Heidi Geertsen

Undertøj

7 indlæg i dette emne

Jeg var ude og shoppe med min veninde i lørdags. Jeg ved godt jeg er sent ude, men har ikke haft tid før. Alle butikker med undtagelse af een fik jeg den bedste af den bedste betjening (også selvom de ikke kunne hjælpe mig). Men så kom jeg til en butik i Ringsted.

Fik betjening af en kanon sød dame der som alle de andre næsten stod på hovedet for at finde noget jeg kunne passe. Men så kom ejeren der også har skrevet et par artikler i "Bruden" - tænk sig hun var så fræk at sige - Str. 75 F med indlæg uden stropper - ja det kan man da ikke få - netop derfor har jeg skrevet i "Bruden" at man skal tænke sig om når man køber sin kjole. Jeg blev så gal og kunne ikke dy mig for at komme med en bemærkning til den replik - og jeg sagde: Jeg vil sgu ()() hellere gå på kompromis med mit undertøj istedet for at fravælge min drømmekjole. Hun lukkede i som en østers og gik, og det samme gjorde jeg. Direkte hjem på nettet og så at LACE på Købmagergade har lingeri i 75F UDEN stropper. Så bare fordi en butik ikke har netop det man søger skal de ikke lyve og sige at det ikke findes - bare fordi de ikke har det i deres sortiment.

PUHA nu fik jeg luft - jeg må prøve Lace - det er min sidste udvej - ellers har jeg da bare ingenting under kjolen om en måned :heart::bearhug:

Redigeret af Heidi Geertsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev så gal og kunne ikke dy mig for at komme med en bemærkning til den replik - og jeg sagde: Jeg vil sgu ()() hellere gå på kompromis med mit undertøj istedet for at fravælge min drømmekjole. Hun lukkede i som en østers og gik, og det samme gjorde jeg. Direkte hjem på nettet og så at LACE på Købmagergade har lingeri i 75F UDEN stropper. Så bare fordi en butik ikke har netop det man søger skal de ikke lyve og sige at det ikke findes - bare fordi de ikke har det i deres sortiment.

HA! Så kan hun lære at tale ordentligt - du burde sende dem et billede af BH'en fra Lace - så hun kan lære det endnu mere :bearhug:

Du er sej!!! Godt du var så rap at sige noget til hende - det er jeg selv SÅ dårlig til!

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ude og shoppe med min veninde i lørdags. Jeg ved godt jeg er sent ude, men har ikke haft tid før. Alle butikker med undtagelse af een fik jeg den bedste af den bedste betjening (også selvom de ikke kunne hjælpe mig). Men så kom jeg til en butik i Ringsted.

Fik betjening af en kanon sød dame der som alle de andre næsten stod på hovedet for at finde noget jeg kunne passe. Men så kom ejeren der også har skrevet et par artikler i "Bruden" - tænk sig hun var så fræk at sige - Str. 75 F med indlæg uden stropper - ja det kan man da ikke få - netop derfor har jeg skrevet i "Bruden" at man skal tænke sig om når man køber sin kjole. Jeg blev så gal og kunne ikke dy mig for at komme med en bemærkning til den replik - og jeg sagde: Jeg vil sgu :heart: hellere gå på kompromis med mit undertøj istedet for at fravælge min drømmekjole. Hun lukkede i som en østers og gik, og det samme gjorde jeg. Direkte hjem på nettet og så at LACE på Købmagergade har lingeri i 75F UDEN stropper. Så bare fordi en butik ikke har netop det man søger skal de ikke lyve og sige at det ikke findes - bare fordi de ikke har det i deres sortiment.

PUHA nu fik jeg luft - jeg må prøve Lace - det er min sidste udvej - ellers har jeg da bare ingenting under kjolen om en måned :kiss:()()

Hejsa

Ja, ekspedienter er ikke altid de mest snu og betænksomme!! Beklager hvis jeg træder nogen over tæerne, men god betjening er sgu efterhånden svær at finde...

Har du prøvet Marie Jo? De har store størrelser, som sidder fantastisk. Koster noget ekstra, men er det værd. Ellers så har du fundet et godt sted i Lace - de har rigtigt mange varianter, og jeg har hovedsageligt fået god betjening i deres butikker i Århus.

God jagt :bearhug:

0

Del dette indlæg

:boohoo:

Hej hej..

Jeg var i LACE i lørdagng og købe et stk. stropløs primadonna i str. 75F.. Kanon betjeneing. fik i det hele taget købt noget fantastisk undertøj.. incl. et super cute strømpebånd fra Marie Jo..

Det kunne være den ekspedient skulle tjekke markedet lidt mere ud, inden hun begynder at skrive flere artikler.. Det har hun tydeligvis ikke ret meget forstand på.. :blush:

Aubade er i øvrigt begyndt at lave i F også.

Er sikker på du finder noget godt i LACE

Mange kram fra Tassebasse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer