Mussen1

Monogram som vandmærke i baggrunden

12 indlæg i dette emne

Jeg er ved at lave menukort, og vil gerne have vores monogram som vandmærke i baggrunden heraf. Jeg bruger for det meste kun Word, og kan ikke rigtigt hitte ud af det hér... Er der en computerkyndig, der måske kan hjælpe mig? Her får I lige vores monogram:

post-16100-1154180766.jpg

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du skal have printet en hel A4-side ud, kan man jo bare printe vandmærket først og derefter printe teksten ovenpå papiret. Men når man som jeg skal have papiret delt i 6 ens felter med den samme tekst og vandmærke i hver enkelt er det ikke så enkelt. Jeg har nu opgivet for denne gang, da alternativet var at smide computeren ud af vinduet efterfulgt af de ufærdige menukort :hug:

Men tusind tak for hjælpen til det første skridt, som jeg i hvert fald kan bruge ved printningen af vores bordplan.

:blush:

0

Del dette indlæg

Jeg må hellere hjælpe dig, så computeren ikke ryger sig en tur :blush:

Du skal bare gøre som det første jeg skrev

2. Højreklik og vælg formater billede

3. Gå ind under fanebladet layout og vælg "bag tekst"

Så kan du nemlig skrive ovenpå billedet :kiss:

Hvor er du sød! :kiss: Jeg prøvede godt nok på den måde, du beskriver (mener jeg da), men det lykkedes bare ikke! Så nu har jeg lavet menukortene uden monogram - men bordplanen har fået ét, som du evt. kan se i min tråd lige straks. Endnu engang tusind tak for hjælpen!

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer