hvad har i andre valgt at farver, pynt osv... og hvorfor har i valgt netop det???

Takker :yay:

Lea!

Hej.

Vi kan nå at ændre vores valg mange gange endnu, for der er MEGET lang tid til vores dag, men ikke desto mindre har vi talt om farver.

Indtil videre er valget faldet på Cappucino(lyder bedre end brunt ikk´), creme, guld og sart lyserød, måske med lidt hvid også. Vi eller jeg, har valgt dem fordi, jeg kan lide det enkle elegante udtryk, men synes så mange andre bruger creme og guld, så derfor kan vi måske skille os lidt ud ved at tilføre brun. Pangfarver holder jeg også meget af men synes at lige den dag må det godt være elegant.

Mange hilsner Joan :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Vi bruger lavendblå og PINK! det er SÅÅ flot sammen, omend jeg ikke vil have noget pink i min buket! Altså samme blomster som i en blå buket, i borddekorationer etc. men brydt af pinke roser, og pinke satinbånd..

Anna

post-13167-1155555635.jpg

post-13167-1155555712.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer