mettebasse

Mette & Morten 31. Marts 2007

64 indlæg i dette emne

Hej tøser

Nu er det hvist på tide jeg også skriver lidt herinde.

Vi skal giftes 31. marts 2007 kl.15.30 i vor frelser kirke i Esbjerg. Og jeg glæder mig helt vildt!!!!! :hug::)()()

Vi har været kærester i 7,1/2 år nu, og skal ENDELIG giftes.

Jeg er 26 år og arbejder som frisør/underviser, og min kæreste næsten 29 år, men kan desværre ikke arbejde længere.

Min kæreste har for to år siden fået konstateret sygdommen ALS(en alvorlig form for skelrose/muskelsvind) og sygdommen kan desværre ikke helbredes. :super:

Men vi tror på vi har MANGE!!!! år sammen endnu :angry:

Efter jeg så for 10000 gang startede på en ny kur :):(:blush: sagde min kæreste til familien, at hvis jeg tabte de 30 kilo jeg drømte om skulle vi giftes. Og det er nu gjort...... :biggrin:

Så da vi for en måned siden var i Thailand på ferie friede han til mig på en strand på phi phi island. Jeg blev så MEGA glad!!!! :blush:

Det skal siges at min kæreste er lidt genert, og hader at være midtpunkt, så stod det til ham sku vi bare på rådhuset og i pølsevognen..... :boohoo:

Men han er alligevel blevet enig med sig selv om nu, at skal det være så skal det også være en ordentlig fest. Så vi er så småt gået i gang med planlægningen.

Ting vi næsten har styr på:

Dato: D.31 Marts 2007.

Kirke: Vor frelser kirke Esbjerg 15.30

Præst: Anders Q

Sted: Min fars Loge i Havnegade Esbjerg

Mad: En kammerat der er kok

Blomster: En veninde der har en blomsterhandel

Tøj Morten: Fik syet jakkesæt i Thailand

Hår: Mig selv og en frisør veninde.

Make-up: Klare jeg selv

Så mangler vi jo bare ALT det andet...........

Kjolen glæder jeg mig vildt til at finde, men er lidt i tvivl om hvornår jeg skal ud og kigge, da jeg gerne vil tabe de sidste par kilo. ;)

Nå men håber at jeg kan være med til at skrive, selvom det jo ikke helt er sommer når jeg skal giftes...

Hvis nogen har spørgsmål ang. hår eller andet jeg kan hjælpe med så bare spørg løs????

Jeg underviser nemlig i brudehår.

Knuser Mettebasse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa - og velkommen til! :)

Det er altid lidt sjovt for mig når folk skal giftes i Esbjerg, for jeg er vokset op der - og kender altid de steder folk skriver om.

I jeres tilfælde er jeg konfirmeret i "jeres" kirke (selvom det er nogle århundreder siden :biggrin: ).

ALS er en tarvelig sygdom, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeres indstilling overfor den kommer til at betyde MEGET og at der er mange lykkelige år i vente!! :hug:

()()

Birgit

0

Del dette indlæg

Hej Mette.

Først og fremmest velkommen her til :bearhug:

Det gør mig ondt med din kæreste :( Men er smadder glad for at i holder modet oppe.

Jeg har sådan lyst til at fortælle dig om min faster. Jeg har en faster der har haft skelrose i tolv år. Hun har altid været glad og smilende, og troed på at det nok skulle gå. Den person i familien der altid havde noget sjovt og livligt at bidrage med, på trods af hun var syg. (man har faktisk aldrig set på hende som en "syg" person).

For godt to år siden fik hun konstateret kræft. Hun var alvorlig syg, og fik fjernet en knude på størelse med en tennisbold fra maven. Det var meget tæt på hun var død, hendes hurdige indlæggelse skyldes et afbud :yay:

Hun er bare stadig glad, også selvom hun har svært ved at bevæge sine ben(pga. skelrosen), og har mistet alt hendes hår pga. hendes behandling. Hun er stadig den person der samler familien. Hun er stadig fyldt med glæde til andre mennesker. Og vigtigst af alt, hun tror stadig på hun kan blive rask!!!!!

For fem uger siden var hun til ENDNU et kontrold på Riget. Og der fik hun afvide at hun ikke havde kræft mere ()():heart::kiss:

JUBII andet kan man ikke sige.

Det jeg vil fortælle dig med det her er, at så længe man er glad, og prøver at få det bedste ud af sit liv...betyder det også meget for ægtefælle og familie ikke minds. Så det ogsåbliver nemmere for dig at være hustru :)

Jeg ved ikke om jeg taler for døve øre... men syndes bare jeg ville fortælle dig hvor meget glæde, tro og kærlighed :heart: kan betyder.

Mange tanker fra mig :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

100000 tak allesammen for de søde hilsner

det varmer virkeligt!!! ()()

Og i har ret. Jeg tror også man lever længere med en positiv indstilling. :heart:

Man tror altid det er naboen det rammer, men det har vi fundet ud af det ikke altid er.

Det gode kan man så sige er, at vi virkelig lever livet NU!!!! Vi rejser meget og bekymre os ikke om små problemer til dagligt.

Det er værd at tænke over........

KNUSER mette :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa Mette..

Var ikke helt sikker på at det var dig på billedet før jeg læste starten her i din planlægningstråd ()()

Vi blev gift d. 3. juni og hold op hvor er det fedt at blive gift, GLÆD DIG...

Hvor er det flot du har tabt dig så meget, hvor må det være fedt og gid det var mig :heart:

:bearhug: Lone, som savner dig hos Avantgarde når Bette ikke har tid ;) Og hils din kommende mand...

0

Del dette indlæg

Kære Mette!

Velkommen til, og hvor er det dejligt for jer! Hvor er det skønt at læse om nogle mennesker med sådan en sund og livsbekræftende indstilling til livet!

Virkelig godt klaret med vægttabet, men sikke da også en motivation! Så flot, du må virkelig være stolt af dig selv!

Glæder mig til at følge med i jeres planlægning!

:bearhug: Katharina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde ord allesammen.

Og ja, vægttabet er en stor kamp. Men jeg vil godt indrømme nu hvor jeg har gjort det, at det er det hele værd!!!!!!

Hvis man har viljen så kan det sagtens lade sig gøre, for når jeg har kunne kan alle..... :bearhug:

Jeg glæder mig helt vildt til den store dag. Bare det da var mig der skulle snaaaaart!!!!! :heart:

Jeg skal også snart begynde med lidt billeder her på siden ,når jeg lige får styr på det ()()

Knuser Mette

Ps. Ja det er mig Lone, og tillykke med den store dag. Jeg savner også salonen og jer allesammen. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Mette! :bearhug:

Tillykke med det kommende bryllup - vi kommer jo til at følges tæt ad... Det glæder jeg mig til! ()() - så kan vi stjæle idéer fra hinanden! :angry:

Min reservefar har sclerose! Det er en ond sygdom, hvor ens holdning til livet har stor betydning for forløbet (tror jeg på... :angry: ). Så hold humøret højt! - og hvem kan ikke det, når man skal giftes?!?!?! :carrot: Jeg ønsker jer mange gange held og lykke med planlægning og bryllup! :angry::blush:

:blink: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hej Mette,

Tillykke med frieriet.....og 30 kg, det er godt nok flot :bearhug:

Er ked af at høre at din kæreste er syg, men det er dejlig at høre at I støtter hinanden og holder humøret oppe. :blush:

Glæder mig til at følge jeres planlægning...sikken nogle smukke kjoler, lige det jeg også har kigget efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så har jeg endelig fået bestilt tid til at prøve kjoler.

Jeg har bare haft så travlt efter jeg er startet som selvstændig frisør/underviser. Og vi skal til at bygge salon til huset. Så min kæreste mener også at jeg lige forstår at planlægge det hele oven i hinanden. :loveboard:

Men mon ikke det går alligevel, jeg er næste færdig med min ide til invitationerne.

Kjoleprøvningen det bliver onsdag den 27. sep altså om en uge. :bearhug:

Jeg er ski´lidt nærvøs alligevel, håber ikke jeg ser for tyk ud. :rolleyes:

Men det er jo nok bare mig :blush:

Jeg skal ud til Cinderella i Billum om morgenen og så håber jeg på at få tid hos Panayotis i vejle om eftermiddagen.

Jeg er mega spændt på om det overhovedet klær´ mig med de kjoler jeg har tænkt på. Det kan jo være det bliver noget helt andet.

Skal nok huske kamera så i kan se billeder.(hvis jeg kan hitte ud af det :blushsmiley: )

Knus Mette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Velkommen på siden. :loveboard:

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på med kjole.

Jeg kan næsten ikke selv vente med at skulle prøve. Jeg har dog bestilt tid den. 30, så jeg må vente lidt endnu. I mens er det jo godt at man kan snuse lidt rundt herinde på siderne.

Det er nogle flotte kjoler, som du har kig på. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer