Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

Sidder herhjemme lige nu med mulig lungebetændelse og er lige kommet over en mave forgiftning, så sorry hvis jeg ikke lige har blandet mig i debatten... MEn maden lyder lækker og husk lige mig på hovebanen... HUUUUUUUUUUUUUUUSK jeg skal sidde forrest for ellers kommer jeg ikke *GG*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde sådan set regnet med at sætte et kontonr. ind i morgen, sådan at jeg kan få pengene til at handle for inden selve dagen - da jeg på den måde slipper for at lægge ud til al maden.... (det er lidt hårdt på en SU). Men hvis det er for besværligt for jer - så sig til.

Badutski

Det er bare iorden at indbetale pengene inden.

Det skal nok blive hyggeligt. Jeg glæder mig meget til den dag. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Badutski

Ok med overførsel inden, men kan vi så ikke få nummeret i aften, for jeg skal alligevel betale regninger i aften... Så var det rart at få den med sammen med de øvrige betalinger...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhmm..

Jeg skal jo altså også med fra hovedbanen... Ellers bliver jeg dælme noget ked af det vil jeg gerne lige sige...

Badutski.. Betaling før er okay, men får først penge fredag hvis det er okay med dig

Daisy.. har meldt dig på msn så bare skriv hvis du er online

Kalland.. Ikke noget med at være syg her, det er forbudt

Og alle jer andre.. jeg GLÆÆÆÆDER mig til at møde jer.. Skal ha ladet alle mine batterier til kameraet op og så kan jeg skyde løs

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hermed et hurtigt indlæg med info om indbetaling:

Prisen for deltagelse var: 75 kr.

Som skal indetales på

Reg Nr.: 1436

Kontonr: 0167924107

Vær venlig at skriv Jeres brugernavn efterfulgt af "-brud" - det er mere for min egen skyld så jeg bedre kan holde styr på gysserne :bearhug:

Og ellers så er det bare at medbringe alt som der står i første indlæg - og så bare komme og have en kanon-hyggelig aften i det totale bridezilla-navn...

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne vi ikke lige Skrive vores navne og hvor vi er fra og sådan noget her i tråden??? Jeg tror nemlig ikke jeg har helt styr på alles navne til på lørdag og heller ikke hvor de kommer fra og sådan ??

Rigtig god idé

Navn Daisy

Sted København N

Alder 25

Jeg er født og opvokset i København. Jeg har lavet lidt af hvert, men jeg er i dag i ejendomsmægler branchen hvor jeg er uddannet.

Bor sammen med min mand L. på 35.

Hobby Male, tegne, sy, strikke, bowling, venner og familie

Og kom så frisk i andre...

0

Del dette indlæg

:yay: Navn: Dorthe

:yay: Bopæl: Ballerup

:yay: Alder: 28

Født og opvokset i Århus, flyttede til Odense for at læse til laborant og til Sjælland for at tage min praktikperiode på 1 år. Og så blev jeg ellers boende herover. Arbejder som laborant og har snart været det i 4 år. Er desuden uddannet i en fotobutik (derfra interessen for foto). Bor sammen med min mand, Boris på 29, som er grafiker.

:yay: Hobby: Familie, venner, fotografering.

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Navn: Vibeke

Bopæl: hehe - det er jo skrevet indtil flere steder herinde i denne tråd - men altså, jeg bor på Lundekrog, Ejbyvej 32, 4623 Lille Skensved

Alder: 26 (kedeligt spørgsmål) :thumbsupsmileyanim:

Født og opvokset i Køge/Skovbo-egnen, færdiguddannet negletekniker, og stadig igangværende med uddannelse til Arkæolog.

Har en dejlig mand!!! - 1 datter og en bette på vej.

Og i øvrigt, for Jer af jer som skal finde vej herned på lørdag, så kan jeg give endnu et pejlemærke (har ikke villet nævne det før, da det ikke var sikkert om de stadig stod til den tid, men det ser nu sådan ud...ehe).

Når I møder Jens og Marie Halm, så er I kommet til det rette sted. (Det er to kæmpe halmfigurer som flankerer vores grusvej...hehe

post-1282-1159815249.jpg

Og NEJ jeg laver faktisk ikke sjov....det er brandalvorligt ment!!

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:Navn:: Pernille

-HAHA-Bopæl:: Ishøj

:blush:Alder: Puha 26 år

:bearhug: Jeg er født i Helsingør men påvokset mange forskellige steder i Nordsjælland. Er gl. plejebarn (y).

Jeg bor i Ishøj sammen med min dejlige mand Brian. Vi har ingen børn endnu. Men det er et stort ønske for os begge at få det.

Jeg går hjemme sammen med vores hund Molly.En lille Beagle. Jeg går hjemme pga en skulderskade. Min mand laver højttalere til daglig i Roskilde. (De hedder System Audio(SA))

:biggrin:Hobby: Jeg er meget kreativ med mine hænder. Laver 3Dkort, mapper og mange andre ting. Vi bruger meget tid på vores familier og venner. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Navn: Lone

Bopæl: Havdrup (lige i nærheden af Lille Skensved)

Alder: 39

Gift med Peter og har 2 skønne drenge på 3½ og 6½. Født og opvokset i Nr. Sundby ved Aalborg - 7 år i Århus - 1 år i Sverige og nu snart 11 år på Sjælland.

Arbejder som Nordisk Produktchef for papir og toner hos et firma der hedder Océ-Danmark.

Hobby: hmmm, med 2 vilde drenge er der ikke så meget tid, men jeg elsker at læse når jeg kan.

:thumbsupsmileyanim: Lone

0

Del dette indlæg

Nå...

Jeg må nok også lige afsløre lidt om mig også :)

:thumbsupsmileyanim: Navn: Mia Warming

-HAHA- Bopæl: Fredericia

:blush: Alder: 27

:bearhug: Er født og opvokset i Fredericia, med en afstikker til Berlin på 16 mdr

:biggrin: Forlovet med David, skal giftes til september næste år. Ingen børn men vi har en kat "My". David er lastbilchauffør og køre bla med benzin og andre former for brændstoffer.

:biggrin: Læser til socialrådgiver

(y) Hobbies: Min kæreste, min tro, at læse og at være sammen med venner og familie.. Og BK selvfølgelig

Ja det var vist basis viden om mig.. I kan altid få mere af vide på lørdag... Jeg glæder mig rigtig meget til at komme over og være sammen med jer sjællandske piger.

Knuz Mia :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå jeg må vel hellere også hoppe med på vognen:

Navn: Susanne Alis Svale

Alder: 31

Bopæl: Eskilstrup, Nordfalster

Født og trådt mine barnesko på Langø på Vestlolland, flyttede til Nyk. F i ´96 for at gå på pæd.sem, som jeg blev færdig med i ´99

Købte hus i Nyk. F og flyttede efterfølgende til Eskilstrup i 2004, hvor jeg huserer som dagplejer nu :)

Blev gift 19. august i år med Søren og sammen har vi Sisse på snart 4 år.

Hvis der er mere I vil vide, så må I vente til lørdag :biggrin:

Svale :bearhug:

0

Del dette indlæg

Bopæl: hehe - det er jo skrevet indtil flere steder herinde i denne tråd - men altså, jeg bor på Lundekrog, hejrebanken 32, 4623 Lille Skensved

Nu bliver jeg i tvivl, Badutski...... er Ejbyvej 32 (som der står i første tråd) og Hejrebanken 32 samme adresse?

Nillemusen og jeg skulle jo nødig komme for sent fordi vi ryger galt i byen :)

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Og så lige et par detaljer om mig også....... :bearhug:

Navn: Marianne

Bopæl: Ama'r

Alder: ....Jaaa - bom-bom du.... er jo efterhånden en gammel kran på 40 år :bask:

Nordjyde, men opvokset i Lystrup (nord for Århus), har boet i Århus, Lystrup og Hørning efterfølgende.

Importeret til Kbh for 4 år siden af kæresten, som jeg skal giftes med 18. august næste år.

Jeg uddannet elektroniktekniker og har arbejdet i mange år som produktionschef i forskellige brancher, er p.t. på en metalvarefabrik.

Hobbies gør jeg ikke rigtigt i lige for tiden, men ellers har schæferhunde en stor plads i mit hjerte.

Hyggeligt samvær i foreningen Danske Ølentusiaster bliver det også til ind imellem.

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Nordjyde, men opvokset i Lystrup (nord for Århus), har boet i Århus, Lystrup og Hørning efterfølgende.

Importeret til Kbh for 4 år siden af kæresten, som jeg skal giftes med 18. august næste år.

Næææh, så er vi jo 2 fra Lystrup :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer