Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Badutski,

Skal jeg komme før og hjælpe med noget eller? Jeg bor jo lige i nærheden :balloon:

()() Lone

Jamen du må da meget gerne komme ½ time før, så du lige kan hjælpemed det allersidste - det ville være perfekt.....

Og til Jer fra KBH - i behøver ikke at beregne mere end 45 min - med mindre i køre som min mormor :sleepy: :sleepy: :sleepy: ......

Så bare rolig.. Og jeg glæder mig til at se Jer alle.

Dog et lille tip - hvis der er nogen af jer der har tendens til kuldskær eller lign. så tag gerne sutsko med...hehe, da det er et gammelt hus, kan der godt blive lidt fodkoldt.... Og sutsko - passer jo meget godt ind i hyggen synes jeg...hehe

Iøvrigt - ang. dresscode - kom for guds skyld i noget behageligt - og med elastik i livet....hehe, der skulle være nok med mad og vi skal da kunne hygge uden at sidde og passe på vores fine tøj...hehe. Det her er jo ikke vores bryllup - men en dejlig lejlighed til at sladre om det...hehe

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Badutski,

Skal jeg komme før og hjælpe med noget eller? Jeg bor jo lige i nærheden :bearhug:

()() Lone

Jamen du må da meget gerne komme ½ time før, så du lige kan hjælpemed det allersidste - det ville være perfekt.....

Og til Jer fra KBH - i behøver ikke at beregne mere end 45 min - med mindre i køre som min mormor :sleepy: :sleepy: :sleepy: ......

Så bare rolig.. Og jeg glæder mig til at se Jer alle.

Dog et lille tip - hvis der er nogen af jer der har tendens til kuldskær eller lign. så tag gerne sutsko med...hehe, da det er et gammelt hus, kan der godt blive lidt fodkoldt.... Og sutsko - passer jo meget godt ind i hyggen synes jeg...hehe

Iøvrigt - ang. dresscode - kom for guds skyld i noget behageligt - og med elastik i livet....hehe, der skulle være nok med mad og vi skal da kunne hygge uden at sidde og passe på vores fine tøj...hehe. Det her er jo ikke vores bryllup - men en dejlig lejlighed til at sladre om det...hehe

Badutski

Okay, så ses vi bare ved 18-tiden.

:balloon: Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil mene at vi skal køre fra Hovedbanen omkring 45 min før vi skal være hos badutski måske en time så hvis vi nu mødes kl. 17.15 så har vi alle lidt at løbe på og vi kan stille og roligt køre derned...

:balloon:

Hvem tager Xenobia med??? ()()

Bare en lille tanke.

Så vidt jeg husker er Xenobia en af dem, der skulle med inde fra hovedbanen sammen med Daisymus, Kalland og Mtune....

Da der ikke er flere end der kan være i en bil, vælger jeg i stedet at køre direkte sydpå over Ishøj i stedet for.... der er en jeg skal hente dernede på vej til Ll. Skensved ;) :bearhug:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker er Xenobia en af dem, der skulle med inde fra hovedbanen sammen med Daisymus, Kalland og Mtune....

Da der ikke er flere end der kan være i en bil, vælger jeg i stedet at køre direkte sydpå over Ishøj i stedet for.... der er en jeg skal hente dernede på vej til Ll. Skensved ;) :bearhug:

()()JA MIG skal du hente. :balloon:

Jeg har lige opdaget at det er lørdag. Og nu kan jeg næsten ikke vente længere.

Jeg må vist hellere komme i seng for jeg skal jo møde alle jer skønne tøser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeee - det er LØRDAG i dag! Men sikke et vejr.

Glæder mig helt vildt til i aften, jeg skal snart i gang med at lave en lille huskeseddel, så jeg ikke glemmer noget..

- Kamera: Fik mit nye IXUS 900 i går, så det skal helt klart indvies!

Seeee - sådan ser det ud post-16886-1160202446.gif

- Drikkevarer

- Godt humør

- ?? Hvad har jeg glemt?

Hvad tager I andre med?

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

()() jeg må altså melde afbud her i sidste øjeblik :balloon:

Har lige fået et par dage på krykker og kan ikke køre bil, og manden er ikke hjemme....

Jeg vrikkede om igår aftes ved 23 tiden ude på køkkengulvet og måtte på skadestuen. Heldigvis er der ikke sket noget, andet end jeg fik et par krykker og et støttebind med hjem....desuden giver det mig et par sygedage, da jeg ikke kan løfte mine dagplejebørn....

men er I klar over, hvor LÆNGE man kan sidde på en skadestue og glo om natten....vi var først hjemme ved 3 tiden, og ja der var kun 3 andre patienter ud over mig.... :bearhug:

Hvis jeg finder en løsning, så giver jeg lige lyd fra mig....men tror jeg næppe...håber det er ok, jeg står lidt på standby :bearhug:

Svale

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare trist svale :balloon:

Jeg havde sådan glædet mig til at møde dig også...

Jeg tager som Xenobia følgende med (og en enkelt ting mere):

- Drikkevarer

- Kamera

- Godt humør

- Hjemmesko, for jeg er lidt kuldskær

Glæder mig rigtig meget til i aften, nu når jeg nok ikke herind mere, for skal lige køre manden på arbejde inden jeg skal hente Mtune.

()() Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg fået styr på kørsel. Mødes med Lene klokken 17.40 og så tøffer vi ellers sydpå ()()

Nu vil jeg lige at op i Ballerup Centret og købe en lille taske til mit nye kamera og evt et par plastiklommer så jeg kan have lidt bryllups-tingel-tangel med :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer