Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Op igen...

Nu er der jo kun 2 uger til.. skal vi ikke få styr på de sidste ting... Såsom hvem der vil mødes med mig ved 12 tiden og hvor vi skal mødes henne når vi skal samles og køre til Køge...

Nille... Jeg skriver lige en PM til dig om lidt

Knuz Mia :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - menuen er stadig den samme. dog er der to der har bestilt en anden dessert, fordi de ikke kan lide rødvin! Hvis disse to personer ÌKKE kommer alligevel så skriv mig lige en besked, så jeg ikke laver ekstra desserter forgæves, for jeg har intet overblik over hvem er hvem og ´hvem kommer...hehe

Jeg har også valgt at ændre velkomstrinken - da der er nogle som ikke kan lide/tåle hyldebomst - men det bliver så en overraskelse, (for lige nu har jeg ingen ideer :angry: )

Drikkevarer ud over velkomstdrink - medbringer hver person selv.

Jeg vender snarligst tilbage med et kontonr - hvor "madpengene" kan sættes ind, så jeg kan begynde at købe ind osv.

Vender også tilbage og annoncere, hvis jeg evt. har brug for en hjælpende hånd - der var nogle der var meget søde at melde sig frivilligt.... :blush:

Tænkte på om der var en krea-sjæl som meldte sig frivillig til at lave navneskilte med hvores brugernavn - og hvor der så er plads til at skrive vores rigtige navne nedenunder????

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - menuen er stadig den samme. dog er der to der har bestilt en anden dessert, fordi de ikke kan lide rødvin! Hvis disse to personer ÌKKE kommer alligevel så skriv mig lige en besked, så jeg ikke laver ekstra desserter forgæves, for jeg har intet overblik over hvem er hvem og ´hvem kommer...hehe

Jeg har også valgt at ændre velkomstrinken - da der er nogle som ikke kan lide/tåle hyldebomst - men det bliver så en overraskelse, (for lige nu har jeg ingen ideer :blush: )

Jeg vender snarligst tilbage med et kontonr - hvor "madpengene" kan sættes ind, så jeg kan begynde at købe ind osv.

Vender også tilbage og annoncere, hvis jeg evt. har brug for en hjælpende hånd - der var nogle der var meget søde at melde sig frivilligt.... :oops:

Tænkte på om der var en krea-sjæl som meldte sig frivillig til at lave navneskilte med hvores brugernavn - og hvor der så er plads til at skrive vores rigtige navne nedenunder????

Badutski

Ikke fordi jeg skal være på tværs, men jeg er heller ikke til rødvin....hvor meget vil der være i desserten? For ellers vil jeg da gerne på listen sammen med de 2 andre?!!

Svale :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også valgt at ændre velkomstrinken - da der er nogle som ikke kan lide/tåle hyldebomst - men det bliver så en overraskelse, (for lige nu har jeg ingen ideer :blush: )

Vender også tilbage og annoncere, hvis jeg evt. har brug for en hjælpende hånd - der var nogle der var meget søde at melde sig frivilligt.... :oops:

Badutski

Ikke fordi jeg skal være på tværs, men jeg er heller ikke til rødvin....hvor meget vil der være i desserten? For ellers vil jeg da gerne på listen sammen med de 2 andre?!!

Svale :angry:

Desserten er som nævnt pærer i rødvin - dvs. at rødvinen jo altså bliver kogt ind til en slags sirup - hvilket vil sige at der ikke er noget alkohol tilbage og meget lidt rødvinssmag...

Venligst

Badutski

0

Del dette indlæg

OK - det er absolut ikke for at lyde tvær - men menuen har været skrevet op i over en mdr. nu, så det kan ikke komme bag på nogen - desuden, så har jeg MINDST 2 gange beskrevet at der IKKE er mere ALKOHOLnår, først rødvinen er kogt....

Men fint, har ikke tal på mere hvor mange der er til og fra - gider simpelthen ikke lave så mange forskellige desserter (stadig ikke sur - bare realistisk - det tager jo alt sammen tid)

Ergo - ny dessert til hele banden:

ISBOMBE ALASKA

Så hvis det kan blive redigeret i det aller-første indlæg - så er vi vist up to date....

Dog vil jeg rigtig gerne vide om der tilfældigvis er noget specielt som der er nogen der er allergiske overfor - nødder, mælk m.v. for vi skal altså ikke have nogen lå hoveder og andre kedelige oplevelser......

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Jeg er virkelig virkelig ked af det, men jeg bliver nødt til at melde afbud - jeg kan, som tingene er nu og har været det i et godt stykke tid, ikke overskue at være sammen med for mange personer ad gangen - I må altså virkelig undskylde og speceilt til nillemusen, som jeg nu bliver nødt til at brænde af...

Jeg håber I kan tilgive mig, men jeg kan simpelthen ikke... :angry:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Op igen...

Nu er der jo kun 2 uger til.. skal vi ikke få styr på de sidste ting... Såsom hvem der vil mødes med mig ved 12 tiden og hvor vi skal mødes henne når vi skal samles og køre til Køge...

Nille... Jeg skriver lige en PM til dig om lidt

Knuz Mia :iloveyou:

Jeg er klar kl. 12 ved hovedbanen... Der var vist noget om en strøgtur der skulle pverstås om formiddagen...

:hug: daisy

0

Del dette indlæg

OK - det er absolut ikke for at lyde tvær - men menuen har været skrevet op i over en mdr. nu, så det kan ikke komme bag på nogen - desuden, så har jeg MINDST 2 gange beskrevet at der IKKE er mere ALKOHOLnår, først rødvinen er kogt....

Men fint, har ikke tal på mere hvor mange der er til og fra - gider simpelthen ikke lave så mange forskellige desserter (stadig ikke sur - bare realistisk - det tager jo alt sammen tid)

Ergo - ny dessert til hele banden:

ISBOMBE ALASKA

Så hvis det kan blive redigeret i det aller-første indlæg - så er vi vist up to date....

Dog vil jeg rigtig gerne vide om der tilfældigvis er noget specielt som der er nogen der er allergiske overfor - nødder, mælk m.v. for vi skal altså ikke have nogen lå hoveder og andre kedelige oplevelser......

Badutski

Beklager, men jeg har ikke læst i menu´en i lang tid nu....jeg er kun inde for at tjekke op på nye indslag i tråden :iloveyou:

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Jeg er klar kl. 12 ved hovedbanen... Der var vist noget om en strøgtur der skulle pverstås om formiddagen...

:iloveyou: daisy

Hej Daisy..

Det lyder bare rigtig godt.. Men så må vi vist hellere få nogle info på hinanden så vi kan komme i kontakt og hitte ud af hvor vi skal mødes og sådan.. *ss*

Knuz Mia :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:iloveyou: daisy

Hej Daisy..

Det lyder bare rigtig godt.. Men så må vi vist hellere få nogle info på hinanden så vi kan komme i kontakt og hitte ud af hvor vi skal mødes og sådan.. *ss*

Knuz Mia :hug:

Har sendt dig en PM med det du behøver at vide...

Daisy

ps. glæder mig til vi ses

0

Del dette indlæg

Jeg kan se at flere af dem, der skulle køre med fra hovedbanen er faldet fra, så det faktisk kun er nødvendigt med en bil der indefra.

Jeg regner derfor med at køre en opsamlingstur på vejen mod Køge i stedet for...

Ruten går fra Amager over Ishøj mod Ll. Skensved, nogen der vil med??? :bearhug:

:super: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Havde sådan set regnet med at sætte et kontonr. ind i morgen, sådan at jeg kan få pengene til at handle for inden selve dagen - da jeg på den måde slipper for at lægge ud til al maden.... (det er lidt hårdt på en SU). Men hvis det er for besværligt for jer - så sig til.

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer