Guest Luppe

Lene & Martin 5. august 2006

19 indlæg i dette emne

Ja, jeg vil lige her på falderebet lave en bryllupstråd for vores bryllup. Vi skal giftes lørdag d. 5. august 2006, så der er jo ikke længe til.

Martin og jeg har kendt hinanden i 12 år, og været sammen i snart 11. Vi fylder begge 30 i henholdsvis oktober og december, så der var efterhånden lidt pres på os. Jeg har længe været klar til at blive gift, men var stoppet med at snakke om det, da jeg ved pres kun virker modsat på min tilkomne.

Juleaften 2005 tog han så fusen på mig og friede foran min familie. Ja, jeg må indrømme at tårene kom :blush:

Vi har nu været i gang med planlægningen længe og lige pludselig er tiden kommet.

Alt i alt er det gået fint, og uden de store problemer. Vi mangler lige nogle småting, men sådan er det vel altid.

Her på de næste sider vil jeg fortælle lidt mere om planlægningen.

Mvh

Lene

Redigeret af Luppe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det første vi gjorde var at finde en dato. Vi var enige om at det skulle være et sommerbryllup og bestemte os for 5. august 2006. Jeg ringde til kirken og der var ikke andre vielser den dag. Vi kunne vælge mellem tre tidspunkter, kl. 13, kl. 14.30 eller kl. 16. Da der skal børn med til festen og jeg desværre stadig døjer med i piskesmæld jeg pådrog mig i forb. med en venindes polterabend sidste sommer, valgte vi kl. 16 for ikke dagen skal blive for lang.

Vi havde lidt problemer med at få damen på kirkekontoret med på ideén, da hun var sikker på vi ville fortryde den sene vielse, men det er jo heldigvis vores valg. Det viste sig dog at præsten har en vielse i en anden kirke kl. 15 så han kan først nå det kl. 16.15 :blush: Det andet par havde allerede sendt indbydelser ud i januar måned, så vi måtte rykke vores.

Men vielsen bliver i Korup Kirke

kl. 16.15

Sådan ser kirken ud:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Herefter skulle vi vælge feststed. Vi skulle finde et sted hvor vores gæster kan overnatte. Vi har valgt at betale overnatningen for mine forældre, min søster og svoger og deres to børn samt min mormor.

Vi var i starten meget uenige om hvor mange der skulle med til festen. Martin har ingen familie, men jeg ville gerne have noget af min med. Så vi gik på kompromis med mine fastre og onkler fra min fars side. Med dem ville vi blive 26. Et lille selskab, men vi er ikke til de store fester, og især ikke med os som midtpunkt (og det kommer vi nok ikke udenom :blush: )

Vi skulle samtidig finde et idylisk sted, idet vi skal have taget billeder der pga. den sene vielse. Vi kiggede en masse på nettet, bestilte brochure og var ude for at se nogle steder.

Men fornemmelsen var bare ikke rigtig. Jeg havde ikke det sug i maven jeg ville have. Manden var jo ved at være godt træt af mig, og gad snart ikke høre mere om menuer og udsigter. På anbefaling fra nogle venner fik jeg dog lokket ham med forbi Mørkenborg kro en lørdag formiddag. Vi kom uanmeldt, men blev taget utrolig godt i mod. Da vi kørte igen en time efter, havde vi skrevet under på en kontrakt, bestilt menu og hvad der nu ellers skulle ordnes.

Det er bare det helt rigtige sted. Søde mennesker,en menu som vi vil have den, hyggelige lokaler hvor vi får havestuen med udsigt over haven og søen. Ved søen i have skal billederne tages mens gæsterne får lidt til ganen.

Så det kan ikke blive bedre.

Link til kroens hjemmeside

Nå, nu må jeg hellere komme i seng. Fortsætter i morgen (øh i dag) :sleepy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Lene...

Velkommen her til BK, der er sørme ikke længe til hva? Men glæder mig til at læse om jeres planer og se de mange dejlige billeder bagefter sammen med en spændende beretning..

Knuz Mia http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de fine velkomster http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Jeg var meget tidligt ude for at se på brudekjole. Faktisk inden kroen var valgt. Mine forældre kom på besøg fra Århus, og min mor og jeg drog til Odense for at se og prøve. Der var jo tilbud i januar måned. Men men men, jeg endte ikke i en tilbudskjole -HAHA-

Det eneste sted jeg nåede at prøve kjole var i Glamour. Super god betjening og god stemning. Jeg prøvede vel ca 8-10 kjoler, hvor af de to skulle prøves igen. Jeg var dog ikke i tvivl, kjolen var fundet.

Postet billede

Jeg var ellers sikker på jeg ikke skulle have uden stropper, men den sidder altså super flot på mig.

Fjerner måske billedet senere, da min kærste er lidt af en lurer.

Har nu fået taget endelig mål til kjolen, og selvom den måtte være lidt større (kan ikke være lige så aktiv som før pga. piskesmæld og sygemelding) sidder den stadig perfekt -HAHA-

0

Del dette indlæg

Tak for det. Har ingen billeder af mig i kjolen eller fra prøveopsætningen af mit hår, så glæder mig meget til på lørdag.

Vi bestilte invitationer hos MiaRosa og de er super flotte, da først teksten inden i blev lavet så man kunne læse det.

Vi sendte invitationer ud til 24 gæster, og fik hurtigt svar tilbage.

23 kommer. Min mormors ven på 96 kommer desværre ikke. Var næsten godt klar over det. Men min mormor på 94 som knuste sin hofte i december kommer heldigvis http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

Ud af de 23 er der 5 børn, så det bliver en lille intim fest, men forhåbentlig hyggelig.

Håber på jeg får tid til at tage billeder af invitationer mm. i morgen, men vi skal lige have huset vurderet så vi kan få lavet et lækkert badeværelse på 1. salen.

Redigeret af Luppe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har jeg så fået farvet hår. Det er blevet en ensfarvet flot brun kulør døg lidt mørkere end jeg havde regnet med. Men det er nu stadig pænt.

Her om en times tid skal jeg afsted til spray-tanning, og det er første gang jeg prøver det så det er jeg meget spændt på.

Alt til kroen er lavet færdigt, mangler dog lige at lave en oversigt over bordplanen til personalet der skal sætte bordkort op. Så det kører vi ud med i morgen.

Jeg mangler at hente ringene samt morgengaven og så skal jeg lige have købt nogle småting, men ellers tror jeg vi har rimeligt styr på det.

Er holdt lidt op med at tjekke vejrudsigten, men det tyder okay indtil videre.

Er bare efterhånden ved at være godt træt, men det har også været nogle hektiske dage :sleepy:

Men mon ikke jeg nok skal vågne op på lørdag når det hele går løs :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej du!!

Fantastisk smuk kjole!! Har nemlig valgt den samme!! Jeg var heller ikke i tvivl, med det samme jeg fik den på vidste jeg at det skulle være den! Skal prøve den i morgen! :loveboard:

Held og lykke med i morgen! Skal tænke på dig!! hvem ved, måske er i KJOLEN på samme tid!

FrkLomholt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer