Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

JA.... og som altid herhjemme, så kan man ikke planlægge en døjt, før to sek. for evt. gæster kommer, for beslutningerne ændrer sig SÅ hurtigt - så med al sandsynlighed, er Jens og Marie Halm taget på deres årlige vinterferie (LÆS: pillet ned for sæsonen) og derfor kan i ikke pejle efter dem :) Så nu skal I altså igen are se efter en grusvej, så går ned på en mark ud i næsten ingenting :bearhug:

Men der står stadig et lille skilt med påskriften: "Lundekrog LandboMuseum" -

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nordjyde, men opvokset i Lystrup (nord for Århus), har boet i Århus, Lystrup og Hørning efterfølgende.

Importeret til Kbh for 4 år siden af kæresten, som jeg skal giftes med 18. august næste år.

Næææh, så er vi jo 2 fra Lystrup :biggrin:

Det er nemmerlig lige hvad vi er! :bearhug::):bearhug::hug:

Jeg kan se, at du er samme årgang som min bror.... gad vide om du kender ham, det må vi liiiige finde ud af på lørdag.

:hug: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

JA.... og som altid herhjemme, så kan man ikke planlægge en døjt, før to sek. for evt. gæster kommer, for beslutningerne ændrer sig SÅ hurtigt - så med al sandsynlighed, er Jens og Marie Halm taget på deres årlige vinterferie (LÆS: pillet ned for sæsonen) og derfor kan i ikke pejle efter dem :hug: Så nu skal I altså igen are se efter en grusvej, så går ned på en mark ud i næsten ingenting :bearhug:

havde da ellers regnet med at du ville sætte et MEGA skilt op hvor der skulle stå Bryllups Klar træf :):biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA.... og som altid herhjemme, så kan man ikke planlægge en døjt, før to sek. for evt. gæster kommer, for beslutningerne ændrer sig SÅ hurtigt - så med al sandsynlighed, er Jens og Marie Halm taget på deres årlige vinterferie (LÆS: pillet ned for sæsonen) og derfor kan i ikke pejle efter dem :bearhug: Så nu skal I altså igen are se efter en grusvej, så går ned på en mark ud i næsten ingenting :)

Jeg synes det er så hyggeligt. Hvor har jeg mange gange kørt der forbi enten på vej til min faster eller på vej på arbejde... De er så søde og vi har altid kigget på dem når vi er drønet forbi - men nu skal jeg køre ind af deres vej. :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Øv...

Og her havde jeg lige glædet mig til at se de halmfigure, kan de ikke forlænge sommerferien bare indtil søndag? Det synes jeg godt at deres ejer kunne gøre for alle os zillaers skyld.. *gg*

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

De er også søde - og Vores datter betragter dem nærmest som del af familien. Men tror ikke at de står der på lørdag - i hvert fald er de allerede klædt af (ifølge min datter fryser de som bare Pokker).....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre andre ærinder i løbet af dagen. :)

Jeg kan se, at der ud over dig og Mia, kun er Xenobia og Kalland, der skal med fra Hovedbanen - det er jo lige nok til en bil.

Derfor sætter jeg kursen mod Ishøj og samler Nillemusen op i stedet for at køre ind til byen.

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hvem ud over Mia og undertegnede skal egentlig med en tur i city København inden vi skal mødes?

Ja det kunne da være hyggeligt..

Men jeg må dog lige advare imod at jeg med jævne mellemrum får brug for at sidde ned pga min ryg.. jeg kan ikke holde til at gå og stå en hele dag...

Knuz Mia :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm...

Jeg har lagt brak i min seng siden tirsdag, jeg havde håbet jeg var oppe og i gang i morgen,, Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad min ryg vil, det ene øjeblik går det ok og det næste gør det møg ondt igen... Jeg håber jeg er fit for fight på lørdag for jeg vil med..

0

Del dette indlæg

Hmmm...

Jeg har lagt brak i min seng siden tirsdag, jeg havde håbet jeg var oppe og i gang i morgen,, Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad min ryg vil, det ene øjeblik går det ok og det næste gør det møg ondt igen... Jeg håber jeg er fit for fight på lørdag for jeg vil med..

Åh nej Mia dog.

Jeg krydser virkelig fingre for at du kommer på benene igen. Glæder mig sådan til at møde dig!

0

Del dette indlæg

Åh nej Mia dog.

Jeg krydser virkelig fingre for at du kommer på benene igen. Glæder mig sådan til at møde dig!

Tro mig...

Jeg er også pænt træt af det lige nu.. Lige venter jeg bare på det bliver fredag morgen så jeg kan se om jeg kan komme i skole...

Og jeg glæder mig også til at møde dig.. Og de andre fantastiske Zilla-piger

0

Del dette indlæg

Jeg vil mene at vi skal køre fra Hovedbanen omkring 45 min før vi skal være hos badutski måske en time så hvis vi nu mødes kl. 17.15 så har vi alle lidt at løbe på og vi kan stille og roligt køre derned...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay: Navn: Dorthe

:yay: Bopæl: Ballerup Oss mig

:yay: Alder: 28

Født og opvokset i Århus, flyttede til Odense for at læse til laborant og til Sjælland for at tage min praktikperiode på 1 år. Og så blev jeg ellers boende herover. Arbejder som laborant og har snart været det i 4 år. Er desuden uddannet i en fotobutik (derfra interessen for foto). Bor sammen med min mand, Boris på 29, som er grafiker.

:yay: Hobby: Familie, venner, fotografering.

Hej Alle sammen,

Nu må jeg heller komme på banen også. Har været lidt usikker på at jeg kunne komme på lørdag. Først og fremmest fordi vi ikke vidste om vores forlængst forsinkede hus stod færdig i weekend. Så heldige er vi ikke :)

Samtidig har jeg været dybt afhængig af BK i over et år, men aldrig været den mest aktive. Så jeg har da overvejet om det ville være for underligt.

Men ved I hvad............

Det har været en kæmpe fornøjelse at følge mange af Jer og Jeres bryllupsforberedelser. Og Jeg glæder mig helt vildt meget til at møde Jer i virkeligheden.

Lidt om mig:

Lene på 30 år. Jeg bor (desværre stadig) i Ballerup sammen med manden på et værelse hos svigerforældrene :bearhug:

Har ellers været lidt omkring i det jyske inden jeg kom til Ballerup: Viborg, Herning, Kibæk, Ikast og Randers.

Jeg er uddannet kontorassistent inden for almen boligselskab. Har arbejdet for et mindre rejsebureau i ca. 5 år men er nu ved at uddanne mig til social-og sundhedsassistent.

Vedr. lørdag så har jeg overført penge til dig idag Vibeke, så du har dem imorgen.

Xenobia/Dorthe: Hvis du har lyst/tør, så kan du godt køre med mig herfra Ballerup.

Jeg glæder mig meget til at møde Jer alle.

Hilsen

Lene

0

Del dette indlæg

Hvem var det lige der ville give mig et lift hjem til Bagsværd???

Skal jeg skrive lidt om mig selv???

Navn: Trine (hedder egentlig Katrine, men er der ingen der kalder mig, er altid blevet kaldt Trine eller Kalland)

Bopæl: Bagsværd i en tre'er sammen med min mand og hans søn Patrick på 8 år

Opvokset: Boede de første mange år af i mit liv i Tingbjerg, Brønshøj. Flyttede til Smørum da jeg var 11 sammen med min mor, hendes man og min røv irriterende men uundværelige lillesøster og har boet der, dog de sidste 6 år i min egen studie lejlighed

Uddannelse: Læser til pædagog på 5 semester på Ballerup seminariet

Andet: Har været et ½ år i USA som au-pair. Ellers har jeg prøvet og oplevet mangt og meget i mit liv, men men men det gider vi ikke snakke om

Interesser: Har så mange at jeg næsten ikek har styr på det, men strikker, broderer, klipper og klistre, læser, tegner, maler og skriver digte når det falder mig ind... Familie og venner er jo en given ting...

Så, nu får I altså ikke mere for den 25-øre

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt have dig med tilbage til bagsværd...

Hurraaaaaaaaaa... Bor lige op af motorvejen, så er nemt at komme videre derfra *SS*

Begynder helt at glæde mig nu....

Skal jo også huske at have noget at drikke med.... Hmmm... Kan vel købes på lørdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay: Navn: Dorthe

:yay: Bopæl: Ballerup Oss mig

:yay: Alder: 28

Født og opvokset i Århus, flyttede til Odense for at læse til laborant og til Sjælland for at tage min praktikperiode på 1 år. Og så blev jeg ellers boende herover. Arbejder som laborant og har snart været det i 4 år. Er desuden uddannet i en fotobutik (derfra interessen for foto). Bor sammen med min mand, Boris på 29, som er grafiker.

:yay: Hobby: Familie, venner, fotografering.

Hej Alle sammen,

Nu må jeg heller komme på banen også. Har været lidt usikker på at jeg kunne komme på lørdag. Først og fremmest fordi vi ikke vidste om vores forlængst forsinkede hus stod færdig i weekend. Så heldige er vi ikke :bearhug:

Samtidig har jeg været dybt afhængig af BK i over et år, men aldrig været den mest aktive. Så jeg har da overvejet om det ville være for underligt.

Men ved I hvad............

Det har været en kæmpe fornøjelse at følge mange af Jer og Jeres bryllupsforberedelser. Og Jeg glæder mig helt vildt meget til at møde Jer i virkeligheden.

Lidt om mig:

Lene på 30 år. Jeg bor (desværre stadig) i Ballerup sammen med manden på et værelse hos svigerforældrene :bearhug:

Har ellers været lidt omkring i det jyske inden jeg kom til Ballerup: Viborg, Herning, Kibæk, Ikast og Randers.

Jeg er uddannet kontorassistent inden for almen boligselskab. Har arbejdet for et mindre rejsebureau i ca. 5 år men er nu ved at uddanne mig til social-og sundhedsassistent.

Vedr. lørdag så har jeg overført penge til dig idag Vibeke, så du har dem imorgen.

Xenobia/Dorthe: Hvis du har lyst/tør, så kan du godt køre med mig herfra Ballerup.

Jeg glæder mig meget til at møde Jer alle.

Hilsen

Lene

Weee Lene, endnu en fra Ballerup :)

Havde nu godt nok aftalt at jeg skulle mødes på Hovedbanen, men det ville da være en hel del nemmere at tage den her fra Ballerup :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hurraaa...

Min ryg opføre sig bare lidt ordentlig igen... Så hurrraaa, jeg bliver ikke nødt til at aflyse.. Hvor er jeg glad.. Jeg glæder mig bare så meget til at komme over og møde jer allesammen..

Er der virkelig slet ikke nogen af jer der vil med ud og shoppe i morgen.. Med det møgvejr vi har er Daisy og jeg blevet enige om at tage i Fields.. så lægger vi ud med lidt frokost.. Koom nuuu tøser..

Hvaa er der dresscode eller tager vi bare noget afslappet tøj på?

Knuz Mia ()()

0

Del dette indlæg

Ja jeg havde tænkt mig at jeg ville komme nøgen hvis det er ok med jer..... Ellers ville jeg komme i det nyesæt jeg har købt på tilbud idag, men det er bare jeans og en pæn bluse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer